AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1 Del Skrevet 30. september 2021 Har prøvd i noen måneder å bli gravid uten hell. Er det bare meg som blir helt tullete og tester alt for ofte og alt for tidlig? Jeg VET jo logisk sett at det er dumt å holde på sånn, men klarer ikke dy meg når testene ligger der. Og når jeg går tom må jeg jo ha flere 🤷♀️ Dyrt er det og! Anonymkode: 2879d...4e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #2 Del Skrevet 1. oktober 2021 Ja, det kan bli litt besettelse av det😬 Huff, ikke bra. Kjøp de billige på Normal 😛 Anonymkode: 4d7e4...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #3 Del Skrevet 1. oktober 2021 Ja, jeg også. Bare 3 pp og tester som en gal på hva som helst slags urin. Etter en kjempeskuffelse med en mulig kjemisk i forrige måned, har jeg bestemt meg for ikke å teste før mensen er minst en uke forsinket, helst 2. Blir vanskelig, men skal ikke kjøpe inn flere tester nå. Har kvittet meg med alle jeg har i hus. Vil egentlig slutte og henge på dette forumet og, men det er lettere sagt enn gjort 😜 Anonymkode: 80ca6...91c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #4 Del Skrevet 1. oktober 2021 Ikke helt det dere spør om, men jeg var prøver å flere år og selv om jeg ikke testet "hele tiden" så gikk det endel tester da jeg hadde ustabil syklus (oppe i 60 dager mellom hver mens). Jeg bestilte en diger pakke (100 tester tror jeg det var) fra Kina, til rundt 1 kr pr stk. Fungerte like godt som de norske, selv om bruksanvisningen var på kinesisk - og så mye billigere da! Anonymkode: a8b08...403 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøtta Skrevet 1. oktober 2021 #5 Del Skrevet 1. oktober 2021 Samme her. Satt heldivis på 4. For det begynte bli dyrt🙈 drakk jus, tok piller, drakk hostesaft, spiste ananas og testet som en gal🥵🥳 mye var nok unødvendig, men var litt gøy også🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #6 Del Skrevet 1. oktober 2021 Samme her, haha 😆 Tester EL to ganger om dagen nå. På morgenen med fertilitetsmonitor, på ettermiddagen med strips. Det er jo veldig lettvint og greit når man først har testene liggende 🤷♀️ 🙈 Mannen mener at sånn testing allerede nå (pp2) er galskap, men ... jeg synes det er greit å kjenne kroppen sin! 🧐 (også er jeg jo litt nysgjerrig på når det er best sjanse) Anonymkode: 7650e...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 1. oktober 2021 #7 Del Skrevet 1. oktober 2021 Joda kjenner meg igjen i det :3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå