Frøkenfryden Skrevet 2. juni 2022 #2401 Del Skrevet 2. juni 2022 lurven skrev (8 minutter siden): Katter kan ikke se glade ut, de har ikke muskler til å ha forskjellige ansiktsuttrykk i motsetning til hunder Muligens men man blir god på å lese dem ut fra resten av kroppen med årene🙃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 2. juni 2022 #2402 Del Skrevet 2. juni 2022 Cid skrev (44 minutter siden): Oskar sylte, 10kr Entern skrev (42 minutter siden): Brus fra Molde Skjønner 😊 Aldri sett dem før. Den grønne ser god ut, liker fargen 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. juni 2022 #2403 Del Skrevet 2. juni 2022 Frøkenfryden skrev (20 minutter siden): Muligens men man blir god på å lese dem ut fra resten av kroppen med årene🙃 Og lydene? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. juni 2022 #2404 Del Skrevet 2. juni 2022 Sjokoladepenge skrev (19 minutter siden): Skjønner 😊 Aldri sett dem før. Den grønne ser god ut, liker fargen 😀 Den grønne er best 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 2. juni 2022 #2405 Del Skrevet 2. juni 2022 Afternoon Tea, Reid’s Palace, med fatet: Spiste først sandwichene, så kom sconsene med krem og syltetøy øverst og så kakene til slutt: 🤤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luna Llena Skrevet 2. juni 2022 #2406 Del Skrevet 2. juni 2022 (endret) lurven skrev (1 time siden): Katter kan ikke se glade ut, de har ikke muskler til å ha forskjellige ansiktsuttrykk i motsetning til hunder Jo... Endret 2. juni 2022 av Luna Llena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. juni 2022 #2407 Del Skrevet 2. juni 2022 Luna Llena skrev (6 minutter siden): Jo... Åååååå så søte og blide katter 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Qwertyy Skrevet 2. juni 2022 #2408 Del Skrevet 2. juni 2022 lurven skrev (1 time siden): Katter kan ikke se glade ut, de har ikke muskler til å ha forskjellige ansiktsuttrykk i motsetning til hunder Gratulerer, internettkriger. De kan absolutt «se» glade eller misfornøyde ut. Det betyr imidlertid ikke at de faktisk _er_ det ene eller andre, om jeg skal bevege meg bort i ditt pirkete hjørne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. juni 2022 #2409 Del Skrevet 2. juni 2022 Luna Llena skrev (52 minutter siden): Jo... Det der er vel ikke ekte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. juni 2022 #2410 Del Skrevet 2. juni 2022 Qwertyy skrev (34 minutter siden): Gratulerer, internettkriger. De kan absolutt «se» glade eller misfornøyde ut. Det betyr imidlertid ikke at de faktisk _er_ det ene eller andre, om jeg skal bevege meg bort i ditt pirkete hjørne. Takk. Tastaturkriger. Jeg så noen eksperter uttale seg om dette på TV, så da antar jeg at det er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luna Llena Skrevet 2. juni 2022 #2411 Del Skrevet 2. juni 2022 lurven skrev (19 minutter siden): Det der er vel ikke ekte? Hvorfor skulle de ikke være ekte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Qwertyy Skrevet 2. juni 2022 #2412 Del Skrevet 2. juni 2022 lurven skrev (28 minutter siden): Takk. Tastaturkriger. Jeg så noen eksperter uttale seg om dette på TV, så da antar jeg at det er sant. Du så noen eksperter uttale se om at katter ikke kan «se» glade ut? Jøss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. juni 2022 #2413 Del Skrevet 2. juni 2022 Qwertyy skrev (11 minutter siden): Du så noen eksperter uttale se om at katter ikke kan «se» glade ut? Jøss. Ja de var eksperter på katter da, men du vet kanskje mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. juni 2022 #2414 Del Skrevet 2. juni 2022 Luna Llena skrev (25 minutter siden): Hvorfor skulle de ikke være ekte? Jeg mener de smiler ikke når de er glade liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Qwertyy Skrevet 2. juni 2022 #2415 Del Skrevet 2. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ja de var eksperter på katter da, men du vet kanskje mer? Det har jeg aldri sagt. Jeg har kun sagt at en katt kan «se» glad ut, det er jo subjektivt hvordan noe ser ut. Igjen, det betyr jo ikke at katten smiler fordi den er glad av den grunn. Har du lite å finne på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. juni 2022 #2416 Del Skrevet 2. juni 2022 Qwertyy skrev (1 minutt siden): Det har jeg aldri sagt. Jeg har kun sagt at en katt kan «se» glad ut, det er jo subjektivt hvordan noe ser ut. Igjen, det betyr jo ikke at katten smiler fordi den er glad av den grunn. Har du lite å finne på? Ja, nei har akkurat passe mye å finne på. Men hvorfor har du klørne ute, bare jeg nevner noe om katter, virker som om dette er en mer big deal for deg enn for meg😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Qwertyy Skrevet 2. juni 2022 #2417 Del Skrevet 2. juni 2022 lurven skrev (13 minutter siden): Ja, nei har akkurat passe mye å finne på. Men hvorfor har du klørne ute, bare jeg nevner noe om katter, virker som om dette er en mer big deal for deg enn for meg😀 Haha, jeg svarer jo bare deg. Det er underholdende, ingenting annet. Det var du som tok deg bryet med å kverulere i første omgang, da får du svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. juni 2022 #2418 Del Skrevet 2. juni 2022 Dette er i alle fall en blid fantorang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. juni 2022 #2419 Del Skrevet 2. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Dette er i alle fall en blid fantorang! Hvem er giraffen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. juni 2022 #2420 Del Skrevet 2. juni 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Hvem er giraffen? KUraffen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå