Gjest Cisne Skrevet 10. oktober 2021 #81 Del Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 9.10.2021 den 14.25): Flagline stolen er faktisk ikke noe god å sitte i. Bare et lite obs😉 Anonymkode: 9d92e...46e De tallerkenene 😍😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #82 Del Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 9.10.2021 den 14.25): Flagline stolen er faktisk ikke noe god å sitte i. Bare et lite obs😉 Anonymkode: 9d92e...46e Åh, akkurat der er jeg helt uenig! Synes den er sinnsykt behagelig🙈 Anonymkode: c39c1...70a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #83 Del Skrevet 11. oktober 2021 Cisne skrev (19 timer siden): De tallerkenene 😍😍😍 Jaa!😍 Hvis noen vet hvor de er ifra - si gjerne ifra🤗 Hun som eier dem skriver at hun fant dem på et loppemarked, men at det ikke står noe merke eller noe på dem som indikerer hvor de er fra. Anonymkode: c39c1...70a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasier Skrevet 11. oktober 2021 #84 Del Skrevet 11. oktober 2021 Lampene til Hadeland Glassverk i trappa på glasshytta 😍 Lampene er på førsteplass på ønskelista den dagen jeg vinner i Lotto 😅 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #85 Del Skrevet 12. oktober 2021 Bumper denne😍 Anonymkode: 236f8...f2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 13. oktober 2021 #86 Del Skrevet 13. oktober 2021 (endret) Disse skal jeg ha en vakker dag... munnblåste lamper fra Pernille Bülow 🤩🤩 Endret 13. oktober 2021 av NettoppJa 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #87 Del Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 4.10.2021 den 11.47): alvar aaltos klassiske Savoyvase er det vakreste objektet jeg vet Allt om Alvar Aalto-vasen Savoy från Iittala | Leva & bo (expressen.se) Anonymkode: 9c13f...12e Er det sant? jeg selger mine....finner ikke aktuell bruk for dem. Tulipaner, joda...men neida, får dem ikke til å funke. Vet du hva de koster opprinnelig? Har fått dem i gave, jeg. Anonymkode: 83bc0...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #88 Del Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det sant? jeg selger mine....finner ikke aktuell bruk for dem. Tulipaner, joda...men neida, får dem ikke til å funke. Vet du hva de koster opprinnelig? Har fått dem i gave, jeg. Anonymkode: 83bc0...d67 det finnes en instagramkonto som viser alt du kan bruke dem til, den heter rett og slett aaltovase. Ny i den klassiske størrelsen på 16 cm koster rundt 1700 kroner https://www.illumsbolighus.no/on/demandware.store/Sites-illums_bolighus_no-Site/nb_NO/Search-Show?search-button=&q=aalto+vase&lang=nb_NO Anonymkode: 9c13f...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #89 Del Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): det finnes en instagramkonto som viser alt du kan bruke dem til, den heter rett og slett aaltovase. Ny i den klassiske størrelsen på 16 cm koster rundt 1700 kroner https://www.illumsbolighus.no/on/demandware.store/Sites-illums_bolighus_no-Site/nb_NO/Search-Show?search-button=&q=aalto+vase&lang=nb_NO Anonymkode: 9c13f...12e Mine ligger til salgs på finn... Men takk for tips. Det var jo mye fint man kunne bruke dem til da 👌🙂 Anonymkode: 83bc0...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #90 Del Skrevet 16. oktober 2021 Har dere sett noe fint i det siste eller kommer på noe dere liker spesielt godt?😍 Jeg er veldig glad i reoler fra Montana i alle farger og fasonger. Har noen reoler selv i stua med «egenproduserte» fargekombinasjoner. Såå glad i den! Anonymkode: c39c1...70a 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NurseRatched Skrevet 19. oktober 2021 #91 Del Skrevet 19. oktober 2021 Jeg elsker denne stolen fra Fredericia Furniture, designet av Børge Mogensen, den hadde passet perfekt i gangen vår. Må bare overtale samboeren min om at den er verdt pengene… 🤪 Men min aller største drøm er å eie PH Artichoke-lampen fra Louis Poulsen. Med den prisen blir det nok dessverre med drømmen 😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #92 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 5.10.2021 den 6.56): Fra feeden til @Cathdelichtenberg, elsker så godt som alt hun har. En av favorittstolene mine «Flagline» fra Hans J. Wegner, kombinert med klassiker fra Louis Poulsen😍 Bordet vet jeg ikke hvor er ifra, men synes det også er nydelig! Tallerknene, vannglassene og muggen (og vasen. Hele kombinasjonene egentlig🙊) i dette bildet: Denne🥺: Anonymkode: c39c1...70a Åh herregud noe så nydelig 😭 Drømmehjem ❤️ Anonymkode: a76b7...55e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #93 Del Skrevet 20. oktober 2021 NurseRatched skrev (10 timer siden): Jeg elsker denne stolen fra Fredericia Furniture, designet av Børge Mogensen, den hadde passet perfekt i gangen vår. Må bare overtale samboeren min om at den er verdt pengene… 🤪 Men min aller største drøm er å eie PH Artichoke-lampen fra Louis Poulsen. Med den prisen blir det nok dessverre med drømmen 😅 Åhh, enig i begge!😍 Nydelige møbler, håper du får overtalt mannen din til å kjøpe stolen🙊 Ser de ofte til salgs på Finn, så kanskje du kan være heldig å gjøre et kupp (selv om det fremdeles er dyrt😅)? Den tidligere jobben min hadde 5 (!) svære Artisjokk-lamper hengende inne på et møterom i en ende av bygget som knapt aldri ble brukt. Kan tro det fristet å begå et lite ran under pandemien når ingen andre var på kontoret, ingen ville ha merket det…🥲 Anonymkode: c39c1...70a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #94 Del Skrevet 20. oktober 2021 Denne lampa (Verner Panton Globe) er blant det vakreste jeg veit om 😍 Dog litt usikker på om den kan passe inn i nåværende bolig, og har ingen flytteplaner per i dag, nydelig lampe til tross. Hilsen enda en basicakademikerbitch som trives stort i denne tråden 😂 Anonymkode: 07a08...2c3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariángel Skrevet 20. oktober 2021 #95 Del Skrevet 20. oktober 2021 Perfume skrev (På 6.10.2021 den 9.52): Apropos Tom Dixon,( så han ble nevnt...) Jeg har, siden den kom, alltid drømt om en lampe fra han! Opprinnelig en lampe i kobber farge som min tante har, men jeg er mer gull og svart ( fremdeles, selv om den trenden sikkert har forsvunnet) så denne ønsker jeg meg ❤️ Denne har jeg i kobber, verdt hver krone 🤩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 20. oktober 2021 #96 Del Skrevet 20. oktober 2021 (endret) De klassiske møblene til Eames, Van der Rohe, Kjærholm, Wittenstein osv. Tidløse, men pga deres overeksponering, så ville jeg ikke hatt disse møblene selv. Jeg har en fantastisk skjenk fra Italienske Ycami, digger designet i aluminium, minner meg om amerikanske greyhound busser på 50 tallet. Ett drømmemøbel jeg ønsker å eie er PK80 daybed i Cognac farge, renere design skal du lete lenge etter. Prisen er på hinsidige 170.000,- Endret 20. oktober 2021 av K.B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #97 Del Skrevet 20. oktober 2021 NettoppJa skrev (På 13.10.2021 den 12.58): Disse skal jeg ha en vakker dag... munnblåste lamper fra Pernille Bülow 🤩🤩 Har hun blitt så stor, wow! Hu har lagd mye fint, favorittskål/telysholderen er lagd av henne og kjøpte den på Bornholm, for årevis siden. Fantastisk å se igjen ting fra denne glasskunstneren! Anonymkode: 44aaa...7ae 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #98 Del Skrevet 20. oktober 2021 NurseRatched skrev (21 timer siden): Jeg elsker denne stolen fra Fredericia Furniture, designet av Børge Mogensen, den hadde passet perfekt i gangen vår. Må bare overtale samboeren min om at den er verdt pengene… 🤪 Men min aller største drøm er å eie PH Artichoke-lampen fra Louis Poulsen. Med den prisen blir det nok dessverre med drømmen 😅 Sånn apropos denne… En interiørkonto jeg følger la akkurat ut dette bildet🥺 So jelly😅😍 Anonymkode: c39c1...70a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 20. oktober 2021 #99 Del Skrevet 20. oktober 2021 (endret) Denne stolen som jeg sparer til. Lounge fra Ligne Roset sin TOGO er det jeg skal spare til etter. Endret 20. oktober 2021 av Polyester 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 20. oktober 2021 #100 Del Skrevet 20. oktober 2021 Bacteria skrev (På 5.10.2021 den 9.18): Hvor er bildet fra? Er på utkikk etter sånn skinnsofa 🥰 Vet ikke hvor akkurat denne er fra, men Bolia sin Cosima har denne formen, og bruker i tillegg ekte hud i denne fargen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå