Frøkenfryden Skrevet 9. februar #8021 Del Skrevet 9. februar Titania skrev (2 minutter siden): Er rett utenfor dps-en i Sarpsborg 😅 Da er det ikke kjent! 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 9. februar #8022 Del Skrevet 9. februar Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Da er det ikke kjent! 😂 😂 Men skjønner hvor du mener at det ligner 😁 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10. februar #8023 Del Skrevet 10. februar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 10. februar #8024 Del Skrevet 10. februar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 10. februar #8025 Del Skrevet 10. februar 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. februar #8026 Del Skrevet 11. februar 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 11. februar #8027 Del Skrevet 11. februar 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 12. februar #8028 Del Skrevet 12. februar 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martelè Skrevet 13. februar #8029 Del Skrevet 13. februar Screenshot av det som er på vei til å svelge bankkortet mitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 14. februar #8030 Del Skrevet 14. februar Lillelørdag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. februar #8031 Del Skrevet 17. februar Jepp jeg er i gang og ja, jeg kjører litt sommerlige mønster i februar. Vinter er😩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 17. februar #8032 Del Skrevet 17. februar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. februar #8033 Del Skrevet 17. februar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 17. februar #8034 Del Skrevet 17. februar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. februar #8035 Del Skrevet 18. februar 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. februar #8036 Del Skrevet 18. februar Titania skrev (3 minutter siden): Er det et åsted? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. februar #8037 Del Skrevet 18. februar Sola de skrev (13 minutter siden): Er det et åsted? Føles sånn 😂 Sofaen hadde flyttet seg ut fra veggen, så jeg dyttet den på plass. Men teppet fulgte ikke etter, så det ble fartsdumper i det 😅 Og for å rette det ut (for er jo ikke snakk om å be om hjelp) må jeg demontere sofaen, for har jo «bare» en U-sofa 🙈😂 Holdt heldigvis med den ene siden - nå er det bare å få den sammen igjen 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. februar #8038 Del Skrevet 18. februar Det hemmelige garn-lagret 🙈 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. februar #8039 Del Skrevet 18. februar Titania skrev (2 timer siden): Føles sånn 😂 Sofaen hadde flyttet seg ut fra veggen, så jeg dyttet den på plass. Men teppet fulgte ikke etter, så det ble fartsdumper i det 😅 Og for å rette det ut (for er jo ikke snakk om å be om hjelp) må jeg demontere sofaen, for har jo «bare» en U-sofa 🙈😂 Holdt heldigvis med den ene siden - nå er det bare å få den sammen igjen 😅 Er vanskelig å få på plass da. Du er sterk som får det til på egen hånd Titania skrev (1 time siden): Det hemmelige garn-lagret 🙈 Hva skal du strikke? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. februar #8040 Del Skrevet 18. februar Sola de skrev (1 minutt siden): Er vanskelig å få på plass da. Du er sterk som får det til på egen hånd Hva skal du strikke? Oppi der er det garn til en jakke (det blå/turkise), sokker (det nøstet med lilla, svart og grønt) og sjal (det som ligger oppå det hvite nøstet til høyre) til meg selv, et hekleteppe (paris garnet), litt rester etter andre prosjekt og sikkert noe mer jeg har glemt 😛 Jeg har alt for mange prosjekter jeg både har begynt på, og skal begynne på 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå