AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1 Del Skrevet 30. september 2021 Forutsatt at jeg har regnet riktig (at eggløsning faktisk skjedde da jeg tror det skjedde), er jeg i dag 15 dpo. Har ikke fått mensen (første dag i forrige menstruasjon var 30. august, har normalt syklus på 30 dager). Jeg har testet tre ganger (8 dpo, 11 dpo og i dag, 15 dpo), men alle har klart vært negative. Vet at særlig den første testen veldig tidlig. Det står overalt på Internett at graviditetstester først er sikre tre uker etter ubeskyttet samleie. Det er fortsatt noen dager igjen før det har gått tre uker (tirsdag neste uke). Er det noen her som har opplevet å få negative tester for deretter å først få positiv test når det har gått minimum tre uker etter ubeskyttet samleie/eggløsning? Kan det fortsatt være håp? Jeg har jo ikke fått mensen, så sånn sett har jeg et håp, men det kan jo også skyldes at kroppen spiller meg et puss... Anonymkode: f3907...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #2 Del Skrevet 30. september 2021 Tre uker etter samleie baserer seg på at samleie opp til en uke før eggløsning kan fremdeles føre til befruktning, siden sædceller kan overleve inne i deg og vente på egget. Om du derimot er sikker på når du hadde eggløsning tror jeg det er usannsynlig at du er gravid dessverre (graviditetstester er over 99% sikre 15dpo). Men kanskje du hadde eggløsning senere enn du trodde, og testen blir positiv om noen dager. 🤞 Anonymkode: 41242...2b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #3 Del Skrevet 30. september 2021 Jeg er ganske sikker, men ikke helt sikker. Tok ingen eggløsningstest, baserer det kun på kroppslige signaler. Jeg klarer ikke annet enn å leve i håpet frem til mensen eventuelt kommer... Takk for svar. Anonymkode: f3907...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå