Gå til innhold

"Halvparten" av menn er vel incels

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje ikke halvparten, men veldig mange. Menn som opplever at det går år mellom hver gang man har sex, som knapt nok kommer seg på dater, menn som bare kan glemme ONS osv. 

Virker som at mange ser på incels som en liten gruppe menn på 5 % eller noe.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du at det å stadig ha ons er normalen til folk? Og du tror det er en ny trend at man IKKE har det?

Slutt å synes synd på dere selv. Det er ingenting unikt i å ikke ha sex. 

Anonymkode: 33d55...9e5

• Liker 27
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tror du at det å stadig ha ons er normalen til folk? Og du tror det er en ny trend at man IKKE har det?

Slutt å synes synd på dere selv. Det er ingenting unikt i å ikke ha sex. 

Har ikke skrevet noe om det. 

Og hvem er det som synes synd på seg selv? Hvem er "dere"? Hvis det ikke er unikt har jeg altså rett i at det er veldig mange incels. 

Endret av norw
  • Liker 2
Skrevet
norw skrev (1 minutt siden):

Har ikke skrevet noe om det. 

Og hvem er det som synes synd på seg selv? Hvem er "dere"? Hvis det ikke er unikt har jeg altså rett i at det er veldig mange incels. 

Vel det er mange som ikke har sex, men å være incel sier jo en del mer enn det pga ekstremt dårlige holdninger og bitterhet ovenfor kvinner. 

• Liker 18
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vel det er mange som ikke har sex, men å være incel sier jo en del mer enn det pga ekstremt dårlige holdninger og bitterhet ovenfor kvinner. 

Mange som lever i ufrivillig sølibat = mange incels. 

Trenger ikke å ha noe med holdninger eller bitterhet å gjøre. 

• Liker 5
Skrevet

Så mange incels er det ikke!

At en mann er ufrivillig singel og ikke har sex, gjør ham ikke til incel, noe mer enn det gjør ham til monk!😂

• Liker 24
Skrevet
norw skrev (1 minutt siden):

Mange som lever i ufrivillig sølibat = mange incels. 

Trenger ikke å ha noe med holdninger eller bitterhet å gjøre. 

Nei.

Det holder ikke. Personen må også være bitter og ha incel-holdninger.

• Liker 16
Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Så mange incels er det ikke!

At en mann er ufrivillig singel og ikke har sex, gjør ham ikke til incel, noe mer enn det gjør ham til monk!😂

At man ikke har tilgang på sex, men gjerne skulle hatt det, betyr vel at man er incel. 

• Liker 2
Skrevet

Mange kvinner som ikke har sex heller. Jeg f eks, og minst tre venninner som er single. 
Vi er kanskje ikke incels siden jeg har inntrykk av at det betyr at man er takknemlig for å ligge med hva som helst som har puls. Vi ønsker sex med noen som er glad i oss og liker oss. Det er umulig å finne for mange av oss, dessverre. 

Har hatt min del av ons, men det er ikke noen god løsning. Ødelegger alt av selvtillit om det kun er det man er god nok for.

Anonymkode: d93c6...bb6

• Liker 12
Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Nei.

Det holder ikke. Personen må også være bitter og ha incel-holdninger.

Hvor står det? Urban dictionary eller noe? Så vidt jeg vet er incel ufrivillig sølibat. 

• Liker 1
Skrevet
norw skrev (Akkurat nå):

Hvor står det? Urban dictionary eller noe? Så vidt jeg vet er incel ufrivillig sølibat. 

Ser poenget ditt.

Skrevet

Da finnes det vel like mange kvinnelige incels da, som sikkert skulle ønske de kunne fått noen av disse mennene. 

På min arbeidsplass er det over 50 menn, og det er bare et par som ikke er gift eller har kjæreste. De tror jeg egentlig har det best alene og ikke vil ha folk så tett innpå seg. 

Anonymkode: fc726...9f8

• Liker 2
Skrevet

Dere er søte. Krangler om definisjoner, på noe som er så uinteressant. 

Anonymkode: cb508...8f0

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Da finnes det vel like mange kvinnelige incels da, som sikkert skulle ønske de kunne fått noen av disse mennene. 

På min arbeidsplass er det over 50 menn, og det er bare et par som ikke er gift eller har kjæreste. De tror jeg egentlig har det best alene og ikke vil ha folk så tett innpå seg. 

Anonymkode: fc726...9f8

Nei, frivillig/ufrivillig er hovedforskjellen. La oss si at for eksempel 20 % av menn er incels og kanskje 5-10 % av damene. 

Endret av norw
Skrevet

Dere er søte. Krangler om definisjoner, på noe som er så uinteressant. 

Anonymkode: cb508...8f0

Det er ikke uinteressant å diskutere noe som man mener at mange har misforstått, og som i tillegg angår en stor andel av befolkningen. 

Skrevet
norw skrev (22 minutter siden):

Kanskje ikke halvparten, men veldig mange. Menn som opplever at det går år mellom hver gang man har sex, som knapt nok kommer seg på dater, menn som bare kan glemme ONS osv. 

Virker som at mange ser på incels som en liten gruppe menn på 5 % eller noe.

Eh, man er ikke incel (jomfru) om man har hatt sex og tom flere ganger. Men for all del, bruk det om alle menn som ønska de fikk ons som singel. 

Anonymkode: 9a06c...0cd

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eh, man er ikke incel (jomfru) om man har hatt sex og tom flere ganger. Men for all del, bruk det om alle menn som ønska de fikk ons som singel. 

Anonymkode: 9a06c...0cd

Man er incel om man over lengre tid ikke har tilgang på sex. Hvis man for eksempel ikke har hatt sex siste par årene, men gjerne skulle hatt det. 

Skrevet
norw skrev (10 minutter siden):

Man er incel om man over lengre tid ikke har tilgang på sex. Hvis man for eksempel ikke har hatt sex siste par årene, men gjerne skulle hatt det. 

Mange av disse har mulighet til sex, men er misfornøyd med å ikke få velge på øverste hylle. Da får de skylde på seg selv og ikke legge skylda på kvinner som ikke gir de tilgang på sympatisex 

Anonymkode: fe9b0...196

• Liker 11
Skrevet

Mange av disse har mulighet til sex, men er misfornøyd med å ikke få velge på øverste hylle. Da får de skylde på seg selv og ikke legge skylda på kvinner som ikke gir de tilgang på sympatisex 

Anonymkode: fe9b0...196

Mange ordinære menn må evt lete på "nederste" hylle om det skal bli noe på dem. Handler ikke om å sikte seg inn på de 10 % mest attraktive damene i det hele tatt.

• Liker 1
Skrevet
norw skrev (2 minutter siden):

Mange ordinære menn må evt lete på "nederste" hylle om det skal bli noe på dem. Handler ikke om å sikte seg inn på de 10 % mest attraktive damene i det hele tatt.

Signerer denne. De kvinnene menn prøver seg på er ofte de minst attraktive i venninne gjengen. Har sett det utallige ganger. Hver gang jeg er ute, så ser jeg at hun som er minst attraktiv alltid er hun menn prater til eller hun som går mest utfordrende kledd. Sannsynligheten for å ha hell der er mye større enn de som er attraktive. 

Anonymkode: b8513...c51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...