Gjest lurven Skrevet 1. april 2022 #601 Del Skrevet 1. april 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Det ville kledd meg bedre og vært mer in character, uten tvil. Men må vise at også jeg kan slå meg løs! Ja noen dager er du litt gæærn. Håper ikke mannen din er hjemme og ser dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. april 2022 #602 Del Skrevet 1. april 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): @lurvenføler for øvrig blomsterpotta mi kunne vært ditt profilbilde🙃 Ja den kunne passet😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. april 2022 #603 Del Skrevet 1. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ja noen dager er du litt gæærn. Håper ikke mannen din er hjemme og ser dette Haha🤣🤣 Han har bortekontor, men fikk pent ordnede lapper før han dro så klart. Jeg er jo slik et godt koneemne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. april 2022 #604 Del Skrevet 1. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Haha🤣🤣 Han har bortekontor, men fikk pent ordnede lapper før han dro så klart. Jeg er jo slik et godt koneemne. Lager du matpakke til han også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. april 2022 #605 Del Skrevet 1. april 2022 (endret) lurven skrev (2 minutter siden): Lager du matpakke til han også Ja..🙈 polarbrød med bestemorsost . Hver dag. Endret 1. april 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. april 2022 #606 Del Skrevet 1. april 2022 Er oppe 05 og steker lapper og fikser polarbrød.Mange kolleger på jobb er keene på meg som au pair for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. april 2022 #607 Del Skrevet 1. april 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Ja..🙈 polarbrød med bestemorsost . Hver dag. Hva er bestemorsost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. april 2022 #608 Del Skrevet 1. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Hva er bestemorsost En spesiell type brunost fra tine. Mer søtlig og karamellaktig. Meget god😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. april 2022 #609 Del Skrevet 1. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Er oppe 05 og steker lapper og fikser polarbrød.Mange kolleger på jobb er keene på meg som au pair for å si det sånn. Mannen din er heldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. april 2022 #610 Del Skrevet 1. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Mannen din er heldig Takk. Jeg også veldig heldig altså, han gjør mye for meg tilbake🙂❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. april 2022 #611 Del Skrevet 1. april 2022 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Takk. Jeg også veldig heldig altså, han gjør mye for meg tilbake🙂❤️ Det er sånn det skal være. Hvis du gir han king treatment får du Queen treatment tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 1. april 2022 #612 Del Skrevet 1. april 2022 Cid skrev (På 6.1.2022 den 15.01): Jeg elsker mario bros 2 og 3, ingen av new super mario bros spillene har klart å komme i nærheten av de Den på wiiU er ikke så gal faktisk! Hata det først fordi det var så vanskelig i ørkenland og snøland(evig med pingviner som kommer akende på magen og dreper deg mens du sklir på isen og dør), men nå har hele familien fortsatt å spille sammen på 3player og vi har nå faktisk kommet helt til Bowserland. Nå hater jeg det litt igjen, altfor vanskelig den heisen. Men nå vil jeg spille de første igjen, har aldri reddet Peach på eneren en gang! Det er for galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Upton Skrevet 1. april 2022 #613 Del Skrevet 1. april 2022 lurven skrev (42 minutter siden): Hva lager du? Avsporing er lov 😃 Metall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 1. april 2022 #614 Del Skrevet 1. april 2022 Foran meg nå 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. april 2022 #615 Del Skrevet 1. april 2022 mingus skrev (1 time siden): Den på wiiU er ikke så gal faktisk! Hata det først fordi det var så vanskelig i ørkenland og snøland(evig med pingviner som kommer akende på magen og dreper deg mens du sklir på isen og dør), men nå har hele familien fortsatt å spille sammen på 3player og vi har nå faktisk kommet helt til Bowserland. Nå hater jeg det litt igjen, altfor vanskelig den heisen. Men nå vil jeg spille de første igjen, har aldri reddet Peach på eneren en gang! Det er for galt. Bra du likte det da Super Mario 3D World er kjekt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 1. april 2022 #616 Del Skrevet 1. april 2022 Cid skrev (25 minutter siden): Bra du likte det da Super Mario 3D World er kjekt da Ja 3Dworld er et av de beste! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. april 2022 #617 Del Skrevet 1. april 2022 mingus skrev (Akkurat nå): Ja 3Dworld er et av de beste! 😄 Spilt Super Mario Sunshine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 1. april 2022 #618 Del Skrevet 1. april 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Spilt Super Mario Sunshine? Jeg venter til vi får switchen i gang og spille remaken, den kornete grafikken svir i øynene. Gammal 8bit eller helt nytt må det være, alt annet orker jeg ikke spille nå. 😓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. april 2022 #619 Del Skrevet 1. april 2022 mingus skrev (6 minutter siden): Jeg venter til vi får switchen i gang og spille remaken, den kornete grafikken svir i øynene. Gammal 8bit eller helt nytt må det være, alt annet orker jeg ikke spille nå. 😓 Jeg synes originalen holder seg bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. april 2022 #620 Del Skrevet 1. april 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå