Gjest Cid Skrevet 30. mars 2022 #521 Del Skrevet 30. mars 2022 Fame skrev (19 minutter siden): Vaniljeyoghurt med 30% mindre sukker, bare bra granola og blåbær Sikkert godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. mars 2022 #522 Del Skrevet 30. mars 2022 Kvakkekyllingen skrev (21 minutter siden): Så mye kult 😀 Jeg har ikke sett flåklypa 🙈 Noen av de? Takk Jeg er en nerd kan man si 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. mars 2022 #523 Del Skrevet 30. mars 2022 Cid skrev (9 minutter siden): Noen av de? Takk Jeg er en nerd kan man si 😄 Ingen. Har sett litt på den mest kjente men bare stykker av den 😛 Ja men det er bra😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. mars 2022 #524 Del Skrevet 30. mars 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Ingen. Har sett litt på den mest kjente men bare stykker av den 😛 Ja men det er bra😂 Da har du noe å se frem til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. mars 2022 #525 Del Skrevet 30. mars 2022 Cid skrev (17 minutter siden): Da har du noe å se frem til 👍😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. mars 2022 #526 Del Skrevet 30. mars 2022 Jeg hjelper FremtidsFrøkenfryden litt med å preppe frokost klar! (Uttrykk vi bruker her hjemme. Jeg hjelper også alltid Fremtidsmeg med kaffe. Så den er klar. Så blir det lettere å være meg på morgenen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. mars 2022 #527 Del Skrevet 30. mars 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. mars 2022 #528 Del Skrevet 30. mars 2022 Frøkenfryden skrev (20 minutter siden): Jeg hjelper FremtidsFrøkenfryden litt med å preppe frokost klar! (Uttrykk vi bruker her hjemme. Jeg hjelper også alltid Fremtidsmeg med kaffe. Så den er klar. Så blir det lettere å være meg på morgenen) Hvorfor veier du det glasset med hvit guffe oppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. mars 2022 #529 Del Skrevet 30. mars 2022 Athena79 skrev (11 minutter siden): Digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. mars 2022 #530 Del Skrevet 30. mars 2022 (endret) lurven skrev (2 minutter siden): Hvorfor veier du det glasset med hvit guffe oppi Må putte oppi 5 g chiafrø og 15 g melk så det blir perfekt! Chiafrø er rare rakkere så funker ikke med øyemål helt. Gugge er skyr. Men ok, for menn 41 er det gugge. Meeen, merk at jeg har frokost i wisky-glass. Klasse! 😁 Endret 30. mars 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. mars 2022 #531 Del Skrevet 30. mars 2022 Athena79 skrev (14 minutter siden): Du feia min chiapudding så av banen her nå😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. mars 2022 #532 Del Skrevet 30. mars 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Må putte oppi 5 g chiafrø og 15 g melk så det blir perfekt! Chiafrø er rare rakkere så funker ikke med øyemål helt. Gugge er skyr. Men ok, for menn 41 er det gugge. Meeen, merk at jeg har frokost i wisky-glass. Klasse! 😁 Og dette er for i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. mars 2022 #533 Del Skrevet 30. mars 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Og dette er for i morgen? Mm. Frokost 06.45😃👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. mars 2022 #534 Del Skrevet 30. mars 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Du feia min chiapudding så av banen her nå😂 Ditt er i hvert fall sunnere 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. mars 2022 #535 Del Skrevet 30. mars 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Må putte oppi 5 g chiafrø og 15 g melk så det blir perfekt! Chiafrø er rare rakkere så funker ikke med øyemål helt. Gugge er skyr. Men ok, for menn 41 er det gugge. Meeen, merk at jeg har frokost i wisky-glass. Klasse! 😁 Hva gjør chiafrø? Så lenge du ikke drikker whisky til frokost går det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. mars 2022 #536 Del Skrevet 30. mars 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Mm. Frokost 06.45😃👍 Melken blir jo varm da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. mars 2022 #537 Del Skrevet 30. mars 2022 Cid skrev (12 minutter siden): Melken blir jo varm da 😅 Neinei alt står pent i kjøleskap Mens jeg sover skjønnhetssøvnen😊 .. som er forsinket nå🥺 jaja, får være mindre skjønn i morra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. mars 2022 #538 Del Skrevet 30. mars 2022 lurven skrev (13 minutter siden): Hva gjør chiafrø? Så lenge du ikke drikker whisky til frokost går det bra Chiafrø er sånn som influencere sier er sunt men det er aldri dokumentert. 😂 det er mest et konsistensmiddel, suger opp 12*egenvekt i væske så det gir puddingfølelse. Når det står over natta på kjøl. Smaker ikke noe i seg selv men har omega 3 og sånn. (Men nå kommer vi inn på mine kjedelige sider😂) Kanskje jeg kunne trengt en fuktig frokost😂 rai rai sykehus her er jai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. mars 2022 #539 Del Skrevet 30. mars 2022 Athena79 skrev (20 minutter siden): Ditt er i hvert fall sunnere 😅 Men ingen forstår den 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. mars 2022 #540 Del Skrevet 30. mars 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Chiafrø er sånn som influencere sier er sunt men det er aldri dokumentert. 😂 det er mest et konsistensmiddel, suger opp 12*egenvekt i væske så det gir puddingfølelse. Når det står over natta på kjøl. Smaker ikke noe i seg selv men har omega 3 og sånn. (Men nå kommer vi inn på mine kjedelige sider😂) Kanskje jeg kunne trengt en fuktig frokost😂 rai rai sykehus her er jai Men føler du deg som pudding når du har spist det?, du blir hva spiser veit du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå