Gå til innhold

Hår eller ikke hår.....

Legolas

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en gutt på snart 21 år å lurer på en liten ting.....

Jeg har tenkt lenge på om det er like pirrende for jenter, hvis guttene er helt fri for hår rundt penis, som jeg synes det er pirrende med jenter som er fri for hår.....

Jeg hadde også et forhold til ei jente i nesten en måned før vi hadde sex, eller skulle ha sex, men hun syns jeg rett og slett var for stor, jeg hørte ikke mer i fra henne..... Synes dere jenter at penis kan bli for stor? Jeg er 17-18 cm lang og 15-16 i omkrets...... :-?

Håper noen kan svare på dette seriøst....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Olemann

Åssen i helvete du klarer å få det kan blir "pirrende", at ei jente er fullstendig ribbet for hår der nede, er meg en gåte.

Barbering av sidene, utenfor bikinien, og stussing av det lengste av "dotten", er ok, noe annet minner meg om min 8 år gamle datter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbering av sidene, utenfor bikinien, og stussing av det lengste av "dotten", er ok, noe annet minner meg om min 8 år gamle datter!

Jada Olemann, vi er pedofile alle vi som liker at jentene er barbert skjønner du :ler:

Hvis du ikke ser forskjell på kjønnet til en voksen dame og din 8 årige datter fordi det mangler noen hårstrå så er det ditt problem.

Og du tror vel ærligtalt ikke at jentene som barberer seg på musa går rundt med følelsen av at de er en liten jente?

Til slutt, hva gjør du hvis du faller for en dame, blir med henne hjem og gledere deg til å ha sex med henne og du oppdager at hun er barbert? tenner du ikke på henne da også blir det ikke noe sex mellom dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening er at det ikke er spesiellt tennende hvis mannen er helt barbert. Men uansett saa er det sikkert mange meninger om den saken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Glattbarbert er best på begge kjønn!!!

Makter ikke å gi oralsex hvis mannen er er som en "bushmann i skrævet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk aldri sett en glattbarbert mann "live", men tror likevel at jeg foretrekker dem med hår. Det blir for meg som en mann som barberer leggene, dette er en dame-greie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Enig med Elefantina!

Å barbere seg er feminint.

Hadde jeg oppdaget at gutten jeg skulle ha sex med var barbert, hadde jeg lurt på om han var homo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Josephine

Jeg kan love deg at den ikke er FOR stor for noen! Det får da være grenser for hvor stor den skulle være :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Josefine må ha havnet på feil forum med sitt kryptiske budskap... :lol:

Forøvrig syns jeg deltagerne i denne debatten her har en særdeles høy fjortisgrad, med denne sexy sadie som frontfigur.. :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Maneater

Jge er glad i en stor penis, jada, men 15-16 cm. i omkrets høres voldsomt ut.

Forøvrig ville jeg ikke like å oppdage at partneren min var barbert Synes det er utrolig opphissende å la hånda gli ned i buksa hans, og kjenne de første hårene dukke frem :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KATTAstrofe

Jeg har prøvd begge deler.. må si jeg foretrekker MED hår :) De klaskelydene som oppstår når begge er barbert er ikke mye sexy... *klask klask* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt jeg....det spors! :D

Har vi kun samleie spiller det ingen rolle om han er barbert eller ikke....

MEN:

Min mann elsker at jeg gir testiklene litt ekstra oppmerksomhet. Hans mening er at dette er den mest oversette delen av en manns kropp. Saa jeg bruker aa taa meg veldig god tid og gi disse den oppmerksomheten de fortjener med tunge og munn. Ergo- det er definitivt bedre om han er barbert....... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke at det er særlig tiltrekkende med mannfolk som går og klør seg i skrittet hele tiden jeg.

Jeg liker menn som er menn. Og jeg har en tendens til å bryte ut i latter når jeg ser en amnn som er barbert rundt snurrebassen mens legger, lår og mage er hårete. En stuss er jo greit, men glattbarbert... eh.. nei takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
Josefine må ha havnet på feil forum med sitt kryptiske budskap...  :lol:  

Forøvrig syns jeg deltagerne i denne debatten her har en særdeles høy fjortisgrad, med denne sexy sadie som frontfigur..  :hoho:  :hoho:

Ja vel, d synes du.D er noe jeg kan leve med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ser at det er folk som synes 15 - 16 cm i omkrest er mye, 16 cm omkrets gir ca 5.1 cm i diameter som i gjenn gir en radius på 2.55 cm.

Til sammenlingning så er dorullkjernen til Lambi toallet papir 4.4 cm, det vil gi en omkrest på 13.8 cm.

Leser også at det er enkelt personer som ikke ser forskjell på ei vulva på en 8 åring, og en som er kommet i kjønnsmoden alder.

Det er stor forskjell på di to vulvaene,(like mye som ansikt og kropps messig forskjell det er på et barn og en voksen) anbefaler di personen som ikke ser for skjell på vulvaer på dem som er under og dem som er over kjønnsmoden alder til å lese et medisinsk leksikon.

(Vulva, cunnus, de ytre kvinnelige kjønnsorganer, dvs. kjønnsleppene, klitoris og skjedeåpningen.)

Og det er forskjell på å barbere seg, å skjære av seg hodet.

Og det er som en sier her, at pungen er et glemt områd på mannen, og skal man ha full effekt av pungbehandling så er det best å hvere barbert på pungen.

Og for det om man barbere seg på skaftet eller/og pungen betyr det ikke at man er femmenine. som enkelt hentyder her.

Og har man samlei så må man regne med litt lyder, er man redd for lyder så kan man lavere å ha samleie eller stappe noe i øret så man ikke hører klaskingen, evntuelt skru musikken på fullstyrke.

Mvh

Lambi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...