Titania Skrevet 3. mai #8321 Del Skrevet 3. mai 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 3. mai #8322 Del Skrevet 3. mai Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Er det ikke sånn? 🏐🍼🏐 Ikke hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. mai #8323 Del Skrevet 4. mai Lurven skrev (11 timer siden): Ikke hos meg Nei kettle bells sikkert?😂 ikke avspore jeg nå.. legger ved bilde av min morgen, kaffe ute med fuglene💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. mai #8324 Del Skrevet 4. mai No1*No1 skrev (På 27.4.2024 den 10.05): Hvilken bok er dette? Titania skrev (På 1.5.2024 den 1.18): Såååååååå nydelig!!! Du er superflink! Frøkenfryden skrev (31 minutter siden): Nei kettle bells sikkert?😂 ikke avspore jeg nå.. legger ved bilde av min morgen, kaffe ute med fuglene💙 Å! Den der er min favoritt for tiden. Liker den så godt, at har skålen også, som jeg bruker nesten daglig 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 4. mai #8325 Del Skrevet 4. mai 43 minutter siden, Sola de said: Hvilken bok er dette? Det er Shadow of the Wind. Eller vindens skygge. Egentlig en veldig bra bok godt skrevet. Jeg er ca halvveis og nå tror jeg jeg kan gjette deler av konklusjonen 🫣 men mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. mai #8326 Del Skrevet 4. mai @Sola de tusen takk 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. mai #8327 Del Skrevet 4. mai Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Nei kettle bells sikkert?😂 ikke avspore jeg nå.. legger ved bilde av min morgen, kaffe ute med fuglene💙 Blomster og binærmann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. mai #8328 Del Skrevet 4. mai No1*No1 skrev (1 time siden): Det er Shadow of the Wind. Eller vindens skygge. Egentlig en veldig bra bok godt skrevet. Jeg er ca halvveis og nå tror jeg jeg kan gjette deler av konklusjonen 🫣 men mulig jeg tar feil. Kanskje den havner hos meg også. Virker som en typisk bok jeg kan like 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 4. mai #8329 Del Skrevet 4. mai 19 minutter siden, Sola de said: Kanskje den havner hos meg også. Virker som en typisk bok jeg kan like Kan anbefale 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 4. mai #8330 Del Skrevet 4. mai 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. mai #8331 Del Skrevet 4. mai Sola de skrev (14 timer siden): Hvilken bok er dette? Såååååååå nydelig!!! Du er superflink! Å! Den der er min favoritt for tiden. Liker den så godt, at har skålen også, som jeg bruker nesten daglig Liker den også veldig😌 PS: om du ikke liker Vindens skygge ig føler du ikke har skjønt en greie alle skjønner.. ty til meg. Syns den var en lidelse🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 6. mai #8332 Del Skrevet 6. mai 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 7. mai #8333 Del Skrevet 7. mai 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7. mai #8334 Del Skrevet 7. mai 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. mai #8335 Del Skrevet 7. mai 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. mai #8336 Del Skrevet 7. mai 😍😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. mai #8337 Del Skrevet 8. mai 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 8. mai #8338 Del Skrevet 8. mai 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. mai #8339 Del Skrevet 9. mai 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. mai #8340 Del Skrevet 9. mai 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå