Frøkenfryden Skrevet 2. oktober 2023 #7361 Del Skrevet 2. oktober 2023 Lurven skrev (1 time siden): Lurer litt på hva Iowa personality er Litt sånn; 🤠? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 2. oktober 2023 #7362 Del Skrevet 2. oktober 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2023 #7363 Del Skrevet 2. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Litt sånn; 🤠? Er ikke det mer Texas 🤠 Iowa er vel mer 🌽🥔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. oktober 2023 #7364 Del Skrevet 2. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Litt sånn; 🤠? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. oktober 2023 #7365 Del Skrevet 2. oktober 2023 Entern skrev (1 time siden): Er ikke det mer Texas 🤠 Iowa er vel mer 🌽🥔 Ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. oktober 2023 #7366 Del Skrevet 2. oktober 2023 Titania skrev (3 timer siden): 🤣 Skal huske på den 🤣 Så ett av spørsmålene på første kategorien var av typen «har du vært lett irritert de siste to ukene». Vel, med et brødhue av en kollega, så er ikke lunta lang 🙊 Hvis det er en diagnose-quiz så vet jeg svaret🤠 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. oktober 2023 #7367 Del Skrevet 2. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (48 minutter siden): Hvis det er en diagnose-quiz så vet jeg svaret🤠 Jeg har første time på dps til uken for utredning av ADHD 😅 Veldig spent på hele greia, for jeg har så mye ting jeg sliter med som skaper utfordringer i hverdagen, men om jeg bare skal prate løst om det, så husker jeg jo ikke halvparten 😶 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2023 #7368 Del Skrevet 2. oktober 2023 Titania skrev (5 minutter siden): Jeg har første time på dps til uken for utredning av ADHD 😅 Veldig spent på hele greia, for jeg har så mye ting jeg sliter med som skaper utfordringer i hverdagen, men om jeg bare skal prate løst om det, så husker jeg jo ikke halvparten 😶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. oktober 2023 #7369 Del Skrevet 2. oktober 2023 Titania skrev (11 minutter siden): Jeg har første time på dps til uken for utredning av ADHD 😅 Veldig spent på hele greia, for jeg har så mye ting jeg sliter med som skaper utfordringer i hverdagen, men om jeg bare skal prate løst om det, så husker jeg jo ikke halvparten 😶 Husker du sa det, de sjekker jo ofte mye annet også som gir lignende symptomer. For å gjøre ting ordentlig. Lover bra det. Lykke til😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. oktober 2023 #7370 Del Skrevet 2. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Husker du sa det, de sjekker jo ofte mye annet også som gir lignende symptomer. For å gjøre ting ordentlig. Lover bra det. Lykke til😊 Jepp 😊 Og takk takk 😊 Skal bli greit å få det avklart, føles litt feil å si, men håper det oppdages noe rart, slik at det er mulig å få hjelp med de tingene som skaper mest utfordringer 🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2023 #7371 Del Skrevet 2. oktober 2023 Titania skrev (2 minutter siden): Jepp 😊 Og takk takk 😊 Skal bli greit å få det avklart, føles litt feil å si, men håper det oppdages noe rart, slik at det er mulig å få hjelp med de tingene som skaper mest utfordringer 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. oktober 2023 #7372 Del Skrevet 2. oktober 2023 «Bare» 31 rader igjen 🥳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. oktober 2023 #7373 Del Skrevet 3. oktober 2023 Titania skrev (9 timer siden): Jepp 😊 Og takk takk 😊 Skal bli greit å få det avklart, føles litt feil å si, men håper det oppdages noe rart, slik at det er mulig å få hjelp med de tingene som skaper mest utfordringer 🤪 Ikke rart i det hele tatt. Håpet det blir bra for deg Og bilde, så jeg ikke avsporer. Noen syns jeg fortjente blomst😌 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. oktober 2023 #7374 Del Skrevet 4. oktober 2023 fortsatt kjolevær 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober 2023 #7375 Del Skrevet 4. oktober 2023 Titania skrev (2 timer siden): fortsatt kjolevær 😁 Finvær? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. oktober 2023 #7376 Del Skrevet 4. oktober 2023 Cid skrev (40 minutter siden): Finvær? Ikke for kaldt enda i hvertfall, selv om det er blitt lang tights under 😁 Og solen dukket ordentlig opp til slutt 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. oktober 2023 #7377 Del Skrevet 4. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (På 3.10.2023 den 7.52): Ikke rart i det hele tatt. Håpet det blir bra for deg Og bilde, så jeg ikke avsporer. Noen syns jeg fortjente blomst😌 Fine 🌷🌹 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. oktober 2023 #7378 Del Skrevet 4. oktober 2023 Bingo-onsdag 😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. oktober 2023 #7379 Del Skrevet 4. oktober 2023 Titania skrev (13 minutter siden): Bingo-onsdag 😁 Jeg viiiil!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. oktober 2023 #7380 Del Skrevet 4. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Jeg viiiil!! Kom en tur en gang! 😁 Hver onsdag 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå