Gå til innhold

Katten hoppet oppi do

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Problemet her er at jeg og mannen alltid legger ned setet. Så de er vant med å bruke det som "springbrett" oppå skap.

Men så har vi gjester, som verken klarer å legge ned sete eller lukke døra. 

Anonymkode: 2d7d5...e47

Jeg forteller alle gjester at de enten må legge ned dolokk eller lukke døra, og forklarer at dustepusen er meget fasinert over toaletter, og vil leke med vannet, og dermed ramler oppi og kommer søkkvåt ut på stua full av do-vann om de ikke klarer lukke dør eller lokk.

Merkelig nok er den forklaringen godtatt, og de husker det mye bedre enn "lukk døra etter deg..." 😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ville vasket den så den ikke fikk i seg noe klor når den vasket seg selv. Ville bare dusjet med vann da, og tørket etterpå.

Og... de gjør det bare en gang er min erfaring 😄

Anonymkode: 5b967...03a

8 hours ago, Taluno said:

Ikke min erfaring 😂 2 av 5 av mine har gjort det mange ganger! Ikke alle puser som hater vann 😛

8 hours ago, AnonymBruker said:

haha herregud, alle mine har kun gjort det 1 gang og virket til å angre etterpå  😂

Anonymkode: 5b967...03a

8 hours ago, AnonymBruker said:

Å nei! Har to katter som er helt gale etter vann, de kappløper i vanndammer bl.a. Så alle katter hater ikke vann, hverken om de har hoppet i doen eller dusjet seg.

Anonymkode: d176b...fd3

Vi har minst én (vi er litt usikre på om det er to som gjør dette) som klatrer opp på doringen, tråkker halvveis nedi doen og plasker med poten, for så å zoome ut fra do og legge fra seg våte (og gjerne skitne, for det skjer ofte rett etter at de har vært ute) potespor langt inn i stua. Deilig med våte poteavtrykk når du skal sette deg på do, så vi har begynt å ta en papirbit og tørke av doringen før vi setter oss. Legger ned dolokket hvis det har vært mye av det en dag, så jeg slipper å stå opp til poteavtrykk over alt.

Skrevet

Dusje katten

Anonymkode: bd4a2...822

Skrevet

Legg ned dolokket. Hver gang. Kattungen min er så nyskjerrig på alt. Går jeg på do, er hun der. Går jeg i dusjen, er hun der. Hun er kjempefasinert  av vasken på badet. Har vist henne at det kommer vann ut av kranen. Hun sitter ved siden av hele tiden. Nyskjerrig. 

Skrevet

Jeg personlig hadde kasta katta i dusjen og spylt den. Er doen rein så er det jo ikke krise ettersom katta er borti mye værre bakterier i løp av dagen ute enn det som er i doen din

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.10.2021 den 15.40):

Hadde bare spylt av katten kjapt i dusjen 😛 så lenge det ikke var tiss eller bæsj i doen, da hadde jeg vasket katten 🙈

Anonymkode: 94d12...a13

Mulig han er en vilter krabat.

Anonymkode: ba81f...fbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...