Gå til innhold

Temping

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere som temper,

når synker tempen når man skal ha mensen? - er ganske fersk i dette.

har hatt 36.7/8, skulle ha mens i dag men hadde 36.7. 

Tok CB for 5. og 3 dager siden men viste negativt…

Leste at man kunne få det påvist på eggløsningstest, men den var så og si negativt. Kun lite strek, som jeg ikke antar som noe tegn til mulig graviditet

Anonymkode: 35f4e...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når tempen synker varierer fra person til person. Hos meg synker den dagen før eller den dagen jeg får mensen. Når jeg var gravid steg tempen til å bli enda høyere enn tidligere i lutealfasen.
Det skal ganske myr hcg til før en EL-test vil kunne vise det, vil heller råde deg til å ta en graviditetstest☺️

Anonymkode: 333e3...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Når tempen synker varierer fra person til person. Hos meg synker den dagen før eller den dagen jeg får mensen. Når jeg var gravid steg tempen til å bli enda høyere enn tidligere i lutealfasen.
Det skal ganske myr hcg til før en EL-test vil kunne vise det, vil heller råde deg til å ta en graviditetstest☺️

takk for svar!😊 - kan jeg få spørre hva temperaturen din lå hen når du ble gravid?🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synker ofte samme dag mensen kommer men om du ikke plotter tempene inn i skjema som feks fertilityfriend appen så er det omtrent umulig å se, derfor liten vits i å spørre hva andre hadde i temp ved graviditet. Dette fordi alle har sin egen temp. Fyller du inn tempene i chart vil du se den vedvarer høy ved graviditet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura80 skrev (1 time siden):

Synker ofte samme dag mensen kommer men om du ikke plotter tempene inn i skjema som feks fertilityfriend appen så er det omtrent umulig å se, derfor liten vits i å spørre hva andre hadde i temp ved graviditet. Dette fordi alle har sin egen temp. Fyller du inn tempene i chart vil du se den vedvarer høy ved graviditet

Hva slags app/program bruker du til å fylle inn temperaturen? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

takk for svar!😊 - kan jeg få spørre hva temperaturen din lå hen når du ble gravid?🙈 

Den lå på ca 36.50 etter EL, noen dager opp i 36.56. Den dagen jeg testet positivt hadde den hoppet til 36.73, og det var derfor jeg tok en test ☺️ Var vandt til at tempen heller sank da, fordi det var 12 DPO, så stusset derfor fælt på den høye tempen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Den lå på ca 36.50 etter EL, noen dager opp i 36.56. Den dagen jeg testet positivt hadde den hoppet til 36.73, og det var derfor jeg tok en test ☺️ Var vandt til at tempen heller sank da, fordi det var 12 DPO, så stusset derfor fælt på den høye tempen!

Så spennede!🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avokaado skrev (18 minutter siden):

Jeg bruker premom😊 scanner også eggløsningsteste også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg bruker premom😊 scanner også eggløsningsteste også

Takk! Da skal jeg teste den 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avokaado skrev (13 timer siden):

Fertilityfriend :) app

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...