Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. mai 2022 #1521 Del Skrevet 7. mai 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Har aldri vært sammen med noen som er høyere enn meg. Men jeg er jo 191 så Ikke? 😱 Ikke så overraskende da nei 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #1522 Del Skrevet 7. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Akkurat like høy som sønnen min🤪. (Håper du ikke tar deg nær av tullet mitt da, og at du er fornøyd med høyden din og sånn) Haha neinei. Det går meget bra! Jeg jobber jo med barn så må jo være komfortabel med det og tåle spørsmål og sånn. Jeg gjør mye ut av meg da, kompenserer godt si! ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2022 #1523 Del Skrevet 7. mai 2022 Cid skrev (5 minutter siden): Hvor lav kan man være før man blir regnet som kortvokst? Forresten rart at der ikke er noe som heter Langvokst Leste en historie en gang om en mann som har vært både kortvokst og gigant. Han var 111 cm som 19 åring. Men han fikk en svulst på hjernen som førte til enorm vekst og som 32 åring var han 216 cm. Den enorme veksten førte til at han ikke orket å gjøre noe og var sengeliggende. Da han døde som 51 åring var han 234 cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #1524 Del Skrevet 7. mai 2022 Cid skrev (11 minutter siden): Hvor lav kan man være før man blir regnet som kortvokst? Forresten rart at der ikke er noe som heter Langvokst Haha. 1,50 er grensa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2022 #1525 Del Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Da ser jeg godt hvis du har glemt en smettestooool😂 midt i synsfeltet! 😄 tror nok kanskje du er litt over smettestol områder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #1526 Del Skrevet 7. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Leste en historie en gang om en mann som har vært både kortvokst og gigant. Han var 111 cm som 19 åring. Men han fikk en svulst på hjernen som førte til enorm vekst og som 32 åring var han 216 cm. Den enorme veksten førte til at han ikke orket å gjøre noe og var sengeliggende. Da han døde som 51 åring var han 234 cm 😮 herregud. TLC-dokumentar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2022 #1527 Del Skrevet 7. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Ikke? 😱 Ikke så overraskende da nei 😛 Var sammen med ei på 153 cm en gang, da lå jeg 1 Meter alene i senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2022 #1528 Del Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Haha neinei. Det går meget bra! Jeg jobber jo med barn så må jo være komfortabel med det og tåle spørsmål og sånn. Jeg gjør mye ut av meg da, kompenserer godt si! ☺️ Ja det viktigste er jo det som er inni hodet🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. mai 2022 #1529 Del Skrevet 7. mai 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Var sammen med ei på 153 cm en gang, da lå jeg 1 Meter alene i senga Oi, det er stor forskjell 😄 God plass på deg da 😄👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2022 #1530 Del Skrevet 7. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Oi, det er stor forskjell 😄 God plass på deg da 😄👍 Ja det ga noen utfordringer i ehm kjærlighetslivet og ligging og sånn, men det løste vi fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #1531 Del Skrevet 7. mai 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Var sammen med ei på 153 cm en gang, da lå jeg 1 Meter alene i senga Haha! Jeg kan faktisk ligge begge veier.. eller., nesten. Vi har 1.40-seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. mai 2022 #1532 Del Skrevet 7. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ja det ga noen utfordringer i ehm kjærlighetslivet og ligging og sånn, men det løste vi fint Det kan jeg forstå ja. Det er bra det ordnet seg Ikke hun du er sammen med nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #1533 Del Skrevet 7. mai 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Ja det viktigste er jo det som er inni hodet🙂 ☺️👍❤️ Liker tro det! vi avsporer! The voice med foreldre her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2022 #1534 Del Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Haha! Jeg kan faktisk ligge begge veier.. eller., nesten. Vi har 1.40-seng. 😄 hvis du setter en stol inntil som du kan ha beina på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. mai 2022 #1535 Del Skrevet 7. mai 2022 lurven skrev (7 minutter siden): Leste en historie en gang om en mann som har vært både kortvokst og gigant. Han var 111 cm som 19 åring. Men han fikk en svulst på hjernen som førte til enorm vekst og som 32 åring var han 216 cm. Den enorme veksten førte til at han ikke orket å gjøre noe og var sengeliggende. Da han døde som 51 åring var han 234 cm Uff jeg vil heller være kortvokst enn langtvokst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2022 #1536 Del Skrevet 7. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Det kan jeg forstå ja. Det er bra det ordnet seg Ikke hun du er sammen med nå? Nei, hun jeg er med nå er en del høyere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. mai 2022 #1537 Del Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): ☺️👍❤️ Liker tro det! vi avsporer! The voice med foreldre her. Sniff fått seg katt? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2022 #1538 Del Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): ☺️👍❤️ Liker tro det! vi avsporer! The voice med foreldre her. Hva har du i posen ved siden av Tven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. mai 2022 #1539 Del Skrevet 7. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Hva har du i posen ved siden av Tven Mannen sin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2022 #1540 Del Skrevet 7. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Mannen sin? 😄 han får ikke lov å se på TV og må ligge i en pose under hele programmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå