Gå til innhold

Babyplan tidlig test (strimmel) - til å stole på?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ca. 10 eller 11 DPO, og fikk blendahvit test i dag tidlig.

Bruker babyplan sin tidlige test, strimmelversjon.

Jeg vet ikke hvor tidlig akkurat jeg kan teste positivt, siden de andre gangene har jeg tester etter IKM, men ekstra spent nå siden jeg har prøvd noen måneder og (innbiller meg?) at jeg har noen tidligsymptomer som murring i eggstokkområdet, litt halsbrann etc., men kan hende det kun er mensen på vei.

Det jeg lurer på er om løpet er kjørt, fordi tidligtesten fra babyplan sier den gir svar 5 dager før IKM.

Stemmer dette? Eller er det fremdeles håp?

Anonymkode: 53288...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fremdeles håp! Du er jo fortsatt såpass tidlig i DPO-land at et egg kanskje ikke har fått festet seg enda, så håpet er absolutt ikke ute ☺️ Min egen erfaring er at tidligtester faktisk viser strek senere enn vanlige tester!

Anonymkode: c6269...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er fremdeles håp! Du er jo fortsatt såpass tidlig i DPO-land at et egg kanskje ikke har fått festet seg enda, så håpet er absolutt ikke ute ☺️ Min egen erfaring er at tidligtester faktisk viser strek senere enn vanlige tester!

Så tidligtester er ikke egentlig tidligtester? Takk for at du gav meg litt håp (selv om jeg nok får mensen i helga, frykter jeg). Er liksom umulig å kjenne forskjell på mensmurring og gravidmurring. Har kjent murringer hver gang jeg har vært gravid, men klarer ikke skille mens eller gravidmurring.🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har akkurat samme erfaring her. Får raskere og mer synlig strek av vanlig babyplan strimmel enn tidligtest :)

Anonymkode: d45e6...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har akkurat samme erfaring her. Får raskere og mer synlig strek av vanlig babyplan strimmel enn tidligtest :)

Hvor mye tidligere/raskere? Er det egentlig ikke noen vits i å kjøpe tidligtester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor mye tidligere/raskere? Er det egentlig ikke noen vits i å kjøpe tidligtester?

Har fått positiv på 10 dpo med begge to, men tidligtesten har vært svakere enn vanlig test.

Jeg kjøper kun vanlige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har fått positiv på 10 dpo med begge to, men tidligtesten har vært svakere enn vanlig test.

Jeg kjøper kun vanlige :)

Ok, da føler jeg vel kanskje at løpet er litt kjørt for meg. Jeg er 11 eller 12 dpo i dag, kjenner murringer, men tør ikke teste. Vet ikke hva som vil føles verst; teste og få enda et negativt resultat, eller å få mensen.

Har heldigvis ikke lengre syklus enn ca. 26 dager, så ny sjanse om ca. to uker eventuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyplan tidlig tester ga meg skyggestreker nesten hver gang. De vanlige testene til babyplan er bedre og viste kun strek når det faktisk var babystrek :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (På 8.10.2021 den 15.12):

Babyplan tidlig tester ga meg skyggestreker nesten hver gang. De vanlige testene til babyplan er bedre og viste kun strek når det faktisk var babystrek :)

Fikk ikke antydning tip skygge engang jeg, bare helt totalt hvitt. 😕

Har ikke turt å teste igjen hverken i går eller i dag. Kjennes ut som mensen skal komme hvert øyeblikk. Men føltes også sånn når jeg var gravid. Så får bare vente å se. Kanskje tør jeg å teste neste uke, om mensen ikke kommer da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligstrimlene er dårlige... da syns jeg de vanlige strimlene er bedre. For de har vist tydeligere strek tidligere for meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles håp så lenge mensen ikke har dukket opp, er det vel et slags ordtak som heter - og det er jo sant!😊 Jeg personlig ga opp håpet ved blenda test 11 dpo, selv om jeg vet at mange ikke får utslag før kanskje 12, 13 dpo (og noen enda senere enn dette, selv om det er sjeldent). Føler de fleste er inne tester positivt med tidligtester mellom 9-11 dpo. 

Jeg fikk for øvrig positiv test 9 dpo da jeg var gravid, med babyplan tidligtest. Tror jeg likevel ville gått for de vanlige testene til babyplan! Jeg fikk ofte skyggestreker på tidligtestene og har hørt at de ikke egentlig er mer sensitive enn de vanlige, de er vare dyrere…

Anonymkode: 2c40d...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...