AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #61 Del Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Alt dette bildet. Stolene, pynten, lampe... Grusomt. Anonymkode: 07ef6...f51 Fotballfruas hus? Anonymkode: 1a219...eb6 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #62 Del Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Fotballfruas hus? Anonymkode: 1a219...eb6 Vet ikke, tok bare et random fra Pinterest. Mange som kjører denne stilen. Anonymkode: 07ef6...f51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rampenissen72 Skrevet 2. oktober 2021 #63 Del Skrevet 2. oktober 2021 Gratinara skrev (7 timer siden): Dette er helt jævlig.. Har en i familien som sparer på disse.. Åååå den øverste har mormor. Alle vil arve den 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rampenissen72 Skrevet 2. oktober 2021 #64 Del Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alt dette bildet. Stolene, pynten, lampe... Grusomt. Anonymkode: 07ef6...f51 De stolene er sikkert mye mer behagelige enn disse grusomme her; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rampenissen72 Skrevet 2. oktober 2021 #65 Del Skrevet 2. oktober 2021 Alle mulige møbler i rotting, helst lysebrunt. Spyyyyr av at det er kommet tilbake på moten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #66 Del Skrevet 2. oktober 2021 Jeg liker styggkule ting. Verste er home bokstaver fra Nille. Heller en stygg lampe eller en kakadue figur enn noe masseprodusert alle har. Anonymkode: 61deb...94d 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. oktober 2021 #67 Del Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Anonymkode: 4d8fb...e26 Hater slike ananaser. Noe av det styggeste jeg ser. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 2. oktober 2021 #68 Del Skrevet 2. oktober 2021 Kamilla25 skrev (1 time siden): De stolene er sikkert mye mer behagelige enn disse grusomme her; Tvilsomt. Tror ryggen på de er veldig nitti grader, de med lenke-ring bakpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #69 Del Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg synes mye av dette er så teit at det blir kult. Anatomiske hjerter er bedre enn å fylle opp hjemmet sitt med nusselige forenkla hjerter. De skumle barnehodene kunne stått utenfor døra og skremt vekk knask-eller-knepere. Hadde jeg hatt masse penger kunne jeg glatt kjøpt den strutsen. Siden jeg ikke har det, nøyer jeg meg med små ting fra Quail Ceramics. Jeg synes de er kule, men er de egentlig grusomme? https://quailceramics.co.uk/ Anonymkode: 9fb5c...5a8 Love it! 🙌🏻😍 Anonymkode: f797b...6da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 3. oktober 2021 #70 Del Skrevet 3. oktober 2021 Gratinara skrev (21 timer siden): Dette er helt jævlig.. Har en i familien som sparer på disse.. Thihi, jeg har en sånn som den på det øverste bildet i en eske i boden. Brukte den til å oppbevare øredobber på badet en gang i tiden. Typisk 90-tallspynt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #71 Del Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Alt dette bildet. Stolene, pynten, lampe... Grusomt. Anonymkode: 07ef6...f51 Legg ut et bilde av noe du liker da. Anonymkode: 8f4e5...18f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #72 Del Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Alt dette bildet. Stolene, pynten, lampe... Grusomt. Anonymkode: 07ef6...f51 Lampa var fin 😊 Anonymkode: 20bac...9f7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #73 Del Skrevet 3. oktober 2021 Gratinara skrev (21 timer siden): Dette er helt jævlig.. Har en i familien som sparer på disse.. De der er nostalgi for meg❤😅 Oldemoren min hadde et par stk, hun døde for rundt 20 år siden, men huset er nesten som da hun levde. Morfar overtok det og bruker det endel, og vi bruker det litt, som feriehus. Og nesten ingenting er gjort der, alt er som før👏😄 Anonymkode: 155a1...275 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #74 Del Skrevet 3. oktober 2021 Leo skrev (På 1.10.2021 den 14.13): Jeg kan ikke si annet enn at jeg blir litt betenkt hvis noen virkelig bruker 15.000 kroner på en nesten en meter høy strutselignende sak fra Ellos. Men en flamingo, derimot! Da snakker vi vel anvendte penger. AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Legg ut et bilde av noe du liker da. Anonymkode: 8f4e5...18f Jeg tror du har misforstått tråden, jeg. 😊 Anonymkode: afe70...406 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 3. oktober 2021 #75 Del Skrevet 3. oktober 2021 Gratinara skrev (22 timer siden): Dette er helt jævlig.. Har en i familien som sparer på disse.. Den øverste husker jeg fra stua vår i barndommen (80/90-tallet). Kunne fint ha tatt den med meg i eget hjem nå om den fortsatt hadde eksistert 😅🤭 Og den i midten var jo styggkul! 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #76 Del Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Alt dette bildet. Stolene, pynten, lampe... Grusomt. Anonymkode: 07ef6...f51 Dette bildet der oppsummerte nesten alt jeg hater i et hus. Over-fancy stygg hengekrone som ser ut som den er kjøpt på Nille, men er ment dyr. Forferdelige stygge stoler på et grått kjedelig bord. Kahler-vase og andre ting oppå et «sølvfat» som pynt og alle de stygge tingene i vinduene som også ser ut som de er kjøpt på nille. Mange som har denne stilen og den er stygg, upersonlig og kjedelig. Anonymkode: 947e6...fc3 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 3. oktober 2021 #77 Del Skrevet 3. oktober 2021 La hatet komme..😂 men, jeg skjønner ikke helt desse «lys husene»(?) ikke særlig fine og så sykt overpriset?🙄 føler alle har et sånt stående i vinduet.. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #78 Del Skrevet 3. oktober 2021 Smurfii skrev (Akkurat nå): La hatet komme..😂 men, jeg skjønner ikke helt desse «lys husene»(?) ikke særlig fine og så sykt overpriset?🙄 føler alle har et sånt stående i vinduet.. Synes jeg så mange av dem for ti-femten år siden, ikke nå. Kanskje jeg bare har blitt «immun», og at jeg ikke legger merke til dem mer? Anonymkode: 5613b...e0e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 3. oktober 2021 #79 Del Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes jeg så mange av dem for ti-femten år siden, ikke nå. Kanskje jeg bare har blitt «immun», og at jeg ikke legger merke til dem mer? Anonymkode: 5613b...e0e What? 10-15 år siden?🤭 Jeg har vært på besøk med 3 stk i nyere tid som har hatt ikke bare et men flere stående fremme..😅 men, det er jo kähler så.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #80 Del Skrevet 3. oktober 2021 Smurfii skrev (8 minutter siden): La hatet komme..😂 men, jeg skjønner ikke helt desse «lys husene»(?) ikke særlig fine og så sykt overpriset?🙄 føler alle har et sånt stående i vinduet.. Veldig harry, og de er veldig populære, forstå det dem som kan. Kitch'n har et godt utvalg, bare nevner det og prisen er deretter Anonymkode: 23006...421 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå