AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #1 Del Skrevet 6. oktober 2021 Prøvd noen måneder og funnet ut at jeg har en lutealfase på 14 dager men ser at vi av forskjellige grunner ikke har klart å time samele til eggløsning eller dagen før. Har vært 2 dager før et par ganger. vil vi øke sjansen med å ha sex dagen før og på eggløsningsdag? Anonymkode: ab283...bae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #2 Del Skrevet 6. oktober 2021 Prøv Anonymkode: 220cb...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 6. oktober 2021 #3 Del Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Prøvd noen måneder og funnet ut at jeg har en lutealfase på 14 dager men ser at vi av forskjellige grunner ikke har klart å time samele til eggløsning eller dagen før. Har vært 2 dager før et par ganger. vil vi øke sjansen med å ha sex dagen før og på eggløsningsdag? Anonymkode: ab283...bae trodde nan skulle begynne typ 5 dager før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 7. oktober 2021 #4 Del Skrevet 7. oktober 2021 Det sies visstnok at den mest fruktbare sexen er kvelden før du får eggløsning , altså dagen før. Da får de visst rukket å svømme fram og er klare til egget slippes men også flest i live fordi selv om de Kan leve 5 dager så gjør de færreste sædceller det har jeg lest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #5 Del Skrevet 7. oktober 2021 Annenhver dag i uken frem mot EL og et par dager etter skal visst sikre deg ganske godt at det ligger sædceller klare og venter på egget ❤️ Anonymkode: c996c...452 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå