Cuntzilla Skrevet 8. oktober 2021 #21 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette er noe vi har vært åpne om og avtalt tidlig i forholdet. Da vi traff hverandre hadde begge hatt vonde erfaringer med utroskap fra tidligere forhold og det var hans forslag å dele passord på fb og telefon for å bli trygge på hverandre og bygge tillit fra første stund. Det går begge veier og har igjennom de 7 årene vi har vært sammen vært en tillitsfull ting å dele for oss. Derfor så åpen dialog om dette med kollegaen også. På en måte ja og på en måte nei. Jeg har vel hele tiden hatt en magefølelse av at denne kollegaen kunne være litt betatt og at det kanskje foregikk en lett flørt. Hun har bla også fortalt ham at hun var betatt av ham da de gikk på ungdomsskolen sammen. Da han gikk to klasser over henne. Han husker derimot ikke henne. Samboeren min er både kjekk og et svært fint menneske, så unner ham den gode følelsen av litt bekreftelse og flørting forøvrig. Flørting i seg selv er ikke en trussel for meg. For ja, SÅ mye stoler jeg på ham. Men stoler ikke på henne. Kjenner henne ikke. Og om hun er ute etter mannen min tenker jeg hun kan være litt ‘giftig’ og ikke et godt menneske i seg selv. Og vet ikke helt om jeg liker at han har så mye med en potensiell ‘mannetyv’å gjøre😅. Selv om han uansett ikke ville forlatt meg for henne. Det vet jeg. Anonymkode: c40ec...f53 OK, vel så lenge begge er enige om og fornøyde med kontrollerende adferd og at den er gjensidig, så er vel det fint for dere, da skal ikke jeg legge meg opp i løsninger dere synes fungerer bra. Er bare at når du spør på et forum om andre ville tillatt kjæresten å ha snap, så reagerer man litt når spørsmålet er absurd for ikke å si nærmest litt skremmende lesning for en som er veldig annerledes enn dere på dette. Det er bra du unner han litt flørting, jeg ville jo tenkt at hun kan da prøve seg så mye hun bare vil, det høres jo også ut som du ikke har noe å bekymre deg for. Men skjønner også om man ikke vil det. Kan det være en løsning at han får snap og ikke legger til henne, men bare guttaboys på jobb? 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #22 Skrevet 9. oktober 2021 Cuntzilla skrev (19 timer siden): OK, vel så lenge begge er enige om og fornøyde med kontrollerende adferd og at den er gjensidig, så er vel det fint for dere, da skal ikke jeg legge meg opp i løsninger dere synes fungerer bra. Er bare at når du spør på et forum om andre ville tillatt kjæresten å ha snap, så reagerer man litt når spørsmålet er absurd for ikke å si nærmest litt skremmende lesning for en som er veldig annerledes enn dere på dette. Det er bra du unner han litt flørting, jeg ville jo tenkt at hun kan da prøve seg så mye hun bare vil, det høres jo også ut som du ikke har noe å bekymre deg for. Men skjønner også om man ikke vil det. Kan det være en løsning at han får snap og ikke legger til henne, men bare guttaboys på jobb? Takk for svar og forståelse. Ser hvordan kontrollen vår rundt sosiale medier kan virke litt absurd for noen. Vi er bare så vant med det at jeg ikke tenker over det😅 Har kommet frem til at han skal få ha snap og legge til dem han vil. Når alt kommer til alt blir dette enda en form for ‘testing av tillit og funker det vil det jo bare styrke forholdet på sikt. Når det kommer til kollegaen er jeg nok bittelitt sjalu på både godt og vondt. Syns jo det er fint at andre damer syns kjæresten min er hyggelig og kjekk. Og unner ham som sagt denne bekreftelsen. Men må samtidig passe på å ikke bli helt naiv heller og la henne sjarmere ham i senk foran øynene mine😅 Når jeg leser andres svar her får jeg ihvertfall bekreftelse på at jeg verken er kontrollerende eller paranoid. Når alt kommer til alt kan man aldri være 100% sikker på at kke partneren utvikler tenning/spenning eller følelser for andre. Og ser hvordan snap kan vekke slike følelser om det brukes riktig. Anonymkode: c40ec...f53
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå