Gå til innhold

Plutselig tidlig mens - når er eggløsning

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei 

Jeg har vanligvis ganske regelmessig mens. Forrige mens kom imidlertid en del tidligere enn den pleier. Og nå er den forsinket i forhold til antall dager det vanligvis er mellom, men hvis man ser bort i fra den som var tidlig sist skal jeg ha mensen i dag/i morgen (håper ikke den kommer).

Noen som har erfaring med dette? Om man har en mens som kommer til «feil tid», om neste pleier å komme like mange dager etter forrige som den pleier, eller om den kommer på samme dato som den pleier? 
Håper det var forståelig 🤣

Anonymkode: d7e76...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Har skjedd meg et par ganger, kroppen setter da i gang med en ny, vanlig syklus etter den tidlige mensen, altså neste mens ca 4 uker etter den tidlige mensen.

Anonymkode: 00660...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei! Har skjedd meg et par ganger, kroppen setter da i gang med en ny, vanlig syklus etter den tidlige mensen, altså neste mens ca 4 uker etter den tidlige mensen.

Anonymkode: 00660...c66

Laura80 skrev (1 time siden):

Like mange dager etter den forrige :) 

Takk for svar! Da krysser jeg fingrene for at den er forsinket fordi jeg er gravid🙊 men har ikke fått positiv test enda, så skal vel spørs.

Anonymkode: d7e76...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mens kom med mye kortere mellomrom fra jeg fikk covid vaksine. nå er syklusen 20-21 dager og el er på dage 7-8... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Firtina skrev (6 timer siden):

Min mens kom med mye kortere mellomrom fra jeg fikk covid vaksine. nå er syklusen 20-21 dager og el er på dage 7-8... 

er du sikker på du har el? Er ganske uvanlig at så korte sykluser har el. Hadde selv så korte sykluser etter pilleslutt og da uten el. På så kort tid tror jeg ikke slimhinnene rekker å bygges opp og egg modne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laura80 skrev (20 timer siden):

er du sikker på du har el? Er ganske uvanlig at så korte sykluser har el. Hadde selv så korte sykluser etter pilleslutt og da uten el. På så kort tid tror jeg ikke slimhinnene rekker å bygges opp og egg modne.

ja. positive tester og temp bekrefter det.... regner med at det stemmer, men man vet jo aldri. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Firtina skrev (3 timer siden):

ja. positive tester og temp bekrefter det.... regner med at det stemmer, men man vet jo aldri. 

Da har du nok el ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...