AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #1 Del Skrevet 6. oktober 2021 Trenger litt hjelp. Jeg sluttet på p-piller sommeren 2020, og har kanskje hatt mensen 4 ganger etter det. Sist gang nå var i juli. Har tatt masse blodprøver hos legen og alle er fine og normale. Legen vil ikke gjøre noe videre enda. Vi vil veldig gjerne ha barn, men jeg føler jeg mister motet når jeg vet at man er avhengig av mensen + eggløsning. Anonymkode: 5611c...dd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #2 Del Skrevet 6. oktober 2021 Ops, overskriften er feil: skulle stå 1år. TS Anonymkode: 5611c...dd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #3 Del Skrevet 6. oktober 2021 Har du vært hos gynekolog ? Anonymkode: ac8c7...fd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #4 Del Skrevet 6. oktober 2021 da må du si tydelig ifra til din lege at dere vil ha barn nå og derfor er det viktig å få det på plass. enkelte leger vil ikke gjøre mer enn nødvendig dersom det ikke stilles krav. Anonymkode: 7fded...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #5 Del Skrevet 6. oktober 2021 Har du sjekket prolaktin nivå? Anonymkode: 95cbb...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misanthropis Skrevet 6. oktober 2021 #6 Del Skrevet 6. oktober 2021 Bestill deg time hos en fertilitetsklinikk. Anbefaler en fertilitetssjekk hos Hausken, finnes andre gode klinikker også altså, men de har vi gått til. For når man prøver aktivt og ønsker så hvorfor ikke bare få full oversikt med en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå