Gå til innhold

Samler du på mummikopper?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Elsker Mummi-universet og har over 50 kopper etter mange år som blodgiver. Har også skåler og metallbokser. Har alle bøkene om Mummitrollet og har lest de for ungene mine. Toåringen har til og med Mummi vinterdress og ullundertøy for sesongen som kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, litt? Jeg har rundt 15 kopper. Kjøper de jeg synes er fine, og kjøper kun fra butikker. Kommer aldri til å bruke penger på utgåtte kopper som selges privat. Her er koppene i bruk hele tiden :) 

Anonymkode: e4145...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et år fikk alle i gave, plutselig hadde vi 11 stk. Dessverre manglet favoritten til 4åringen. Så den fikk hun i gave av meg 🥰

Jeg samler ikke men syns de er utrolig grei størrelse på! Bruker de mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske mange ja. Vil estimere rundt 50-60? Vinterkoppene tar jeg kun frem til jul, synes det er koselig. Jeg kjøper ikke alle. Synes ikke de nyere krusene har så fine illustrasjoner. Favorittmotivene er definitivt de som er tatt fra bøkene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11. Samler ikke, men kjøpt sesongkoppene og de som hadde størst minne fra da jeg var ung. Vinterkoppen 2022 ble den siste jeg kjøpte, nå blir det et godt minne når jeg ikke lenger får tak på dem når vi flytter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samler ikke bevisst, men synes de er søte og nostalgiske. Dessuten er veldig gode å drikke kaffe av. Så det har blitt noen gjennom blodgivning og gaver:) 

Anonymkode: 2539e...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...