Cid Skrevet 14. juni #8581 Del Skrevet 14. juni Titania skrev (3 timer siden): Er det er hundebein eller en grein? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. juni #8582 Del Skrevet 15. juni Cid skrev (6 timer siden): Er det er hundebein eller en grein? Bein 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. juni #8583 Del Skrevet 15. juni Titania skrev (9 timer siden): Jepp 🥰 Har ikke sett han siden jul, så begynner bli lenge siden. Men blir litt lenger enn vanlig, så da blir han nok glad 😊 Garantert! De finner alltid en de blir ekstra glad i. Føl deg privilegert. Du er den utvalgte Titania skrev (9 timer siden): Jepp 🥰 Fin fyr på 7,5 år 😁 Som har vært «vakthunden» min siden den jula jeg hadde hos pappa med store deler av tiden på sykehus fordi jeg hadde gallesteinsproblemer som ble til bukspyttkjertelinfeksjon 🤪 Tror lille fisen som da var litt over ett år var ganske bekymret, for jeg lå på sofaen hele julaften og var superdårlig, og hver gang jeg sovnet eller lå i ro for lenge, kom han bort og slikket meg på nesen ❤️ Da jeg kom tilbake etter å ha vært på sykehuset en uke, så skrek han fordi han var så glad da 🥰 Og siden den gang er det BARE jeg som gjelder når jeg er på besøk 🥰 Jøye meg! Stakkars deg. Har du hatt problemer med gallestein siden? Titania skrev (8 timer siden): Hehe, det gikk jo bra, heldigvis 😊 Ble litt krig mellom norsk og svensk sykehus innimellom der, men svenskene vant 😂 Jeg hadde allerede fått time til å fjerne galleblæra (i Norge) da jeg ble dårlig i Sverige. Praksisen i Sverige er at om du får infeksjon pga gallestein, så skal galleblæra fjernes. I Norge må du vente 6 måneder etter infeksjonen. Så svenskene sa klart i fra at de ikke skrev meg ut enn før nordmennene garanterte at så lenge jeg ellers var frisk, fikk den oppsatte operasjonen 😅 Virkelig fin venn 🥰 Blir helt koko når jeg kommer, og lei seg og sur når han skjønner jeg snart skal dra 🥹 Kan det potensielt være begge du er sjalu på? 🤔😅 Fikk du operasjon da du kom tilbake til Norge igjen, eller måtte du vente? Vil også ha en sånn firbeint venn igjen en vakker dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. juni #8584 Del Skrevet 15. juni Sola de skrev (51 minutter siden): Garantert! De finner alltid en de blir ekstra glad i. Føl deg privilegert. Du er den utvalgte Jøye meg! Stakkars deg. Har du hatt problemer med gallestein siden? Fikk du operasjon da du kom tilbake til Norge igjen, eller måtte du vente? Vil også ha en sånn firbeint venn igjen en vakker dag Absolutt 🥰 Alltid kjipt å dra i fra «lillebror», men samtidig er jeg ikke hundemenneske selv, så kunne ikke helt tenkt meg en 😅 Ikke direkte. Om jeg spiser MYE fet mat i løpet av en veldig kort periode, kan jeg få en reaksjon som minner om et lite anfall, men ikke ellers. Og jeg lever som jeg gjorde før jeg fjernet den. Jepp 😊 Jeg hadde fått dato til operasjon andre uken i januar, og jeg ble jo egentlig dårlig 22. desember - da kom første anfall, fikk et nytt 23, og 24 var jeg dårlig hele dagen, tror ikke jeg spiste noe i det hele tatt. Var bare vondt og feber, og fikk ikke i meg drikke heller. Så på kvelden fikk pappa nok (jeg håpte jo det skulle gå over 😂) og ringte legevakt-telefonen, og vi fikl bare beskjed om å komme oss til akutten. Så ble vel lagt inn der i 10-11 tiden på kvelden 😅 Fikk kjeft da vi kom dit, for jeg var så dårlig at vi burde kommet før 🙈 Og de 4 første dagene husker jeg ikke noe av 😅 Så jeg feiret julaften på nyttårsaften, for da fikk jeg dra hjem på perm 😅 Og ble skrevet ut første nyttårsdag, for da var Helsingborg sykehus ferdig med å krangle med Moss sykehus 🙈😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. juni #8585 Del Skrevet 15. juni 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. juni #8586 Del Skrevet 15. juni Cid skrev (10 timer siden): Er det er hundebein eller en grein? Hundegrein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. juni #8587 Del Skrevet 15. juni Titania skrev (2 timer siden): Absolutt 🥰 Alltid kjipt å dra i fra «lillebror», men samtidig er jeg ikke hundemenneske selv, så kunne ikke helt tenkt meg en 😅 Ikke direkte. Om jeg spiser MYE fet mat i løpet av en veldig kort periode, kan jeg få en reaksjon som minner om et lite anfall, men ikke ellers. Og jeg lever som jeg gjorde før jeg fjernet den. Jepp 😊 Jeg hadde fått dato til operasjon andre uken i januar, og jeg ble jo egentlig dårlig 22. desember - da kom første anfall, fikk et nytt 23, og 24 var jeg dårlig hele dagen, tror ikke jeg spiste noe i det hele tatt. Var bare vondt og feber, og fikk ikke i meg drikke heller. Så på kvelden fikk pappa nok (jeg håpte jo det skulle gå over 😂) og ringte legevakt-telefonen, og vi fikl bare beskjed om å komme oss til akutten. Så ble vel lagt inn der i 10-11 tiden på kvelden 😅 Fikk kjeft da vi kom dit, for jeg var så dårlig at vi burde kommet før 🙈 Og de 4 første dagene husker jeg ikke noe av 😅 Så jeg feiret julaften på nyttårsaften, for da fikk jeg dra hjem på perm 😅 Og ble skrevet ut første nyttårsdag, for da var Helsingborg sykehus ferdig med å krangle med Moss sykehus 🙈😂 Lillebror Bra du ble operert og ting går bra Norsk helsevesen kan være veldig tverre å ha med å gjøre av og til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. juni #8588 Del Skrevet 15. juni 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. juni #8589 Del Skrevet 15. juni 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juni #8590 Del Skrevet 15. juni 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. juni #8591 Del Skrevet 15. juni Freyja Valkyrie skrev (3 timer siden): Nei nå! Spanske rumper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. juni #8592 Del Skrevet 15. juni Lurven skrev (14 minutter siden): Nei nå! Spanske rumper Ja? Tenkte du nøt synet 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. juni #8593 Del Skrevet 15. juni Freyja Valkyrie skrev (26 minutter siden): Ja? Tenkte du nøt synet 😂 Det er ikke min cup of tapas akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juni #8594 Del Skrevet 15. juni Lurven skrev (1 minutt siden): Det er ikke min cup of tapas akkurat Nå har jeg spist tapas😂🤠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. juni #8595 Del Skrevet 15. juni Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Nå har jeg spist tapas😂🤠 Metaforisk eller ekte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juni #8596 Del Skrevet 15. juni Lurven skrev (4 minutter siden): Metaforisk eller ekte? Ekte😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. juni #8597 Del Skrevet 15. juni Lurven skrev (19 minutter siden): Det er ikke min cup of tapas akkurat Du foretrekker kanskje brasilianske samba rumper? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. juni #8598 Del Skrevet 16. juni Freyja Valkyrie skrev (13 timer siden): Du foretrekker kanskje brasilianske samba rumper? Ja, kvinnelige sådan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. juni #8599 Del Skrevet 16. juni 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. juni #8600 Del Skrevet 16. juni Kaffe-tuktuk 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå