Gjest Lurven Skrevet 17. april #8221 Del Skrevet 17. april Cid skrev (1 minutt siden): Melder du deg frivillig? Nei biter kun mine egne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. april #8222 Del Skrevet 17. april Lurven skrev (4 minutter siden): Nei biter kun mine egne Jeg kan bite tåneglene mine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. april #8223 Del Skrevet 17. april Cid skrev (Akkurat nå): Jeg kan bite tåneglene mine. Der er ikke alt man skal gjøre bare fordi man kan🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. april #8224 Del Skrevet 17. april Lurven skrev (3 minutter siden): Der er ikke alt man skal gjøre bare fordi man kan🧐 Som å uge seg selv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. april #8225 Del Skrevet 17. april Cid skrev (Akkurat nå): Som å uge seg selv? Ja, fysj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. april #8226 Del Skrevet 17. april Lurven skrev (6 minutter siden): Ja, fysj Ikke bra å ruge seg selv nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 17. april #8227 Del Skrevet 17. april 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. april #8228 Del Skrevet 17. april Cid skrev (19 timer siden): Er plastikkrør som jeg fant inni ene kyllingfileten. Fant noe i kylling jeg kjøpte en gang også. Fikk 500 kr av nortura som plaster på såret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. april #8229 Del Skrevet 17. april (endret) Sola de skrev (3 minutter siden): Fant noe i kylling jeg kjøpte en gang også. Fikk 500 kr av nortura som plaster på såret. Husker jeg fant mark i boil om bag ris en gang. Endret 17. april av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. april #8230 Del Skrevet 17. april Cid skrev (Akkurat nå): Husker jeg fant mark i boil om bag ris en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. april #8231 Del Skrevet 17. april Sola de skrev (2 minutter siden): Bra jeg merket det før jeg kokte det 😨🍚🪱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. april #8232 Del Skrevet 17. april Sola de skrev (2 timer siden): Fant noe i kylling jeg kjøpte en gang også. Fikk 500 kr av nortura som plaster på såret. Fikk du sår 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. april #8233 Del Skrevet 17. april Cid skrev (2 timer siden): Bra jeg merket det før jeg kokte det 😨🍚🪱 Det er ekkelt men ikke farlig om den blir Kokt. Muggen mat er verre, den er farlig å spise selv om den blir Kokt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. april #8234 Del Skrevet 17. april Lurven skrev (Akkurat nå): Det er ekkelt men ikke farlig om den blir Kokt. Muggen mat er verre, den er farlig å spise selv om den blir Kokt Hadde aldri spist noe med insekter i 🤢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. april #8235 Del Skrevet 17. april Cid skrev (Akkurat nå): Hadde aldri spist noe med insekter i 🤢 Det har du garantert gjort da noen matvarer inneholder insektsrester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. april #8236 Del Skrevet 17. april Cid skrev (5 timer siden): Ikke bra å fuge seg selv nei. 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. april #8237 Del Skrevet 17. april (endret) Lurven skrev (25 minutter siden): Det har du garantert gjort da noen matvarer inneholder insektsrester Jeg spiser ting med løk i men jeg spiser ikke hel løk 😜 Endret 17. april av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. april #8238 Del Skrevet 17. april Cid skrev (1 time siden): Jeg spiser ting med løk i men jeg spiser ikke hel løk 😜 Ja da er det greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. april #8239 Del Skrevet 18. april Lurven skrev (16 timer siden): Kan vel også være @CAPS LOCK som er ute å samler glassbiter Sant! Han tror jeg er en karakter i Mummidalen faktisk😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. april #8240 Del Skrevet 18. april Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Sant! Han tror jeg er en karakter i Mummidalen faktisk😌 Frøkenlillefrydenmy? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå