Irak Skrevet 3. februar #8001 Del Skrevet 3. februar Rolig start på dagen 👌☕ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4. februar #8002 Del Skrevet 4. februar Vann, honning, ingefær og sitron 👌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. februar #8003 Del Skrevet 5. februar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. februar #8004 Del Skrevet 5. februar Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Erigert lys og fylt monsterpotte, og det er fortsatt bare mandag, kjenner på at jeg både gruer og gleder meg til fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. februar #8005 Del Skrevet 6. februar Ny frokost favoritt; Ovnsbakt havregrøt mens jeg hører på podcast Misjonen tilbake til 2008. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 8. februar #8006 Del Skrevet 8. februar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. februar #8007 Del Skrevet 8. februar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar #8008 Del Skrevet 8. februar Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): Skitur? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. februar #8009 Del Skrevet 8. februar Cid skrev (9 minutter siden): Skitur? Gåtur. Jeg går aldri på ski. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar #8010 Del Skrevet 8. februar Freyja Valkyrie skrev (7 minutter siden): Gåtur. Jeg går aldri på ski. Jeg har ikke brukt ski siden 7 klasse. Aldri likt det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar #8011 Del Skrevet 8. februar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. februar #8012 Del Skrevet 8. februar Cid skrev (6 timer siden): Og hvor er så grønnsakene? Du må spise grønnsaker, her skal du få 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 8. februar #8013 Del Skrevet 8. februar Freyja Valkyrie skrev (5 minutter siden): Og hvor er så grønnsakene? Du må spise grønnsaker, her skal du få Eyy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. februar #8014 Del Skrevet 8. februar KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Eyy Har lært å jukse litt av Ingrid Espelid. Så juksa me litt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar #8015 Del Skrevet 8. februar Freyja Valkyrie skrev (49 minutter siden): Og hvor er så grønnsakene? Du må spise grønnsaker, her skal du få 🛖🔑🏃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. februar #8016 Del Skrevet 8. februar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. februar #8017 Del Skrevet 8. februar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 9. februar #8018 Del Skrevet 9. februar Når det var nødvendig med 7 ekstra kort for at bankkortet ikke skulle ramle ut, var det på tide med ny 🙈 Men nets-mappa har vært fin 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. februar #8019 Del Skrevet 9. februar Titania skrev (På 8.2.2024 den 8.42): Ser SVÆRT kjent ut fra morgenturer i september🧐 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 9. februar #8020 Del Skrevet 9. februar Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Ser SVÆRT kjent ut fra morgenturer i september🧐 Er rett utenfor dps-en i Sarpsborg 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå