Gå til innhold

Skuffet etter bursdag - er det lov?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har slitt med å forstå hvorfor det føltes som det gjorde. At forholdet er på et utfordrende sted er helt sikkert - og det er på høy tid med investering i det.

Anonymkode: 195cf...9b5

Jeg har nettopp lært at følelser forteller hvilke behov vi har, og jeg er over 50 så det er aldri for seint 😌

Du skriver at du er skuffet, og at du føler skam over at du er skuffet. Da må du spørre deg selv hvilke behov det er du har (som ikke blir møtt). 

Føler du innerst inne at du skulle ønske deg noe mer i forholdet? Av ham? Av deg selv? 

Anonymkode: ba98f...5c9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har slitt med å forstå hvorfor det føltes som det gjorde. At forholdet er på et utfordrende sted er helt sikkert - og det er på høy tid med investering i det.

Anonymkode: 195cf...9b5

Jeg tenker det viktigste er st du snakker med partneren din om at parforholdet deres ikke har det bra og at dere blir enige om å jobbe sammen for å bedre det. Skaff gjerne barnevakt for å ta en ordentlig samtale, så slipper dere å bli avbrutt midt i, og står også litt friere til å slappe av og slippe ut ting. 

Anonymkode: d9161...060

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (31 minutter siden):

liker klissete facebookposter jeg

Det er selvfølgelig lov å like😊❤ Håper dine kjære gleder deg med det i ny og ne.

Anonymkode: c7315...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...