AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #21 Del Skrevet 4. oktober 2021 Era Vulgaris skrev (8 timer siden): Jeg er glad i mye fra Hadeland Glassverk, og hvis jeg hadde vært rik, hadde jeg kjøpt noen av de flotte lampene: https://www.hadeland.com/belysningsguide/taklamper-1/belysningspakker Og vasene i ulik størrelse er også fine: https://www.hadeland.com/ella-vase-220mm-kakao De lampene der er råflotte!! Anonymkode: 8ed2f...6e5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #22 Del Skrevet 5. oktober 2021 Fra feeden til @Cathdelichtenberg, elsker så godt som alt hun har. En av favorittstolene mine «Flagline» fra Hans J. Wegner, kombinert med klassiker fra Louis Poulsen😍 Bordet vet jeg ikke hvor er ifra, men synes det også er nydelig! Tallerknene, vannglassene og muggen (og vasen. Hele kombinasjonene egentlig🙊) i dette bildet: Denne🥺: Anonymkode: c39c1...70a 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous11 Skrevet 5. oktober 2021 #23 Del Skrevet 5. oktober 2021 Era Vulgaris skrev (18 timer siden): Jeg er glad i mye fra Hadeland Glassverk, og hvis jeg hadde vært rik, hadde jeg kjøpt noen av de flotte lampene: https://www.hadeland.com/belysningsguide/taklamper-1/belysningspakker Og vasene i ulik størrelse er også fine: https://www.hadeland.com/ella-vase-220mm-kakao Herregud. Visste ikke at Hadeland Glassverk hadde lamper også, de har jeg nettopp sett for første gang grunnet linken du la ved. Så UTROLIG fine! 😍 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #24 Del Skrevet 5. oktober 2021 Anonymous11 skrev (1 time siden): Herregud. Visste ikke at Hadeland Glassverk hadde lamper også, de har jeg nettopp sett for første gang grunnet linken du la ved. Så UTROLIG fine! 😍 Hadeland laget lamper i mange, mange år, men jeg tror de sluttet, men nå har de begynt igjen. Tror disse er de samme, eller ganske like, noen de laget på 70-tallet. Anonymkode: 9c13f...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #25 Del Skrevet 5. oktober 2021 Jeg elsker palettene, eller "fargekonseptene" som KOI fargestudio (farge-Dagny) lager. Dette f.eks. https://koifargestudio.no/prosjekt/pureoriginal-kampanjebilder-2019/ eller dette: https://koifargestudio.no/prosjekt/fargedesign-modernistisk-30-tallsvilla/ Anonymkode: 9c13f...12e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 5. oktober 2021 #26 Del Skrevet 5. oktober 2021 Forelsket i fargen Cognac på sofaen!! 😍 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #27 Del Skrevet 5. oktober 2021 apropos Hadelampene som ble nevnt tidligere i tråden - disse er fra 70-tallet, Høvik verk: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=206440166 til forveksling like? uansett helt nydelige Anonymkode: 9c13f...12e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #28 Del Skrevet 5. oktober 2021 Det eneste jeg lnsker meg for tiden er 6 Wegner Y-stoler. Men, de koster over 8000 kr pr. stk🙈 Anonymkode: 94352...e14 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #29 Del Skrevet 5. oktober 2021 Mye av det her hører jo hjemme på styggeste interiøret tråden? mye sært og direkte fælt? Anonymkode: b34dd...431 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 5. oktober 2021 #30 Del Skrevet 5. oktober 2021 Perfume skrev (30 minutter siden): Forelsket i fargen Cognac på sofaen!! 😍 Hvor er bildet fra? Er på utkikk etter sånn skinnsofa 🥰 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alauda Skrevet 5. oktober 2021 #31 Del Skrevet 5. oktober 2021 Perfume skrev (37 minutter siden): Forelsket i fargen Cognac på sofaen!! 😍 Fin farge men utrolig klumpete design, etter min smak. Har aldri vært glad i sånn sjeselongsofa heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alauda Skrevet 5. oktober 2021 #32 Del Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det eneste jeg lnsker meg for tiden er 6 Wegner Y-stoler. Men, de koster over 8000 kr pr. stk🙈 Anonymkode: 94352...e14 Ja de er vakre, enda så vanlige de er ;). Dog ikke veldig gode å sitte i. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 5. oktober 2021 #33 Del Skrevet 5. oktober 2021 Anonymous11 skrev (2 timer siden): Herregud. Visste ikke at Hadeland Glassverk hadde lamper også, de har jeg nettopp sett for første gang grunnet linken du la ved. Så UTROLIG fine! 😍 Ja de er nydelige. Og tenk så mye man hadde "elsket" og tatt vare på slikt nydelig, håndlaget design. Det minner meg om min glade barndom, hvor foreldrene mine sparte opp og kjøpte dyre ting som de fremdeles har, nå 30-40 år senere. Det ligger nok mye livslykke i å IKKE bli bombardert av personlig tilrettelagt produktreklame hver gang man ser på telefonen sin. Det blir mange impulskjøp som selges eller kastes et par år senere 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 Populært innlegg #34 Del Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Mye av det her hører jo hjemme på styggeste interiøret tråden? mye sært og direkte fælt? Anonymkode: b34dd...431 Ventet bare på et slikt surmaga svar🙄 Post noe du selv synes er fint - som jo er denne trådens tema - eller hold deg inne på den andre tråden. Det er selvfølgelig ting i tråden som jeg ikke er fan av, men brukeren som har postet liker det tydeligvis, og da har ikke jeg behov for å ødelegge tråden med å komme med mine personlige meninger. Sært er forresten bare positivt etter mitt syn. Anonymkode: c39c1...70a 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #35 Del Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det eneste jeg lnsker meg for tiden er 6 Wegner Y-stoler. Men, de koster over 8000 kr pr. stk🙈 Anonymkode: 94352...e14 Jaaa! Så pene og tidløse stoler. AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg elsker palettene, eller "fargekonseptene" som KOI fargestudio (farge-Dagny) lager. Dette f.eks. https://koifargestudio.no/prosjekt/pureoriginal-kampanjebilder-2019/ eller dette: https://koifargestudio.no/prosjekt/fargedesign-modernistisk-30-tallsvilla/ Anonymkode: 9c13f...12e Åh, enig! Fantastiske kombinasjoner. Anonymkode: c39c1...70a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #36 Del Skrevet 5. oktober 2021 Solaire skrev (20 minutter siden): Ja de er nydelige. Og tenk så mye man hadde "elsket" og tatt vare på slikt nydelig, håndlaget design. Det minner meg om min glade barndom, hvor foreldrene mine sparte opp og kjøpte dyre ting som de fremdeles har, nå 30-40 år senere. Det ligger nok mye livslykke i å IKKE bli bombardert av personlig tilrettelagt produktreklame hver gang man ser på telefonen sin. Det blir mange impulskjøp som selges eller kastes et par år senere 😔 ja, det er sant. Mine foreldre kjøpte ting på 70-tallet som de fremdeles bruker, og som jeg synes er helt fantastiske nå selv om jeg hatet dem på 90-tallet. Jeg har nettopp fått med meg denne lampen av Hidle for for Høvik verk, etter en tante som døde nylig, og jeg elsker den nå, men ville antagelig ikke lagt merke til den engang for bare noen år siden. Det viser ikke så godt på bildet, men glasset er håndlaget med små bobler i strukturen. Anonymkode: 9c13f...12e 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #37 Del Skrevet 5. oktober 2021 Perfume skrev (1 time siden): Forelsket i fargen Cognac på sofaen!! 😍 Enig i at fargen er fantastisk! En sofa i cognacfarget skinn er øverst på min ønskeliste, men jeg foretrekker en strammere og mindre utpreget trendy fasong. Og glatt skinn, fordi jeg prøver å unngå alt som sannsynligvis er en trendbølge. Så min foretrukne cognacfargede sofa ville vært mer i denne gaten: Anonymkode: 9c13f...12e 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 5. oktober 2021 #38 Del Skrevet 5. oktober 2021 Kan vi lage regel? Ikke linker - post bilder? 🙏 Og NULL surmaga svar - post heller i styggestetråden. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. oktober 2021 #39 Del Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): jeg elsker de klassiske glassfuglene til Benny Motzfeldt. Som aaltovasen jeg nevnte i et tidligere innlegg, så er også dette retro design som har tålt tidens tann, og aldri går ut på dato: Anonymkode: 9c13f...12e Kjøpte sånne som julepresang til foreldrene mine når jeg var barn ☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. oktober 2021 #40 Del Skrevet 5. oktober 2021 Fløff skrev (15 minutter siden): Kan vi lage regel? Ikke linker - post bilder? 🙏 Og NULL surmaga svar - post heller i styggestetråden. Støttes 100%! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå