Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #1 Del Skrevet 30. september 2005 Har en tid datet en gutt som er tydelig forelsket i meg. Han mener jeg er den rette for han. Snakker om fremtid sammen osv. Jeg er litt mer tilbakeholden. Liker han, har mange av de egenskapene jeg ser etter hos en gutt og trives i hans selvskap, men er usikker på om jeg har like mye følelser for han som han har for meg. Kjenner og litt panikkfølelse over å være bundet med han. Rart egentlig for jeg har jo ønsket meg en kjæreste lenge nå. Har og vært på date med en annen gutt som jeg likte veldig godt. Vi har på en måte avtalt og møtes igjen til uken, men føles kansje litt feil ovenfor han som er forelsket i meg. Samtidig som jeg er veldig nysgjerrig på han jag var på date med før i uka da. Hva skal man gjøre tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tobo Skrevet 30. september 2005 #2 Del Skrevet 30. september 2005 Det er slitsomt med velutviklet samvittighet. Men det enkle er ofte det beste: Si i fra til han andre at du drar på date. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2005 #3 Del Skrevet 1. oktober 2005 En blir skuffet uansett.. det er best å være ærlig, og gjøre kort prosess.. Si sannheten, at du skal på date med en annen.. Har det sånn selv, jeg sliter så sinnsykt med dårlig samvittighet uansett hva jeg gjør.. Har dumpet en som elsket meg over alt på jord, å jeg blei så lei med på hans vegne, men jeg skal vel være lykkelig jeg også (??).. sliter med samvittighet nå.. jeg elsker en annen en.. det skal ikke være lett.. men ærlighet varer alltid lengst.. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2005 #4 Del Skrevet 1. oktober 2005 Enig! Ærlighet varer lengst! Selv om han blir lei seg når du er ærlig, skal jeg love deg at det vil være mye verre for ham hvis han finner ut at du har gått bak ryggen hans.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tobo Skrevet 2. oktober 2005 #5 Del Skrevet 2. oktober 2005 At ærlighet stort sett er av det beste, kan jeg være med på. Men at det alltid varer lengst, er jeg dypt uenig i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 4. oktober 2005 #6 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ja da har jeg så godt som blitt sammen med han som er forelsket i meg. Liker han bedre og bedre og tror det kan utvikle seg til noe bra, men alikevell klarer jeg ikke helt glemme han andre da. Skal møte han i morgen. (offentlig på kafe) bare for å få han ut av hodet og kjenne litt på om jeg er mer tiltrukket han, enn han som jeg er på vei til å bli sammen med. Er så redd for å såre han. Er dette dumt? Har ikke fortalt noen av dem om hverandre, da jeg vet at begge ville kuttet all kontakt med meg isåfall. Håper jeg blir mer klok etter morgendagen. For dette er noe jeg tenker masse på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sushigirl Skrevet 4. oktober 2005 #7 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hei! Er enig med de andre, som sier at ærlighet er det beste. Skal du være sammen med noen, fortjener h*n ikke at du tenker på noen andre. Ville du ha likt at kjæresten din tenkte på noen andre? Hvis du finner at du ikke er interessert i han du nesten er sammen med, bør du si ifra så fort som mulig. Jo lengre tid det går, jo større sjanse for å såre... Prøv å se saken fra nesten-kjæresten din sin side, forestill deg at du var ham, og noen gjorde dette mot deg... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå