Gå til innhold

EOTB 2021

Gjest 123 eller noe

Anbefalte innlegg

Kaiisa skrev (På 22.10.2021 den 15.06):

Ex on the beach? Eller jokere on the beach? Er jo nesten ingen ekser jo!

Jeg har mange ganger stusset over terskelen for å kalle noen for en ex. Det er vel strengt talt ingen ex hvis man kun har hatt ons uten at man har definert seg som kjærester? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjenferdet skrev (På 27.11.2021 den 22.29):

Jeg har mange ganger stusset over terskelen for å kalle noen for en ex. Det er vel strengt talt ingen ex hvis man kun har hatt ons uten at man har definert seg som kjærester? 

I så tilfelle har jeg en del x'er 🙈😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes virkelig ikke han Christian( er det det han heter?) ikke eksisterer attraktiv, men ser jo flere av jentene som jeg syntes ser flotte ut går lett for han. Jeg er jo starten av 20 årene så han burde jo teknisk sett falt under min smak. Men jeg syntes bare han ligner en gammel gubbe, med litt skjevt ansikt av noe slag å stor nese 😝 Så dere som syntes han er attraktiv, altså kjekk. Hva er det som gjør han «kjekk»? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selfishmacaroni skrev (På 30.11.2021 den 23.20):

Jeg syntes virkelig ikke han Christian( er det det han heter?) ikke eksisterer attraktiv, men ser jo flere av jentene som jeg syntes ser flotte ut går lett for han. Jeg er jo starten av 20 årene så han burde jo teknisk sett falt under min smak. Men jeg syntes bare han ligner en gammel gubbe, med litt skjevt ansikt av noe slag å stor nese 😝 Så dere som syntes han er attraktiv, altså kjekk. Hva er det som gjør han «kjekk»? 

Noen? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selfishmacaroni skrev (3 timer siden):

Noen? 

Har ikke behov for å sitte å hakke på utseendet til folk. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mjaus skrev (1 minutt siden):

Har ikke behov for å sitte å hakke på utseendet til folk. 

Nå spør jeg vell jo i teorien etter hva som gjør han kjekk? Så de som svarer på mitt spørsmål blir vell ikke å hakke på utseende hans 😜

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Preben har kvalmende dobbeltmoral. 
Han sier han er ferdig med Anette, men ønsker å ødelegge evt forhold hun går inn i med andre. 
Og Nikita er bare så falsk. Hun elsker å såre Anette, og etterpå fryde seg mens hun «trøster» Anette. 
Anette er altfor snill og god for de. 
Men Preben og Nikita fortjener hverandre virkelig.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selfishmacaroni skrev (1 time siden):

Nå spør jeg vell jo i teorien etter hva som gjør han kjekk? Så de som svarer på mitt spørsmål blir vell ikke å hakke på utseende hans 😜

Jeg tenker ang utseende at det kommer an på smaken. 
Han kan virke sympatisk, men han utnytter Emma. En kan se at hun er veldig såret og lei seg, 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsElliot skrev (19 minutter siden):

Preben har kvalmende dobbeltmoral. 
Han sier han er ferdig med Anette, men ønsker å ødelegge evt forhold hun går inn i med andre. 
Og Nikita er bare så falsk. Hun elsker å såre Anette, og etterpå fryde seg mens hun «trøster» Anette. 
Anette er altfor snill og god for de. 
Men Preben og Nikita fortjener hverandre virkelig.

Ja, det er helt sjukt! Og ingen støtter henne.. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss.Hol skrev (5 minutter siden):

Ja, det er helt sjukt! Og ingen støtter henne.. 

Den eneste hun hadde som virkelig støttet henne var Mikhael. Men nå ser det ut til at han også svikter henne etter press fra de andre. 
Trodde godt om Rine, men nå har hun også hengt seg på hetsen av Anette 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (På 27.11.2021 den 22.29):

Haha,ja. Er jo en ganske Heavy forskjell på det å få inn en ons (som egentlig de fleste deltagerne stort sett får inn) og det å få inn en virkelig ex, slik som det ble med Preben og Anette! Så litt dårlig med castingen sånn sett. Også det at feks Nikita kom inn som "bestevennen" til Christian, er jo ikke mye ex da?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, for en kvalm gjeng som er der inne nå. Preben, Nikita, Mikael, Christian, Victoria... æsj. På tide å få inn noen sympatiske mennesker som kan ta vare på f.eks. Anette. Skulle ønske de ville sende Melchi inn igjen.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amananas skrev (3 minutter siden):

Wow, for en kvalm gjeng som er der inne nå. Preben, Nikita, Mikael, Christian, Victoria... æsj. På tide å få inn noen sympatiske mennesker som kan ta vare på f.eks. Anette. Skulle ønske de ville sende Melchi inn igjen.

Ja, enig. Er moro med litt hendelser og "drama" - men er mye stygg oppførsel ovenfor de andre nå ja, bare fordi man er med på ett reality show, så er det vel lov å oppføre seg som folk fordetom?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke sett episodene, men har det skjedd noe mobbing ellernoe i de siste episodene? vurderer isåfall og se. Sett mange reaksjoner i det siste på insta osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen så slem Preben er mot Anette! Stakkars jente. Og Nikita da, den falske kjerringa, som først fyrer oppunder og deretter skal trøste. Dette er noe av det verste jeg har sett i norsk reality, det er vondt å se en hel gjeng behandle noen på den måten. Fysj!

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evelynita

Jeg er glad flere reagerer på oppførselen til Nikita (og Preben). Jeg blir kvalm, og jeg får oppriktig vondt av Anette. Hun har ingen, og folk pusher Mikael til å ta suiten med hu nye i tillegg? Altså for en oppførsel... Og når hun prata med Mikael og sa at om det kom en gutt og hun skulle tatt suiten med han for å teste Mikael, det hadde bare vært slemt.. Hvorfor er folkene der så slemme? Hvordan er samtlige mennesker der de største egotistiske menneskene ever? Helt sykt. 

Jeg må si én ting til. Det er morsomt at Preben ikke liker at Anette kan lage drama. Men det som er faktum her er jo at Nikita er virkelig det du hadde fått opp om du Googlet "drama Queen", mens Anette faktisk diskuterer saklig. Fy faen de er virkelig polar opposites og Anette er virkelig et så mye bedre menneske punktum. Hun fortjener bedre. Så mye bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

realityfire skrev (12 timer siden):

Har ikke sett episodene, men har det skjedd noe mobbing ellernoe i de siste episodene? vurderer isåfall og se. Sett mange reaksjoner i det siste på insta osv...

Ja, Preben gjør alt han kan for at Anette skal bryte sammen, og det virker som at hun er ganske nær nå.
Det er så vondt å se på. 
Han og Nikita gjør alt for å fryse henne ut og de andre henger seg på. 
Preben og Nikita mangler evne til å føle sympati for andre. De smiler når Anette sitter alene og de sier i kamera at de koser seg at Anette har det vondt. 
Nikita trøster Anette som sitter og gråter mens hun smiler og godter seg. 
Preben og Nikita er rett og slett onde. 
Jeg har så vondt av Anette som er god og snill. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dårlig inntrykk av hun nye også, det skal sies. Måten hun bare sniker seg innpå mikael også fordi preben pusher på. Skjer med folk der inne? Ble oppriktig kvalm av den sex scenen med mikael og amy.. æsj

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mjaus skrev (5 timer siden):

Har dårlig inntrykk av hun nye også, det skal sies. Måten hun bare sniker seg innpå mikael også fordi preben pusher på. Skjer med folk der inne? Ble oppriktig kvalm av den sex scenen med mikael og amy.. æsj

Æsj, ja. Sykt at det er så jævla viktig å få pult noen første natta, uansett om man må bruke hele kvelden på å presse og mase til seg en fyr som egentlig holder på med ei aen.🤮

Skjønner ikke at man ikke tvert mister interessen for en fyr som holder på sånt heller.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...