Lur Venn Skrevet 4. januar #9381 Del Skrevet 4. januar Sola de skrev (3 timer siden): Ser på Venus fra stuevindu mitt nå jeg. Er ikke synlig her jeg bor nå😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 8. januar #9382 Del Skrevet 8. januar 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 8. januar #9383 Del Skrevet 8. januar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 10. januar #9384 Del Skrevet 10. januar 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. januar #9385 Del Skrevet 10. januar Titania skrev (59 minutter siden): Hva som må til i elendige føret landet over. De skoene, hvilket merke er de? så veldig gode ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 10. januar #9386 Del Skrevet 10. januar Sola de skrev (3 minutter siden): Hva som må til i elendige føret landet over. De skoene, hvilket merke er de? så veldig gode ut. Jepp. Men de funker i hvertfall - heller kjempepigger enn å tryne rundt. Hoka Kaha 2 😊 Jeg har de vanlige, som regnes som fjellstøvler, men ser de har kommet med en modell som er vintersko også, som er fòret. Syns de er kjempegode å gå med, og ikke for tunge som mange støvler som går over ankelen har en tendens til å være. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. januar #9387 Del Skrevet 12. januar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. januar #9388 Del Skrevet 14. januar 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. januar #9389 Del Skrevet 15. januar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. januar #9390 Del Skrevet 15. januar Frøkenfryden skrev (På 12.1.2025 den 11.30): Så vakker duk du har? Eller er det en brikke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar #9391 Del Skrevet 15. januar Cid skrev (På 14.1.2025 den 4.36): @Cid Hva er dette for noe? Har du puttet meg inn i et spill uten å be meg om lov og Å BETALE MEG TUSENVIS AV KRONER FOR Å FÅ LOV...HÆ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. januar #9392 Del Skrevet 15. januar Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): @Cid Hva er dette for noe? Har du puttet meg inn i et spill uten å be meg om lov og Å BETALE MEG TUSENVIS AV KRONER FOR Å FÅ LOV...HÆ? Det er deg og Anton som spør meg hva jeg vil kalle ungen deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar #9393 Del Skrevet 15. januar Cid skrev (2 timer siden): Det er AI-deg og AI-Anton som spør meg hva jeg vil kalle ungen deres Den er heldigvis ikke vår, så da blir det vel AI-ungen da. Case Closed. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. januar #9394 Del Skrevet 15. januar Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Den er heldigvis ikke vår, så da blir det vel AI-ungen da. Case Closed. Er case closed med dyra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar #9395 Del Skrevet 15. januar Baktus2024 skrev (På 28.12.2024 den 10.59): En liten bunke. Hvite penger , seff . Hmm...jeg syns at de ser både gule og brune ut, så jeg kan tilby meg å putte dem i min vaskemaskin for deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. januar #9396 Del Skrevet 16. januar 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. januar #9397 Del Skrevet 16. januar Sola de skrev (På 15.1.2025 den 14.23): Så vakker duk du har? Eller er det en brikke? Takk! Det er duk, eller løper nærmere bestemt. Liker den godt selv også. Mann kjøpte den i Grådal på tur for noen år tilbake🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 16. januar #9398 Del Skrevet 16. januar Cid skrev (På 15.1.2025 den 14.42): Det er deg og Anton som spør meg hva jeg vil kalle ungen deres 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar #9399 Del Skrevet 17. januar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet fredag kl 12:40 #9400 Del Skrevet fredag kl 12:40 (endret) Fikk hovedsakelig kjedelige "voksen gaver" til jul, som sengetøy og fuktighetskrem. Så da kjøpte jeg en forsinket og litt mer gøyal julegave til meg selv. Endret fredag kl 12:42 av Disney Adult 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå