Gå til innhold

Bøyd penis (Venstre side)

Fremhevede innlegg

Skrevet
On 10/1/2021 at 11:05 PM, Trøst said:

Den jeg linket til. 

Hei igjen. Hadde vært greit å sendt deg et bilde av min penis? Forstår godt om du ikke aksepterer det, men hadde sittet pris om en litt erfaren kvinne kunne ha gitt meg et konkret svar om den er normal eller noe jeg bør byskymre meg over. Helt opp til deg, selvfølgelig :)

Anonymkode: 27b2d...9ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei igjen. Hadde vært greit å sendt deg et bilde av min penis? Forstår godt om du ikke aksepterer det, men hadde sittet pris om en litt erfaren kvinne kunne ha gitt meg et konkret svar om den er normal eller noe jeg bør byskymre meg over. Helt opp til deg, selvfølgelig :)

Send i vei. 

Skrevet
7 minutter siden, Trøst said:

Send i vei. 

Takk for det! Sender i løpet av kvelden :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det er vel ikke lov med bilder her? Er ikke så fan av det, men hadde vært meget greit om en «erfaren» kvinne kunne ha sett min penis og gitt en mening om den er normal eller unormal. Tenker mye på det. Hadde blitt DM med skriftlig godkjennelse før bilde selvfølgelig :)

Bare å sende. Lenge siden jeg har fått dick pic i innboksen nå.:fnise: Fra spøk til alvor. Det er bare å sende hvis du er urolig for om den er normal eller ei. 

Skrevet

Så lenge du ikke er venstrevridd i politikken så har det ingen som helst betydning.😜😅

Anonymkode: 7879e...d61

Skrevet

Før internet hadde dette kanskje vært naturlig å spørre om. I dag kan alle se at det er helt vanlig. Så lenge den fungerer?

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kan du egentlig føle at alle menn har en rett penis? 

Anonymkode: 76e1c...d2c

Skrevet
6 hours ago, Troyamin said:

Bare å sende. Lenge siden jeg har fått dick pic i innboksen nå.:fnise: Fra spøk til alvor. Det er bare å sende hvis du er urolig for om den er normal eller ei. 

Kan godt sende til deg også i kveld. Så får jeg en ærlig menig fra deg også. Bare med din tilatelse selvfølgelig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan godt sende til deg også i kveld. Så får jeg en ærlig menig fra deg også. Bare med din tilatelse selvfølgelig. 

Jeg hadde aldri svart ja, hvis ikke det var ok. Så lenge det er til seriøs hjelp for deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...