Gå til innhold

Bøyd penis (Venstre side)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er virkelig ikke ett problem🙂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banantiss kaller vi det i venninnegjengen!

For meg gjør faktisk dype støt fra banantiss vondt i livmortappen, så sexn er for meg bedre med rett tiss - MEN dette gjelder ikke alle!

Jeg ville heller aldri valgt bort en person pga det!

Anonymkode: acf51...83f

Skrevet

Hellning mot venstresiden.🤪  Ja,ja kanskje ikkje så unormalt sidan vi har fått regjeringskifte mot venstre 😁

Skrevet
8 hours ago, loveli said:

Støtter denne. :)

Når penis bøyer seg så kan det være ekstra godt når man benyttet seg av stillinger der penis bøyer opp mot magen på innsiden av dama. Da presser penis mot g-punktet, som er kjent for å være ekstra deilig for oss. :)

Ellers, kommunikasjon, kommunikasjon, kommunikasjon. :)

Men min buer jo litt ut til venstre, så er litt nysgjerrig hvilken stilling som hadde passet best for å treffe mot g-punktet hmm… Hva ville du ha prøvd? :)

Anonymkode: 27b2d...9ad

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så bra hehe. Føler bare i hodet at alle har rett, så sitter jeg her med at hele bøyer seg til venstre side når den er stiv. Som en banan ja. Kan tenke meg det er ganske så turnoff hos noen. Har ikke problemer med samleie i det hele tatt, men lurer virkelig på hvilken stilling som hadde vært maximalt for kvinnen hehe

Har aldri sett en erigert penis som er 100% rett. De jeg har sett har hatt mer eller mindre bøy, enten det er oppover eller nedover, sidelengs eller hva det enn måtte være. 

Skrevet
34 minutter siden, Trøst said:

Har aldri sett en erigert penis som er 100% rett. De jeg har sett har hatt mer eller mindre bøy, enten det er oppover eller nedover, sidelengs eller hva det enn måtte være. 

Godt å vite at det er normalt å ha ulike buer og vinkler. Av nysgjerrighet, hvilken stilling ville du ha prøvd med min? En stilling som hadde truffet g-punktet med tanke at min penis er litt bøyd til venstre side som en bue? :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Godt å vite at det er normalt å ha ulike buer og vinkler. Av nysgjerrighet, hvilken stilling ville du ha prøvd med min? En stilling som hadde truffet g-punktet med tanke at min penis er litt bøyd til venstre side som en bue? :) 

Den jeg linket til. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Men min buer jo litt ut til venstre, så er litt nysgjerrig hvilken stilling som hadde passet best for å treffe mot g-punktet hmm… Hva ville du ha prøvd? :)

Bare fantasien setter grenser. ;)

Skrevet

Litt bøy på penis er digg :)

treffer de riktige punktene da ;)

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, flusa said:

Litt bøy på penis er digg :)

treffer de riktige punktene da ;)

Bra du syns det. Min er litt bøyd til venstre side. Hvilken stilling hadde du foretrukket?

Skrevet

Hvis det ikke er noen problemer med samleie så er det jo ikke noe problem. Noen menn har veldig skarp bøy og det er et problem fordi han vil stange mot skjedeveggen som ikke akkurat er behagelig. Dette er noe man må finne ut av gjennom kommunikasjon. Kjønnsorganer hos begge kjønn kommer i en mengde forskjellig størrelse og fasong.

Anonymkode: ce7eb...503

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Utover at dette g punkt greiene er pseudo vitenskap så er det ingen menn som kan treffe det området med penis, da måtte de ha hatt skarp fremover bøy og vært i stand til å konsekvent treffe dette området. Det er kun fingrene du kan bruke til å stimulere dette området med den indre anatomien til klitoris. Jeg vet ikke hvor gammel du er, men jeg forslår at du oppsøker saklig, vitenskaplig informasjon om emnet dersom du er interessert, fordi alt du kommer til å få her er individers personlige erfaringer.

Anonymkode: ce7eb...503

Skrevet
Trøst skrev (23 timer siden):

Så du ikke min?😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.10.2021 den 21.04):

Fikk bare et inntrykk at du var ei sånn veldig slutty lett på tråden dame. Måten du skrev på ga meg et inntrykk at du knuller en del og at du kanskje leter etter noen nye erobringer. Sorry my bad. 

Anonymkode: ffb1c...217

Hehe, så bitter etter avslag, da. 

Ts: helt normalt med bøy på penis. 

Anonymkode: b6391...b83

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hehe, så bitter etter avslag, da. 

Ts: helt normalt med bøy på penis. 

Anonymkode: b6391...b83

Haha! Samme tenkte jeg.

Skrevet

Eksen min hadde penis som var bøyd mot ene siden. Var ikke turn off, men det var dessverre vondt for meg i de fleste stillinger

Anonymkode: 9f69e...df3

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Eksen min hadde penis som var bøyd mot ene siden. Var ikke turn off, men det var dessverre vondt for meg i de fleste stillinger

Ser den. Hvor bøyd til siden var den? 

Skrevet

Det er vel ikke lov med bilder her? Er ikke så fan av det, men hadde vært meget greit om en «erfaren» kvinne kunne ha sett min penis og gitt en mening om den er normal eller unormal. Tenker mye på det. Hadde blitt DM med skriftlig godkjennelse før bilde selvfølgelig :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.10.2021 den 21.44):

Bra du syns det. Min er litt bøyd til venstre side. Hvilken stilling hadde du foretrukket?

Jeg liker best å være på toppen :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ser den. Hvor bøyd til siden var den? 

Ganske mye. I tillegg var penisen stor, og jeg trang. Så det kan også være en grunn til at det var vondt 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...