AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #41 Skrevet 4. oktober 2021 On 10/1/2021 at 11:05 PM, Trøst said: Den jeg linket til. Hei igjen. Hadde vært greit å sendt deg et bilde av min penis? Forstår godt om du ikke aksepterer det, men hadde sittet pris om en litt erfaren kvinne kunne ha gitt meg et konkret svar om den er normal eller noe jeg bør byskymre meg over. Helt opp til deg, selvfølgelig Anonymkode: 27b2d...9ad
Gjest Trøst Skrevet 4. oktober 2021 #42 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei igjen. Hadde vært greit å sendt deg et bilde av min penis? Forstår godt om du ikke aksepterer det, men hadde sittet pris om en litt erfaren kvinne kunne ha gitt meg et konkret svar om den er normal eller noe jeg bør byskymre meg over. Helt opp til deg, selvfølgelig Anonymkode: 27b2d...9ad Send i vei.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #43 Skrevet 4. oktober 2021 7 minutter siden, Trøst said: Send i vei. Takk for det! Sender i løpet av kvelden Anonymkode: 27b2d...9ad
Troyamin Skrevet 4. oktober 2021 #44 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det er vel ikke lov med bilder her? Er ikke så fan av det, men hadde vært meget greit om en «erfaren» kvinne kunne ha sett min penis og gitt en mening om den er normal eller unormal. Tenker mye på det. Hadde blitt DM med skriftlig godkjennelse før bilde selvfølgelig Anonymkode: 27b2d...9ad Bare å sende. Lenge siden jeg har fått dick pic i innboksen nå. Fra spøk til alvor. Det er bare å sende hvis du er urolig for om den er normal eller ei.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #45 Skrevet 4. oktober 2021 Så lenge du ikke er venstrevridd i politikken så har det ingen som helst betydning.😜😅 Anonymkode: 7879e...d61
Michaelhe Skrevet 4. oktober 2021 #46 Skrevet 4. oktober 2021 Før internet hadde dette kanskje vært naturlig å spørre om. I dag kan alle se at det er helt vanlig. Så lenge den fungerer? 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #47 Skrevet 4. oktober 2021 Hvordan kan du egentlig føle at alle menn har en rett penis? Anonymkode: 76e1c...d2c
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #48 Skrevet 4. oktober 2021 6 hours ago, Troyamin said: Bare å sende. Lenge siden jeg har fått dick pic i innboksen nå. Fra spøk til alvor. Det er bare å sende hvis du er urolig for om den er normal eller ei. Kan godt sende til deg også i kveld. Så får jeg en ærlig menig fra deg også. Bare med din tilatelse selvfølgelig. Anonymkode: 27b2d...9ad
Troyamin Skrevet 4. oktober 2021 #49 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan godt sende til deg også i kveld. Så får jeg en ærlig menig fra deg også. Bare med din tilatelse selvfølgelig. Anonymkode: 27b2d...9ad Jeg hadde aldri svart ja, hvis ikke det var ok. Så lenge det er til seriøs hjelp for deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå