AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #1 Del Skrevet 7. oktober 2021 Jeg og mannen min vil egentlig ha et barn til. Det som har stoppet oss, og gjort at vi har tenkt at vi ikke skal ha flere er min helse. Jeg leser mye på nettet og har en tendens til å krisetenke. Jeg ser at andre med lignende utfordringer får friske barn, og at det går bra med mødrene. Kan man bestille time hos en vanlig jordmor og be de om en vurdering? Kanskje jeg kan få sortert ut litt hva som er en bekymring og ikke. Anonymkode: eea0f...dd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #2 Del Skrevet 7. oktober 2021 Dersom du er redd for sykdom hos deg selv eller et barn, bør du ikke i så fall få en legekonsultasjon? Anonymkode: 9043e...9cc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #3 Del Skrevet 7. oktober 2021 Nei, da må du til lege. Anonymkode: c45fe...605 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #4 Del Skrevet 7. oktober 2021 Ville heller gått til gynekolog. De har jo kompetansen til å se din helse i et mer helhetlig perspektiv. Anonymkode: 34d24...a8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #5 Del Skrevet 7. oktober 2021 Du burde gå til en lege, ikke en jordmor. Start hos fastlegen som eventuelt kan henvise deg til en spesialist på den helseutfordringen du har. Anonymkode: ee35e...485 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #6 Del Skrevet 7. oktober 2021 Spørs helt på hva problemstillingen er tenker jeg? Anonymkode: ba797...b83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #7 Del Skrevet 8. oktober 2021 Problemet er at jeg har en sykdom, ikke en alvorlig eller dødelig en, men en ganske sjelden en som få vet så mye om. Noen som har denne sykdommen sier at de har opplevd ma og dødfødsel og tror det er pga den, mens noen sier at de ikke har vært så bra av sykdommen på lenge mens de var gravide. Så det jeg vil vite er fakta rundt dette, og hva evt risikoen er. I tillegg er jeg litt over grensa med overvekt og jeg er 37 år. Svangerskapsdiabetes i et av to svangerskap (såvidt over grensa, holdt med å kostregulere det). Er ikke ute etter deres vurdering, men jeg føler liksom ikke dette er gynekolog-materiale, tenkte kanskje en jordmor kan uttale seg om noe av dette. Fastlegen min er helt super, men svangerskap er ikke hans greie 😊 Anonymkode: eea0f...dd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #8 Del Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Problemet er at jeg har en sykdom, ikke en alvorlig eller dødelig en, men en ganske sjelden en som få vet så mye om. Noen som har denne sykdommen sier at de har opplevd ma og dødfødsel og tror det er pga den, mens noen sier at de ikke har vært så bra av sykdommen på lenge mens de var gravide. Så det jeg vil vite er fakta rundt dette, og hva evt risikoen er. I tillegg er jeg litt over grensa med overvekt og jeg er 37 år. Svangerskapsdiabetes i et av to svangerskap (såvidt over grensa, holdt med å kostregulere det). Er ikke ute etter deres vurdering, men jeg føler liksom ikke dette er gynekolog-materiale, tenkte kanskje en jordmor kan uttale seg om noe av dette. Fastlegen min er helt super, men svangerskap er ikke hans greie 😊 Anonymkode: eea0f...dd0 Dette var ts 😊 Anonymkode: eea0f...dd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #9 Del Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Problemet er at jeg har en sykdom, ikke en alvorlig eller dødelig en, men en ganske sjelden en som få vet så mye om. Noen som har denne sykdommen sier at de har opplevd ma og dødfødsel og tror det er pga den, mens noen sier at de ikke har vært så bra av sykdommen på lenge mens de var gravide. Så det jeg vil vite er fakta rundt dette, og hva evt risikoen er. I tillegg er jeg litt over grensa med overvekt og jeg er 37 år. Svangerskapsdiabetes i et av to svangerskap (såvidt over grensa, holdt med å kostregulere det). Er ikke ute etter deres vurdering, men jeg føler liksom ikke dette er gynekolog-materiale, tenkte kanskje en jordmor kan uttale seg om noe av dette. Fastlegen min er helt super, men svangerskap er ikke hans greie 😊 Anonymkode: eea0f...dd0 Jordmor kan selvfølgelig ikke noe om dette. Hvem følger deg opp rundt sykdommen? Det er vedkommende du bør snakke med. Anonymkode: 17918...897 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #10 Del Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 8.10.2021 den 17.11): Problemet er at jeg har en sykdom, ikke en alvorlig eller dødelig en, men en ganske sjelden en som få vet så mye om. Noen som har denne sykdommen sier at de har opplevd ma og dødfødsel og tror det er pga den, mens noen sier at de ikke har vært så bra av sykdommen på lenge mens de var gravide. Så det jeg vil vite er fakta rundt dette, og hva evt risikoen er. I tillegg er jeg litt over grensa med overvekt og jeg er 37 år. Svangerskapsdiabetes i et av to svangerskap (såvidt over grensa, holdt med å kostregulere det). Er ikke ute etter deres vurdering, men jeg føler liksom ikke dette er gynekolog-materiale, tenkte kanskje en jordmor kan uttale seg om noe av dette. Fastlegen min er helt super, men svangerskap er ikke hans greie 😊 Anonymkode: eea0f...dd0 Man trenger ikke ha greie på svangerskap for dette, man trenger ha greie på sykdommen din. Snakk med hvilken lege det nå er som kan mye om sykdommen din. Anonymkode: 5ad11...0cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå