Sola de Skrevet 7. juni #8541 Del Skrevet 7. juni Titania skrev (1 time siden): Jeg sliter med å finne bukser jeg liker som sitter greit på 😅 Likte de Lex eller hva de kalte de, jeansene, men de forsvant for ett eller to år siden. De de har nå er det ikke nok strech i 😅 Jeg finner kun klær på nett 🙈 Men liker at Adidas og slik har store størrelser, og har en del jakker fra Àhkka eller hva de heter - superfornøyd med de 😁 Nike har også mye fint i store størrelser. Jeg digger regnjakkene og fleecejakkene til Ahkka. ( du skrev det rett, bare telefonen min som ikke vil la meg skrive den bokstaven) Regnbuksene som følger med jakkene synes jeg ikke matcher størrelse på jakka. Jakkene finner jeg små i størrelse mens buksene er store. Ser Adidas har kommet med terrex regnjakke i store størrelser. Har lyst på en, men har så mange ahkka at trenger det ikke. Zalando har sko i all verdens størrelser. Jeg bruker alt fra 41 til 43 og finner masse fargerike sko der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. juni #8542 Del Skrevet 7. juni Sola de skrev (30 minutter siden): Nike har også mye fint i store størrelser. Jeg digger regnjakkene og fleecejakkene til Ahkka. ( du skrev det rett, bare telefonen min som ikke vil la meg skrive den bokstaven) Regnbuksene som følger med jakkene synes jeg ikke matcher størrelse på jakka. Jakkene finner jeg små i størrelse mens buksene er store. Ser Adidas har kommet med terrex regnjakke i store størrelser. Har lyst på en, men har så mange ahkka at trenger det ikke. Zalando har sko i all verdens størrelser. Jeg bruker alt fra 41 til 43 og finner masse fargerike sko der. Regnbuksene har jeg ikke prøvd, for jeg forventer at de ikke passer 😅 Men har en parkas og noen regnjakker - superfornøyd 😊 Regnjakkene kunne godt vært bittelitt større, men jeg får de på meg. Parkasen kunne jeg nok hatt i en størrelse mindre, for den drukner jeg i Handler på zalando innimellom, men de fleste damemodellene i sko jeg liker produseres ikke i de største størrelsene virker det som. Eller så er de nærmest klin umulig å få tak i 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. juni #8543 Del Skrevet 7. juni Titania skrev (6 minutter siden): Regnbuksene har jeg ikke prøvd, for jeg forventer at de ikke passer 😅 Men har en parkas og noen regnjakker - superfornøyd 😊 Regnjakkene kunne godt vært bittelitt større, men jeg får de på meg. Parkasen kunne jeg nok hatt i en størrelse mindre, for den drukner jeg i Handler på zalando innimellom, men de fleste damemodellene i sko jeg liker produseres ikke i de største størrelsene virker det som. Eller så er de nærmest klin umulig å få tak i 😅 Adidas har mange fine fjell og terrengsko i større størrelser. Anbefaler deg å gå inn på nettsiden til adidas og finne nøyaktige modellen du skal ha, for å finne korrekt størrelse på de skoene. De varierer så veldig i størrelse. Skechers er store på størrelsene, så må ned en størrelse i deres sko. Finner både rosa og lilla sko 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. juni #8544 Del Skrevet 7. juni Sola de skrev (9 minutter siden): Adidas har mange fine fjell og terrengsko i større størrelser. Anbefaler deg å gå inn på nettsiden til adidas og finne nøyaktige modellen du skal ha, for å finne korrekt størrelse på de skoene. De varierer så veldig i størrelse. Skechers er store på størrelsene, så må ned en størrelse i deres sko. Finner både rosa og lilla sko Jeg får vondt i beina av Adidas 🙈 Har prøvd en del forskjellige. Har ikke prøvd sketchers, men hoka holder hælen min i sjakk, så har liksom stoppet der 😅 44 er største damestørrelsen, og de passer, men jeg foretrekker 44 2/3 eller hva den heter 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. juni #8545 Del Skrevet 7. juni Titania skrev (7 minutter siden): Jeg får vondt i beina av Adidas 🙈 Har prøvd en del forskjellige. Har ikke prøvd sketchers, men hoka holder hælen min i sjakk, så har liksom stoppet der 😅 44 er største damestørrelsen, og de passer, men jeg foretrekker 44 2/3 eller hva den heter 😅 Hoka har jeg ikke prøvd. Hørte noen på trening som snakket om at prisen ikke sto til hvor lenge de varer. At de slites fort ut? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. juni #8546 Del Skrevet 7. juni Sola de skrev (Akkurat nå): Hoka har jeg ikke prøvd. Hørte noen på trening som snakket om at prisen ikke sto til hvor lenge de varer. At de slites fort ut? Jeg har alle par sko 1-2 år, og det har vært det samme med hokaene, så jeg er fornøyd med de 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. juni #8547 Del Skrevet 7. juni Titania skrev (Akkurat nå): Jeg har alle par sko 1-2 år, og det har vært det samme med hokaene, så jeg er fornøyd med de 😊 Da skal jeg teste dem ut Må på leting etter høstsko. Bruker nå et par skechers, men vil tro de vil være moden for utskiftning til høsten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. juni #8548 Del Skrevet 7. juni 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 7. juni #8549 Del Skrevet 7. juni 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 7. juni #8550 Del Skrevet 7. juni 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 9. juni #8551 Del Skrevet 9. juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 9. juni #8552 Del Skrevet 9. juni 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 9. juni #8553 Del Skrevet 9. juni 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 9. juni #8554 Del Skrevet 9. juni 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 11. juni #8555 Del Skrevet 11. juni 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 12. juni #8556 Del Skrevet 12. juni 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 12. juni #8557 Del Skrevet 12. juni 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 13. juni #8558 Del Skrevet 13. juni 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. juni #8559 Del Skrevet 13. juni Titania skrev (8 minutter siden): Domino? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 13. juni #8560 Del Skrevet 13. juni Cid skrev (17 minutter siden): Domino? Aldri 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå