AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #21 Del Skrevet 30. september 2021 Jeg og mannen har opplevd en boost etter vi begynte å prøve. Han blir ekstremt kåt og gira av tanken på at han nå kan gjøre meg gravid, og jeg blir kåt av at han er så gira, og at det ikke skal noe som helst til før det er en ereksjon på plass ... Prøv å gjøre det til noe positivt. Anonymkode: b589e...13b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #22 Del Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg og mannen har opplevd en boost etter vi begynte å prøve. Han blir ekstremt kåt og gira av tanken på at han nå kan gjøre meg gravid, og jeg blir kåt av at han er så gira, og at det ikke skal noe som helst til før det er en ereksjon på plass ... Prøv å gjøre det til noe positivt. Anonymkode: b589e...13b det var positivt på nr 1 som satt etter 2 forsøk. Men nå er det ikke like gøy når det tar mnd eller mnd! Anonymkode: 527b4...cc7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #23 Del Skrevet 30. september 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg og mannen har opplevd en boost etter vi begynte å prøve. Han blir ekstremt kåt og gira av tanken på at han nå kan gjøre meg gravid, og jeg blir kåt av at han er så gira, og at det ikke skal noe som helst til før det er en ereksjon på plass ... Prøv å gjøre det til noe positivt. Anonymkode: b589e...13b Vi hadde også den boosten i starten, det var spennende at det faktisk kunne bli nytt liv av det! …men etter måned på måned på måned med skuffelse merker jeg at vår begges entusiasme har dalt, nå er det mer «jaja, da var det EL tid igjen da». Håper dere slipper å komme dit! Anonymkode: c93bc...1fd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 30. september 2021 #24 Del Skrevet 30. september 2021 Haha, sånn type sex? Kjedelig? 🤔😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #25 Del Skrevet 30. september 2021 Det er stress. Spesielt for oss med uregelmessig syklus. Kan ikke time inn på eggløsning da. Blir kjedelig pliktsex. Og mye "Du, det er nå det er sjans" Hvis det er mye på timeplanen. Blir ofte liten tid til forspill. Merker sexen i helgene også er mer kjedelig enn før. Er liksom mettet på sex. Kunne fint gi han en blowjob eller runke han før vi prøvde og ikke helt var lysten. Men np må jo ladningen spares opp til meg... Jeg jobber tredelt turnus. Så blir litt styrete. Og er ofte sliten etter aftenvakter og sover før nattevakter. Anonymkode: 87de9...2ed 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #26 Del Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Gjør det også, men det handler litt om følelsen av at vi må time, ikke kumme være spontane og at han MÅ komme inni. meg. Jeg elsker oralsex, han han kommer på puppene og du skjønner tegningen. Vi har hatt så mye god sex, og nå El er ferdig så kan vi ha litt bedre sex. Den første vi lagde satt på pp 2, så rakk bre oppleve det magiske og intense av å forsøke å lage barn. Nå har vi prøvd i 8 mnd og det blir litt kjedelig. Anonymkode: 527b4...cc7 Må du inkludere ham i eggløsningsplanleggingen? Det er jo en ekstrem turn off for menn. Selv om du tar en EL-test, trenger du ikke si det til ham, bare forføre ham den dagen. Jeg og mannen ble enige om at vi ikke skal drive med EL-tester og ikke lage styr av prøving, for det ødelegger sexlivet, og i verste fall forholdet. Kommer det dit, så tar jeg test uten å si noe til ham. Anonymkode: aaa0c...50d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #27 Del Skrevet 30. september 2021 On 9/29/2021 at 6:07 PM, AnonymBruker said: Ja, det er grusomt. Skulle ønske samfunnet var lagt opp til at vi kunne starte med dette her når vi er 19, og egentlig laget for å drive med dette. Hele den karrieregreia kan du få billig av meg 😒 Anonymkode: e0fff...9da Ikke alle er modne når de er 19 år eller har funnet seg en mann/dame. Anonymkode: c3d21...703 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #28 Del Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er stress. Spesielt for oss med uregelmessig syklus. Kan ikke time inn på eggløsning da. Blir kjedelig pliktsex. Og mye "Du, det er nå det er sjans" Hvis det er mye på timeplanen. Blir ofte liten tid til forspill. Merker sexen i helgene også er mer kjedelig enn før. Er liksom mettet på sex. Kunne fint gi han en blowjob eller runke han før vi prøvde og ikke helt var lysten. Men np må jo ladningen spares opp til meg... Jeg jobber tredelt turnus. Så blir litt styrete. Og er ofte sliten etter aftenvakter og sover før nattevakter. Anonymkode: 87de9...2ed Ja, du sa det bedre enn meg! Merker at JEG fokuserer på at det viktigste nå er at han kommer også. Også kan vi ikke kaste bort en sprut et annet sted når jeg har EL. Vi har ( jeg er ts) bare prøvd i 8 mnd, så det er ikke SÅ lenge og jeg har allerede følt det en stund. Den fantastiske ville sexen da vi lagde første var MAGISK! Egentlig litt godt å høre at flere har det slik og jeg er helt sikker på at enten om vi får et barn til ( er gammel, er 39) ellers gir vi i oss på aktiv prøving og har "vanlig" sex igjen, MED variasjon og glede og slik det var før. Anonymkode: 527b4...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå