Frøkenfryden Skrevet 26. mai 2022 #2221 Del Skrevet 26. mai 2022 Entern skrev (7 minutter siden): Hadde vært fint da 👍 hey hey hey!!!🤪 Heeeeeyyy. 😎😎😎 ps.. vi får veldig kristent besøk. Serverer da brus og mat. Meen.,. Jeg smugdrikker 1 glass vin før de kommer. Liker du min crazy rebellside?😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. mai 2022 #2222 Del Skrevet 26. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Heeeeeyyy. 😎😎😎 ps.. vi får veldig kristent besøk. Serverer da brus og mat. Meen.,. Jeg smugdrikker 1 glass vin før de kommer. Liker du min crazy rebellside?😂 Du er lite veldig crazy rebell lizm 😎 De er ikke SÅ kristne da ellers måtte du vel servert eplemost og vatn 🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. mai 2022 #2223 Del Skrevet 26. mai 2022 Entern skrev (3 timer siden): Du er lite veldig crazy rebell lizm 😎 De er ikke SÅ kristne da ellers måtte du vel servert eplemost og vatn 🤣🤣🤣 Haha eg veit. Eg er ikkje so kreisi. Men dei er SÅ kristne, det stemmer faktisk😆👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. mai 2022 #2224 Del Skrevet 26. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Haha eg veit. Eg er ikkje so kreisi. Men dei er SÅ kristne, det stemmer faktisk😆👍 Kjem dei fra heimplassen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. mai 2022 #2225 Del Skrevet 26. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Kjem dei fra heimplassen? Nei Sørlandet. Han er en av mine aller beste venner siste 21 år men flytter til annen del av landet😭 syns det er megatrist. Vi ble voksne sammen.. var nok siste middag før flyttings💔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. mai 2022 #2226 Del Skrevet 26. mai 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Nei Sørlandet. Han er en av mine aller beste venner siste 21 år men flytter til annen del av landet😭 syns det er megatrist. Vi ble voksne sammen.. var nok siste middag før flyttings💔 Å sånn er trist 😦 Håper middagen var koselig 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 26. mai 2022 #2227 Del Skrevet 26. mai 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. mai 2022 #2228 Del Skrevet 26. mai 2022 Entern skrev (25 minutter siden): Å sånn er trist 😦 Håper middagen var koselig 😊 Veldig! Skravlet 4 timer og spist masse😍 koser du deg da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. mai 2022 #2229 Del Skrevet 26. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Veldig! Skravlet 4 timer og spist masse😍 koser du deg da? Ser på TVNorge med fattern 😊 Brille er alltid gøy🤓😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. mai 2022 #2230 Del Skrevet 26. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (18 minutter siden): Å den billedboken er fin 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 26. mai 2022 #2231 Del Skrevet 26. mai 2022 Entern skrev (15 minutter siden): Å den billedboken er fin 😊 Ja 🥰 Gode barndomsminner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. mai 2022 #2232 Del Skrevet 26. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Ja 🥰 Gode barndomsminner. Ja 😊 Har den i en samlebok med kortere Mummitekster 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 26. mai 2022 #2233 Del Skrevet 26. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Ja 😊 Har den i en samlebok med kortere Mummitekster 😊 Dette var den store mummiboka 😀 Litt tekst og mye bilder. Har ikke lest i den på maange år, men husket mye av det når jeg leste nå 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. mai 2022 #2234 Del Skrevet 26. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Dette var den store mummiboka 😀 Litt tekst og mye bilder. Har ikke lest i den på maange år, men husket mye av det når jeg leste nå 😀 Ja det er den jeg og har 😀 Forresten: artig detalj: Tove Jansson pleide å male utkast og tegne ferdige bilder svart hvitt 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 26. mai 2022 #2235 Del Skrevet 26. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Ja det er den jeg og har 😀 Forresten: artig detalj: Tove Jansson pleide å male utkast og tegne ferdige bilder svart hvitt 😀 Den er så fin 🤩 Gjorde hun? 😀 Kreativ sjel 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. mai 2022 #2236 Del Skrevet 26. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Den er så fin 🤩 Gjorde hun? 😀 Kreativ sjel 👍 Kjempebra bok😊 Ja 😊 Hun var utdannet kunstner (maler), moren hennes var illustratør og faren skulptør 😀 Har sett et par av bildene hennes som ikke er mummi, også fine men mummibildene er finest da 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 26. mai 2022 #2237 Del Skrevet 26. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Kjempebra bok😊 Ja 😊 Hun var utdannet kunstner (maler), moren hennes var illustratør og faren skulptør 😀 Har sett et par av bildene hennes som ikke er mummi, også fine men mummibildene er finest da 😊 Hun hadde det i genene da 😀👍 Tror ikke jeg har sett så mye annet en mummi av henne. Men absolutt flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaEmilie98 Skrevet 26. mai 2022 #2238 Del Skrevet 26. mai 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. mai 2022 #2239 Del Skrevet 26. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (33 minutter siden): Hun hadde det i genene da 😀👍 Tror ikke jeg har sett så mye annet en mummi av henne. Men absolutt flink Sommerboken (om en liten jente på ferie hos bestemor) kan anbefales 😊 ikke barnebok, men kanskje «alle aldre»😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. mai 2022 #2240 Del Skrevet 26. mai 2022 TinaEmilie98 skrev (13 minutter siden): Looks like my life 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå