Gå til innhold

Hår eller ikke hår.....

Legolas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Menn med ett digert kratt mellom bena er avskyelig. Det er hvertfall min mening. Jeg liker en velstelt mann som trimmer på oversiden og glattbarberer seg på pungen.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
Menn med ett digert kratt mellom bena er avskyelig. Det er hvertfall min mening. Jeg liker en velstelt mann som trimmer på oversiden og glattbarberer seg på pungen.

Milla

Han kan godt ta å barbere d hele spør du meg....''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Nei fan, jeg kan ikke fordra den lyden mellom to glattbarberte mennesker.. Den ene MÅ ha litt lyddempende hår! Velstelt hår selvfølgelig! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Kattastrofe

Jeg liker ikke lyden av:Fanden jeg har fået ett av dine hår i min mund; jeg må lige i bad at skylle min mund Kommer straks tilbage.....

Trenger jeg å si Turn off eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Det tok noen forhold og en hel del flytimer i sengen før jeg gikk til det skrittet (artig ordspill) og fjernet hårene der nede.

har ikke så 'dømrade stor hårvekst sånn på kroppen ellers, men uansett så synes jeg der er rimelig patetisk å fortelle at det er feminint å fjerne hår og tjafs på en mann.

Diverse partnere jeg har hatt lately setter veldig pris på å slippe hår i munnen, også de jeg har vært med før hårene forsvant. Og feelingen mot to glattbarberte er vel egentlig ikke så utrolig anderledes enn om det skulle være noe hår. Forskjellen kommer derimot i renslighet og hverdagslivsfølelsen ellers.

Eneste problemet er at det er 'bannade plagsomt å fjerne hele tiden. Klø-følelsen er stort sett borte etter de første gangene. Jeg lover deg at du ikke har noe varmetap heller.

WildThing

"Du står ikke og angrer på målstreken etter en lang og strabasiøs reise."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbert er definitivt best-- synes ikke det er noe feminint med det. Iallfall ser jeg ikke paa dette som noe problem, og oppfordrer gutter til aa prove det.

Liker du det ikke, tar det kun kort tid for det vokser ut igjen. Ingen big deal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjæreste som er ubarbert, men foretrekker barbert dersom det hadde vært opp til meg!

De to siste sexpartnerne mine før kjærsten, var glattbarberte, og jeg kan ikke se at det er noe feminint med en penis, uansett om det er en penis med eller uten hår? Er dildoer feminine? De er da stort sett hårfrie er de ikke?

Klaskelyder ja, men det oppstår da klaskelyder selv om han har hår da!?! (i mitt forhold ihvertfall!!) :oops: Altså, når vi har sex, så oppstår det klaskelyder, det kan oppstå "fise-lyder" dersom han tar bakfra, fordi man helt naturlig skyver luft inne i vagina, det kan forekomme knirkelyder (i senga eller gulvet e.l) og andre lyder. Så noen klaskelyder fra eller til bryr ihvertfall ikke jeg meg om! Er sexen god, så kan den lyde som den vil. :wink:

Men vi er da alle forskjellige ting, og det er vel greit nok det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...