AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #1 Del Skrevet 7. oktober 2021 Hei! Jeg og min partner har nå prøvd å bli gravide i 6 mnd. Denne måneden tok jeg eggløsningstest som viste positiv 2 dager. Men jeg har begynt å merke nå at jeg har fått mensensmerter, herpes munnsår, tempen har gått om 0,5 grader fra vanlig og jeg fryser mens partner er så varm at han vil åpne vindu. Er 1 uke sia eggløsning i dag. Må legge til at jeg alltid pleier å ha vonde nipler etter eggløsning, men denne gangen har jeg ikke vondt i det hele tatt, men er mye mer trøtt enn vanlig. Tror dere dette kan være symptomer på å være gravid? andre som har opplevd lignende? Takk for svar Anonymkode: 80dea...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #2 Del Skrevet 7. oktober 2021 Det kan jo være det, men det kan også være tegn på mensen. Anonymkode: 887cc...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #3 Del Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan jo være det, men det kan også være tegn på mensen. Anonymkode: 887cc...5df Kan det være tegn på mensen 10 dager i forveien? Så lenge? Har hatt mensensmertene siden eggløsningsdagen Anonymkode: 80dea...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #4 Del Skrevet 8. oktober 2021 Det kan være pms som startet tidlig, men det kan være noe annet også Jeg synes dog det kan minne litt om begynnende sykdom? Jeg får herpesutbrudd på nesa (av alle steder) når jeg brygger på noe. Og det at du fryser og har tempøkning? Lykke til med denne prøveperioden - håper det er baby og ikke sykdom🤞🏻 Anonymkode: e0d72...24a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 8. oktober 2021 #5 Del Skrevet 8. oktober 2021 Kan være alt og ingenting... Umulig å si. Så lenge du har hatt ubeskyttet sex finnes det alltid en mulighet for at du er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #6 Del Skrevet 8. oktober 2021 Neppe graviditetssymptomer så tidlig. Kroppen vet ikke selv om den er gravid før et eventuelt befruktet egg fester seg i livmoren og begynner å produsere hormoner. Dette skjer vanligvis 6-10 dager etter eggløsning. Utelukker såklart ikke at du kan være gravid heller, men det er neppe årsaken til det du kjenner på nå. Anonymkode: 0a1fa...023 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #7 Del Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei! Jeg og min partner har nå prøvd å bli gravide i 6 mnd. Denne måneden tok jeg eggløsningstest som viste positiv 2 dager. Men jeg har begynt å merke nå at jeg har fått mensensmerter, herpes munnsår, tempen har gått om 0,5 grader fra vanlig og jeg fryser mens partner er så varm at han vil åpne vindu. Er 1 uke sia eggløsning i dag. Må legge til at jeg alltid pleier å ha vonde nipler etter eggløsning, men denne gangen har jeg ikke vondt i det hele tatt, men er mye mer trøtt enn vanlig. Tror dere dette kan være symptomer på å være gravid? andre som har opplevd lignende? Takk for svar Anonymkode: 80dea...36e Høres rart ut å få så mye symptomer så lenge før mens også AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan det være tegn på mensen 10 dager i forveien? Så lenge? Har hatt mensensmertene siden eggløsningsdagen Anonymkode: 80dea...36e spesielt hvis mensen ikke kommer før om 10 dager? Da har ikke egget rukket å feste seg, ingen hcg og umulig med symptomer. Forstår du gjerne vil bli gravid da. Anonymkode: 44cc9...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #8 Del Skrevet 8. oktober 2021 Høres mer ut som begynnende sykdom enn graviditet.... Anonymkode: d0738...3b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå