Gå til innhold

Stay-ups vs. strømpebukse

beachsex

Anbefalte innlegg

Sommeren er over, og dere jenter har vel begynt å ta på dere strømper/strømpebukser når dere skal ut med skjørt. Min kjæreste vil ikke bruke stay-ups under skjørtet da jeg har foreslått det når vi skal ha en romantisk kveld på restaurant/ut på byen. Ingen big deal forsåvidt, men jeg synes det er pirrende hvis jeg vet hun har stay-ups under (kort) skjørt... Klart, ekstra pirrende er det hvis hun evt. har hofteholder og går uten truse!

Hvor mange av dere jenter her inne er det som bruker stay-ups, evt. bruker det av og til?

Hvor mange av dere går av og til uten truse, og ville dere gjort det hvis kjæresten foreslo det?

Personlig synes jeg strømpebukse er litt turn-off, særlig hvis den synes over linningen og er litt "kjedelig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe....jeg bruker bare stay-ups eller strømper med hofteholdere. Det føles bedre og jeg vet at det gleder min mann :o

Men man må bli vant til det,i førsten gikk jeg og var livredd for at de skulle ramle ned og sånn, men fant ut at med rett str så sitter de der de skal heeeeele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jeg også bruker helst strømper med holder, eventuelt stay ups. Unntaket er faktisk når jeg bruker korte skjørt. En eks av meg "overøste" meg med undertøy og da helst strømper. Den gangen syntes jeg det ikke alltid var like turn om å liksom skulle kle meg opp når vi skulle elske. :-? Nå er han historie, men jeg har fått sansen for strømper i stedet for strømpebukser. Bruker strømper nesten daglig da jeg bruker mye skjørt i jobbsituasjon. Benytter også strømper under bukser da jeg har litt dårlig blodsirkulasjon og trenger "det lille ekstra" for å holde meg varm på bena. Samtidig slipper jeg den litt klamme varmen i skrittet som strømpebukser av og til gir.

Er fullstendig klar over at mange menn finner strømper sexy, og jeg vet nok også å gjøre meg nytte av dette når jeg vet at jeg kommer til å kle av meg sammen med eller av et manneben... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker gjerne strømper, og føler meg mer vel i det. Problemet er bare at mine ikke helt slanke lår gnisser inntil hverandre hvis jeg går mye, og det er ikke godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at det er noen jenter som skjønner seg på å pirre deres kjærester..

Lurte på hvorfor du ikke bruker strømper/stay-ups når du har kort skjørt Kine? Jeg mener, så fremt ikke strømpekanten går nedenfor skjørtekanten så er det vel ikke noe fare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker aldri strømpebukser, kun strømper og stay-ups.

For det første, så synes jeg det er mye mer behagelig enn å bli klam i skrittet av den ekle strømpebuksa, og for det andre hater jeg disse strømpebuksene som alle går så langt opp at de sitter rett under puppene! :lol:

Hvis man skal bruke strømpebukser i slike anledninger, så må man iallfall sørge for at det er strømpebukser med "french opening" da, hvis ikke er det fyfy.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha ha ha, jeg bruker ingen av delene :hoho:

Men nå som det er kaldt ute så dropper jeg IKKE trusa :sjarmor:

Synes dette er "feil" årstid å ta opp temaet jeg. Vil dere gutter at vi skal få blærebetennelse ved å gå med stay ups hele vinteren? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære beachsex :)

Du vet, det dukker av og til opp situasjoner, selv i en jentes liv, hvor andre ting står på prioriteringslisten enn hva som ville skje hvis en mann tilfeldigvis poppet opp under skjørtet vårt.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på hvorfor du ikke bruker strømper/stay-ups når du har kort skjørt Kine? Jeg mener, så fremt ikke strømpekanten går nedenfor skjørtekanten så er det vel ikke noe fare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

lurer bare enkelt på hva de strømpene som blir brukt til strømpeholdere heter for noe jeg... noen som vet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann 35

Hei Kine.

Jeg har kjøpt noen bra holdere (både 4 og 6 stropper) til min kone på www.stockingshq.com. De har bra kvalitet og rask levering, hvis du ber de om å skrive at verdien er under 250,- (ellers skal tollvesenet ha sitt, og det tar tid). De selger også veldig mye fint av strømper.

Mann 35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bruker strømper+hofteholder og stay-ups av og til. Liker det egentlig godt, men bruker likevel som regel strømpebukser. Satt på Aker Brygge i vår og tok noen pils sammen med en venninne. Ut på kvelden ble hun ikke lenger så opptatt av skjørtekanten, og "alle og enhver" kunne se kanten på hennes strømper. :oops:

Akkurat det syntes jeg ble litt harry eller vulgært. Nesten på linje med stringtruse "på ryggen."

Som han som begynte denne tråden nevner, er det mest sexy om min kjæreste og jeg vet om det og kan glede oss til å kle av oss! :kul:

Haldenjente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men slike strømpeholdere..viser ikke de da når du har på skjørt?? jeg mener en sånn liten kant selv om skjørtet dekker det? (en liten klump) :-?

Jeg har litt lyst på en sånn til julebordene begynner... :kul:

Er det noen som har testet ut de som finnes på Beathe Ushe i Stavanger?

Er det hempe da som er best??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker både strømper og strømpebukse, alt ettersom hva jeg skal ha på meg ellers, og hva jeg har i hus. Er ikke så innmari nøyen på det egentlig. Føler meg litt extra sexy i strømper, men er enig i at det er skikkelig harry når det vises for offentligheten. Om sommeren blir det en del truseløst, men om vinteren blir det naturlig nok nødvendig med litt mer innpakning. Akkurat nå skulle jeg gjerne hatt en ullunderbukse og stil-longs slik jeg sitter her og hutrer :lol:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men slike strømpeholdere..viser ikke de da når du har på skjørt?? jeg mener en sånn liten kant selv om skjørtet dekker det? (en liten klump) :-?

Jo, holdere kan nok synes, alt etter hvordan skjørtet er og hvor det strammer. Mange holdere har likevel en stoffbit over feste som glatter ut skjørtet/buksa der hvor hempen/festet sitter. Dette er mer eller mindre effektivt. Videre er holderne ulike, det gjelder evt å finne en som passer (selv kjøper jeg ikke holdere uten å prøve de først, postordre er litt skummelt i så måte.) Et godt tips er å kjøpe holder med metallhemper.

Ellers så er det vel uansett slik at f. eks. på et julebord, er det vel ikke så mange som ser dette og dersom den såvidt kan antydes, er jeg sikker på at partneren synes det er spennende (det er iallefall min erfaring.)

Dersom du ikke skulle finne holder, vil jeg anbefale stay-ups. De er nok mer diskret under forutsetning av at du kjøper riktig størrelse og gjerne med litt bred kant øverst. For små/trange strømper gjør at det presser seg inn som en liten ring rundt huden på lårene. Hvilke merke og størrelse som passer må du nesten prøve deg frem til.

Klem,

*kine* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg bruker stay-ups, hvis det ikke er altfor kaldt til d. Du kan jo tenke deg selv, å gå ute med kort skjørt, bare stay-ups og ingen truse eller strigtruse( som du sikkert også vil ha henne i), d e jævli kaldt til rompa!

Men; jeg bruker ikke stay-ups fordi kjæresten min vil d. Han syns jeg er fin og sexy uansett. Men det hender seg at jeg tar på meg kort skjørt, stay-ups, strømpeholdere og ingenting mer, når vi er hjemme og jeg vil overraske ham.

Men d å gå ut på byen sånn, hva godt gjør d deg? Du ser jo ikke under skjørtet hennes i full offentlighet heller?? La henne ha på seg det hun vil! Jeg hadde ikke satt pris på at kjæresten min hadde mast på at jeg skal kle meg mer sexy, da føler man seg ikke bra, sexy og fin nok!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

hmmmm.

Jeg bruker bare strømpebukser jeg, synes disse hofteholderne og strømpene virker så upraktiske.

Men, jeg har da en såkalt catsuit som blir tatt frem fra skuffen en skjelden gang. Den er meget populær hos min mann!!

SB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig!

Trodde en stund jeg var alene om å bruke strømpebukser jeg. Skjønner ikke helt at det kan være noe særlig å bruke stay-ups om vinteren, eller under bukser. Strømpebukser må da være bedre under bukser? Selv vil jeg heller ha på meg en strømpebukse som jeg vet ikke sklir ned når jeg er på jobb eller på trikken. Hva er foresten en catsuit?

Trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bruker stay ups og strømpebukser om hverandre jeg. Men jeg skulle gjerne hatt en hofteholder. Jeg var i ørten butikker for leden, men det er jo ingen butikker som har slike. Noen som har noen tips i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker mest stay-ups, men også strømpebukse, hvis det er kaldt. Hofteholder er ikke særlig praktisk nei, iallfall ikke når de går opp! Ikke spesielt behagelig er det heller, men det føles jo ganske sexy da...

Jeg syns jeg ser hofteholdere overalt jeg!

Men under bukser? Finnes det noen som bruker stay-ups under bukser da?? Ikke jeg iallfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...