Gå til innhold

Hvordan knipe rundt kuken under sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser mange her skriver at de kniper rundt kuken under sex. Jeg har aldri prøvd dette men tenkte å prøve. Hvordan gjør man dette? Når kuken går raskt ut og inn så rekker man ikke å knipe bare når den er helt inne. Ser for meg at det å knipe akkurat i det den går inn ikke er så bra?

Anonymkode: 9d307...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kniper mens penis er inne i deg. Følger rytmen hans og kniper når han støter til, eventuelt kan du knipe til og holde en stund, så slippe opp noen sekunder, så knipe igjen osv. Ekstra effektivt om du trener bekkenbunnen i blant. Å knipe kan være ganske effektivt, så om du ikke vil at mannen skal komme for fort, er det nok best å vente litt med det. Prøv deg frem. Han vil nok respondere om han kjenner det godt, om han ikke er så verbal kan du spørre om han kjenner hva du gjør osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er vanskelig når han støter raskt inn og ut. Det blir som å løfte en kasse med varierende tyngde.

Derfor vil jeg anbefale at han holder seg i ro i starten til du liksom «får tak». Med trening går det fint å knipe i takt med støterytmen.

Endret av Fioljenta
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker at hun holder rundt den mens jeg støter inn og ut, og kanskje holder den litt i ro. Problemet er at jeg kommer fort, men når hun er ferdig og ikke vil mer er dette et sikkert stikk for å få meg til å komme.

Hun må ikke holde for hardt når jeg kommer for da sperrer hun for utløsningen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å knipe hvis penis er tykk, er jeg unormal? Klarer det rundt litt tynnere peniser, og finger 

Anonymkode: 3fbf7...636

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg klarer ikke å knipe hvis penis er tykk, er jeg unormal? Klarer det rundt litt tynnere peniser, og finger 

Jeg klarer mye lettere å knipe rundt en stor penis. Da kan jeg liksom massere hele penis med skjeden. Hvis den er tynn, er det vanskeligere å kjenne den innover i skjeden.

Anonymkode: 93ff9...6e3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Nei, jeg som er liten har hørt det samme flere ganger. At det er enklere å bruke muskler rundt meg. Utrolig hvor god muskelkontroll enkelte har. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hvis jeg kniper under  knullingen går det utover min orgasme. Da bruker jeg fokus på det istede for å nyte det og kjenne pikken støter inn. Jeg må slappe av og nyte at han fører den inn og ut i ytre del av sjeden, da kommer jeg.

Gjorde dette før da jeg var redd sjeden ikke var trang nok. Minimalt med glede, bare masse angst og usikkerhet. 

Anonymkode: 1b580...9ae

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvis jeg kniper under  knullingen går det utover min orgasme. Da bruker jeg fokus på det istede for å nyte det og kjenne pikken støter inn. Jeg må slappe av og nyte at han fører den inn og ut i ytre del av sjeden, da kommer jeg.

Gjorde dette før da jeg var redd sjeden ikke var trang nok. Minimalt med glede, bare masse angst og usikkerhet. 

Og jeg kommer ikke uten kniping

Anonymkode: 6f684...e79

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Helt enig! Når jeg kniper enten det er når jeg trener musklene eller har sex så konsentrerer jeg meg så hardt om det at jeg tørker inn og mister all kåthet og nytelse. Jeg skjønner ikke at noen gidder/klarer å knipe under sex for det ødelegger jo HELT. Menn kan jo tenke seg hvor mye annet de hadde klart å gjøre eller få til om de skulle drive å flekse og stramme magemusklene alt de klarte hele tiden. Det går jo ikke når man skal gjøre andre ting samtidig. En forutsetning for kvinners nytelse er at vi slapper 100% av så å knipe er total orgasme killer for meg. 

Men å trene med kniping på egenhånd utenom samleie har ført til at orgasmene jeg får generelt er mye sterkere, så en fordel er det jo. Bare ikke å knipe under selve sexen. 

Anonymkode: a649c...718

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Helt enig! Når jeg kniper enten det er når jeg trener musklene eller har sex så konsentrerer jeg meg så hardt om det at jeg tørker inn og mister all kåthet og nytelse. Jeg skjønner ikke at noen gidder/klarer å knipe under sex for det ødelegger jo HELT. Menn kan jo tenke seg hvor mye annet de hadde klart å gjøre eller få til om de skulle drive å flekse og stramme magemusklene alt de klarte hele tiden. Det går jo ikke når man skal gjøre andre ting samtidig. En forutsetning for kvinners nytelse er at vi slapper 100% av så å knipe er total orgasme killer for meg. 

Men å trene med kniping på egenhånd utenom samleie har ført til at orgasmene jeg får generelt er mye sterkere, så en fordel er det jo. Bare ikke å knipe under selve sexen. 

Anonymkode: a649c...718

Du vet at man gjerne gjør ganske mye for partners nytelse som ikke gir en selv nytelse?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (3 timer siden):

Du vet at man gjerne gjør ganske mye for partners nytelse som ikke gir en selv nytelse?

Der sa du det! Men hvorfor skal vi kvinner drive å knipe slik at menn tror sjeden er trangere enn den er? Skal ikke vi få nyte samleie og kjenne nytelsen vi òg?  

Nei, slutt å knip hvis årsaken er dette. Kniper du fordi du syns det er deilig så kjør på. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Der sa du det! Men hvorfor skal vi kvinner drive å knipe slik at menn tror sjeden er trangere enn den er? Skal ikke vi få nyte samleie og kjenne nytelsen vi òg?  

Nei, slutt å knip hvis årsaken er dette. Kniper du fordi du syns det er deilig så kjør på. 

Fordi det bør gå begge veier? Vent med å knipe til du selv har fått orgasme, for deretter å hjelpe mannen å få orgasme, kanskje?

Anonymkode: 7933b...c78

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må knipe for å selv få orgasme, men det er vanskelig å knipe dersom mannen kjører på fort hele tiden. Da rekker jeg ikke å henge med. Kommer ikke heller. 

Jeg trenger ikke å konsentrere meg om å knipe når jeg får mulighet til det. Det følger naturlig pust og hans støt. 

Anonymkode: 8ff2f...64d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor skal jeg gjøre ting som jeg ikke får nytelse av, som utsetter min orgasme, men som gir min partner nytelse? Det er jo fryktelig mye av sex som ikke gir meg, mannen, noe nytelse men som jeg gjør fordi jeg vil min partner skal ha det godt. I tillegg å gjøre 80% av den fysiske jobben.

Heldigvis så tenner jeg enormt på min partners nytelse. 

Og angående kniping: Når jeg tenner mine partnere, så blir de ekstremt våte. Dette reduserer friksjon. Korrekt timet kniping er da det som gir meg nytelse, og det som gjør at jeg fysisk kan oppnå orgasme istedenfor å mentalt tenke meg dit.

Merker enorm forskjell på de som kniper og ikke kniper. Ikke bare fysisk, men fordi vi da samarbeider om å skape mest mulig nytelse hos hverandre. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 hours ago, AnonymBruker said:

Ok. Så kvinner skal kun jobbe for egen nytelse, mens menn skal sørge for kvinnens nytelse. Jeg skjønner…..

Anonymkode: 1486b...79d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Katten.2.0 said:

Hvorfor skal jeg gjøre ting som jeg ikke får nytelse av, som utsetter min orgasme, men som gir min partner nytelse? Det er jo fryktelig mye av sex som ikke gir meg, mannen, noe nytelse men som jeg gjør fordi jeg vil min partner skal ha det godt. I tillegg å gjøre 80% av den fysiske jobben.

Heldigvis så tenner jeg enormt på min partners nytelse. 

Og angående kniping: Når jeg tenner mine partnere, så blir de ekstremt våte. Dette reduserer friksjon. Korrekt timet kniping er da det som gir meg nytelse, og det som gjør at jeg fysisk kan oppnå orgasme istedenfor å mentalt tenke meg dit.

Merker enorm forskjell på de som kniper og ikke kniper. Ikke bare fysisk, men fordi vi da samarbeider om å skape mest mulig nytelse hos hverandre. 

Helt enig med deg! 

Anonymkode: 5b7a5...03a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.11.2021 den 7.56):

Samme her! Mem tror mange kvinner føler de må knipe. Spesielt i stillinger hvor mannen må være fysisk, mens kvinnen er mest i ro. Så det ikke skal virke som man bare ligger der...

Anonymkode: e75b8...9fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (6 timer siden):

Dette er et veldig godt poeng, og passer utmerket med mine egne opplevelser også. De som kniper er oftest også mer opptatt av felles nytelse. I tillegg må jeg også si at de jeg har vært med som virkelig aktivt kniper gjennom hele akten forteller at de gjør det helt ubevisst, fordi det har blitt en naturlig del av akten deres. Det at hun er aktiv og kniper, løfter akten selvsagt til et nytt nivå. Jeg kniper jo tross alt gjennom akten jeg også. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...