Gå til innhold

Til dere som har vært på første samtale (gjerne i Porsgrunn)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Vi skal ha vår første samtale om et par uker nå og ville veldig gjerne høre deres erfaringer, hvordan gikk det? Måtte dere ta mange prøver? Får dere svar med en gang? Hvordan var inntrykket deres generelt?

Håper å høre fra dere! Og masse lykke til!!!

Anonymkode: 0f74d...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg kan ikke svare deg. Men vi venter på innkalling til første samtale i Porsgrunn. Lurer på de samme tingene som deg ☺️ Håper du vil komme tilbake og fortelle hvordan det var etter du har vært der ☺️ Ønsker dere masse lykke til og håper det blir en god opplevelse 💕

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags første samtale tenker du på? Siden du nevner prøver og svar? Er det utredning eller førstesamtale til IVF? 

Anonymkode: 51dc5...86f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Eris said:

Hei! Jeg kan ikke svare deg. Men vi venter på innkalling til første samtale i Porsgrunn. Lurer på de samme tingene som deg ☺️ Håper du vil komme tilbake og fortelle hvordan det var etter du har vært der ☺️ Ønsker dere masse lykke til og håper det blir en god opplevelse 💕

Masse lykke til og! ❤ Kommer tilbake for å fortelle hvordan det gikk :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hva slags første samtale tenker du på? Siden du nevner prøver og svar? Er det utredning eller førstesamtale til IVF? 

Anonymkode: 51dc5...86f

Bare lurer på hva som forventes første gang man kommer ditt. Vi har fått time til en første gangs samtale hvor de skal ta prøver fra oss og lurer hvis man får svar samme dag. Jeg har aldri vært på en sånn time så tenkte å høre fra andres sine opplevelser 🌻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...