Rumle Skrevet 11. oktober 2021 #21 Skrevet 11. oktober 2021 Jeg så melkesjokolade med pepperkake, men så ble jeg litt i tvil om den egentlig er året rundt kanskje? Noen som vet?
jeg og deg Skrevet 13. oktober 2021 #23 Skrevet 13. oktober 2021 Pepperkaker er allerede kommet til exstra.. 1
Gjest Føsleguri Skrevet 13. oktober 2021 #24 Skrevet 13. oktober 2021 Ugresset skrev (På 12.10.2021 den 10.58): Her er det i hvert fall to nyheter: Gleder meg til å smake disse.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #25 Skrevet 13. oktober 2021 Mitt lokale kjøpesenter har mange tomme hyller nå fordi de pakker ned og gjør klart til julevarer! Hamar julebrus fant jeg på rema på mandag, og europris har mye julevarer! Skal forsøke å begrense meg før advent i år, men jeg blir så glad av å se julevarer selv om det bare er oktober! Anonymkode: 9855b...277
Brunhilde Skrevet 13. oktober 2021 #26 Skrevet 13. oktober 2021 jeg og deg skrev (2 timer siden): Pepperkaker er allerede kommet til exstra.. Jeg skal egentlig vente til desember, men pepperkaker med blåmuggost er uimotståelig godt. Får holde meg unna Extra en stund fremover. 😄 1
Rumle Skrevet 15. oktober 2021 #27 Skrevet 15. oktober 2021 Brunhilde skrev (På 13.10.2021 den 18.08): Jeg skal egentlig vente til desember, men pepperkaker med blåmuggost er uimotståelig godt. Får holde meg unna Extra en stund fremover. 😄 Og nå har jeg kjøpt inn pepperkaker og blue castello basert på kommentaren din over her Har aldri rotet meg til å smake det før, men nå skal jeg endelig 1
Brunhilde Skrevet 16. oktober 2021 #28 Skrevet 16. oktober 2021 Rumle skrev (10 timer siden): Og nå har jeg kjøpt inn pepperkaker og blue castello basert på kommentaren din over her Har aldri rotet meg til å smake det før, men nå skal jeg endelig Jeg håper du liker det like godt som jeg gjør 1
applestories Skrevet 16. oktober 2021 #29 Skrevet 16. oktober 2021 Så Ringnes og Hamar og Lillehammer julebrus for første gang. 19,90 for en glassflaske med sukker, 17,90 uten på Extra.
Sirah Skrevet 16. oktober 2021 #30 Skrevet 16. oktober 2021 Jeg ramlet over lokal julebrus på Joker her om dagen 🙃
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #31 Skrevet 16. oktober 2021 Er butikkene sent ute i år med juleprodukter? Skulle ha meg en ny adventsstake, litt innpakningspapir og til/fra-lapper, men dette var ikke å oppdrive på min lokale Europris eller lignende butikker. Jeg er jo klar! Alle pakkene er kjøpt inn og ventes på å bli pakket inn! Anonymkode: 88a2f...c98 1
Mperle Skrevet 16. oktober 2021 #32 Skrevet 16. oktober 2021 Så noen julevarer på min lokale Tilbords, men det kan godt være leftovers fra tidligere sesonger ! I tillegg hadde Normal fått inn noen julekalendre og noe annet juleting og tang som jeg vet de hadde i fjor også iallefall. Ellers ikke sett noe til andre julevarer, verken i matbutikk eller andre steder enn de to overnevnte! Mulig butikkene er litt bak skjema pga frakt med skip? Lest litt om det i det siste. Eller så er det bare jeg som er utålmodig😇 Enn så lenge blir det litt god gammeldags Eventyrbrus (med sukker..), i påvente av julebrus! Gleder meg mest til den brune uten sukker fra Hamar/Lillehammer på glassflaske😍
applestories Skrevet 17. oktober 2021 #33 Skrevet 17. oktober 2021 Full jul hos Sparkjøp, og Jysk hadde også mye. Rusta hadde fått opp en god del for en uke siden, så regner med der er mer nå. Normal har massevis av ulike adventskalendere og alle matbutikkene ser ut til å fått inn flere typer julebrus, og julemenn. Nille er sent ute, men de har veldig mye Halloween i år, så julen kommer nok for fullt når de får plass i butikkene.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #34 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 15.10): Er butikkene sent ute i år med juleprodukter? Skulle ha meg en ny adventsstake, litt innpakningspapir og til/fra-lapper, men dette var ikke å oppdrive på min lokale Europris eller lignende butikker. Jeg er jo klar! Alle pakkene er kjøpt inn og ventes på å bli pakket inn! Anonymkode: 88a2f...c98 Jeg synes de er trege i år, har ikke sett noen juleprodukter i matbutikkene enda 😛 Anonymkode: 0c8c3...7ea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå