Gå til innhold

Positiv test så kom mensen

Babymill

Anbefalte innlegg

Hei 

testet positivt 4+3 så gikk det 3 dager nå blør jeg masse…😵ser testen positiv ut?

lei meg prøvd i 6 mnd. 
bea

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var en veldig svak positiv test, og mest sannsynlig en kjemisk. Ikke gi opp, jeg opplevde det samme og ble gravid igjen neste eggløsning to uker etter. 

Anonymkode: 65d89...8fb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis en kjemisk ja, men ta ny test når du er ferdig med å blø. Jeg har opplevd akkurat det samme, og det jeg trodde var mensen var en svangerskapsblødning. Så var gravid videre selv om jeg hadde blødd maaasse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (8 minutter siden):

Sannsynligvis en kjemisk ja, men ta ny test når du er ferdig med å blø. Jeg har opplevd akkurat det samme, og det jeg trodde var mensen var en svangerskapsblødning. Så var gravid videre selv om jeg hadde blødd maaasse.

Ja kan jo hende siste jeg var gravid for 9 år siden var det ikke slik ingen blod osv…😵💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk kjemisk. 

Jeg opplevde kjemisk nesten annenhver syklus. Like greit å vente med å teste til mensen er 1-2 dage sen så slipper man denne nedturen. 

Anonymkode: 70e6c...b35

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Typisk kjemisk. 

Jeg opplevde kjemisk nesten annenhver syklus. Like greit å vente med å teste til mensen er 1-2 dage sen så slipper man denne nedturen. 

Anonymkod

brukte dere lang tid på å bli gravide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babymill skrev (9 minutter siden):
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Typisk kjemisk. 

Anonymkod

brukte dere lang tid på å bli gravide?

Ble aldri gravide, de kjemiske var nok på grunn av genfeil, noe som også var tydelig ved prøverørsforsøk der det samme skjedde med embryoene våre. De utviklet seg fint, så stupte kvaliteten fra dag 4-5

Men du har vært gravid før, så da er jo i alle fall ikke det problemet :)

De sier jo at 50% av alle befruktninger ender i kjemisk abort, men som regel får man det aldri med seg da man ikke tester så tidlig, eller fordi det skjer før testen slår ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Typisk kjemisk. 

Ja tester man ofte nok blir man ofte gravid. Men man må vente på den som sitter.
Var gravid nesten hver syklus før de rette satt etter ca 6 mnd, men jeg tok det bare som et god tegn på at alt funket, egg møtte sperm, fant veien til livmor etc. Da var det bare å vente... :) 

Hadde ikke hjulpet å slutte å teste, kjente det med en gang at det "satt", en ukes tid etter eggløsning. Merket nada de få syklusene det ikke klaffet, så jeg var en vandrende graviditetstest uansett. Var så vant til kjemisk at sjokket var STORT da jeg fikk supersterk test ETTER en uke mens plutselig... Skulle bare sjekke at testen var negativ igjen... Det var lillesøster som nå er 3,5 år ❤️ Så kaaaan være greit å sjekke etter blødningen også for å unngå sene overraskelser 😛 

Anonymkode: 57649...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre så høres det ut som om du har mistet spiren nesten med det samme. Det var trist å høre. Bare prøv igjen etter mensen.

Anonymkode: 91a9a...a6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.9.2021 den 14.30):

Desverre så høres det ut som om du har mistet spiren nesten med det samme. Det var trist å høre. Bare prøv igjen etter mensen.

Anonymkode: 91a9a...a6a

💔ja så Lei meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...