Frøkenfryden Skrevet 17. april 2022 #981 Del Skrevet 17. april 2022 lurven skrev (6 timer siden): Hvilken film var det? Inside man 2006😂 kjørte retro. Men bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. april 2022 #982 Del Skrevet 17. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Inside man 2006😂 kjørte retro. Men bra! Ja den har jeg også sett flere ganger. Super film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. april 2022 #983 Del Skrevet 17. april 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. april 2022 #984 Del Skrevet 17. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Kunsten å finne ro: sitte på balkongen Med et glass vin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. april 2022 #985 Del Skrevet 17. april 2022 lurven skrev (42 minutter siden): Kunsten å finne ro: sitte på balkongen Med et glass vin 😃👍 Mens noen koker lammegryte. Han ba meg drikke vin og se pen ut og vente. Jeg lyttet😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. april 2022 #986 Del Skrevet 17. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): 😃👍 Mens noen koker lammegryte. Han ba meg drikke vin og se pen ut og vente. Jeg lyttet😆 😄 hva ventet du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. april 2022 #987 Del Skrevet 18. april 2022 lurven skrev (6 timer siden): 😄 hva ventet du på? Lammegryte😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. april 2022 #988 Del Skrevet 18. april 2022 lurven skrev (10 timer siden): Kunsten å finne ro: sitte på balkongen Med et glass vin 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. april 2022 #989 Del Skrevet 18. april 2022 (endret) Vedleggstull.. prøver igjen. Endret 18. april 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitstrietapet Skrevet 18. april 2022 #990 Del Skrevet 18. april 2022 For en koselig tråd dette er, måtte også le litt av meg selv her jeg sitter og scroller bildene deres, som KG sin reality kanal 😄 god påske! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. april 2022 #991 Del Skrevet 18. april 2022 Hvitstrietapet skrev (2 minutter siden): For en koselig tråd dette er, måtte også le litt av meg selv her jeg sitter og scroller bildene deres, som KG sin reality kanal 😄 god påske! KGs lille fellesinstagram😀 god påske! 🐥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. april 2022 #992 Del Skrevet 18. april 2022 Hvitstrietapet skrev (6 minutter siden): For en koselig tråd dette er, måtte også le litt av meg selv her jeg sitter og scroller bildene deres, som KG sin reality kanal 😄 god påske! Norges beste reality uten programleder 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. april 2022 #993 Del Skrevet 18. april 2022 (endret) Og vi prøver igjen! Mann laget påskefrokost💛🐰😀 Endret 18. april 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. april 2022 #994 Del Skrevet 18. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Og vi prøver igjen! Mann laget påskefrokost💛🐰😀 Stekt hare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. april 2022 #995 Del Skrevet 18. april 2022 (endret) Cid skrev (9 minutter siden): Stekt hare? Haha, nei. Får ikke lasta opp, overskredet vedleggsgrensa mi😳 men slettes bilder fra innlegg om jeg sletter fra vedleggslista mi? Edit: joda da slettes det overalt. Haha, vel vel, det var alle bilder fra meg da kjære venner. Brukte opp all vedleggsplassen på 1 måned.😂 må få!meg et liv😳 Endret 18. april 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. april 2022 #996 Del Skrevet 18. april 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Haha, nei. Får ikke lasta opp, overskredet vedleggsgrensa mi😳 men slettes bilder fra innlegg om jeg sletter fra vedleggslista mi? Gjør som jeg gjør, gå inn på Snapchat og trykk på rediger bilde men så lagrer du det bare med en gang, da ender bildet opp med å bare blir noen få hunder kb Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. april 2022 #997 Del Skrevet 18. april 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Gjør som jeg gjør, gå inn på Snapchat og trykk på rediger bilde men så lagrer du det bare med en gang, da ender bildet opp med å bare blir noen få hunder kb Ja Åå lurt. Men kjipt å slette masse fra sist måned så det blir hull i samtalene rundt om her, strider mot ordensmennesket i meg😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. april 2022 #998 Del Skrevet 18. april 2022 Cid skrev (13 minutter siden): Stekt hare? Gladlaks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. april 2022 #999 Del Skrevet 18. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Åå lurt. Men kjipt å slette masse fra sist måned så det blir hull i samtalene rundt om her, strider mot ordensmennesket i meg😳 Går fint, jeg sletter ofte bilder jeg føler ble litt for privat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. april 2022 #1000 Del Skrevet 18. april 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Går fint, jeg sletter ofte bilder jeg føler ble litt for privat Kan fjerne noe, ikke middagene da, de får bli.😃😂 Liker ikke så så godt snapchat-redigerlagringen for ting blir litt autozoomet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå