Gå til innhold

Kan dette ha vært en kjemisk, eller er rfsu testene feil 😭?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er skikkelig lei meg her. Fikk disse to på morgenurin i dag ca 11 dpo med rfsu 25 mlU/ml, som var eneste testen jeg hadde. 

Drakk derfor ikke fra kl 12, og sparte meg for å gå på do i 4 timer. Kl 17 tok jeg denne tidligtesten som jeg fikk kjøpt, og den er blendahvit😔😥

Kan det ha vært en kjemisk? 

Er det bare skyggestrek på rfsu og ikke ordentlig strek? 

Skikkelig skuffa nå 😥 siden jeg så strek på vanlig test tenkte jeg at jeg ville se en rimelig klar og tydelig strek på tidligtest.

Anonymkode: 7d376...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er jo ikke blendahvit? Ta det med ro og test i morgen og dagen etter. Jeg tror du er gravid 😊 

Anonymkode: e19bd...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også at du er gravid og morgenurinen var nok mer konsentrert enn den senere på dagen. HcG tar litt tid på å øke, test igjen i morgen tidlig.  Jeg synes jeg ser en svak strek på siste testen også❤

Anonymkode: 041fc...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den er jo ikke blendahvit? Ta det med ro og test i morgen og dagen etter. Jeg tror du er gravid 😊 

Anonymkode: e19bd...37d

Jeg kan helt seriøst ikke se noe, selv om jeg legger all godvilje til? 😬 Kan du? Har studert den under alle kamper i huset, inkludert dagslys. 

Takk for trua, men det bør jo ikke gå an? Når jeg har spart meg for drikking/tissing såpass lenge, så bør det jo bli rimelig det samme som på morgenurin 😔

Veldig godt råd ❤️ men klarer nok ikke ta det med ro altså, selv om det er det mest fornuftige å gjøre 😔

Hadde jeg klart å ta det med ro hadde jeg ikke vært på KG 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser skyggestreken her på test nr 2 på bilde 1. 

Ta ny test i morgen, har du noen symptomer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal det være et kryss eller en strek ved siden av? Fordi jeg synes å se en svak strek ved siden.. Men uansett, ta en ny test i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser strekene godt på begge tester første bilde, selv har jeg ikke fått noe strek når jeg ikke har vært gravid.

Anonymkode: 041fc...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moonshine skrev (Akkurat nå):

Ser skyggestreken her på test nr 2 på bilde 1. 

Ta ny test i morgen, har du noen symptomer? 

Så du tenker at rfsu-strekene ikke er ordentlige streker, men kun skygge?har ikke brukt disse testene før, men la de ut under graviditetstest-tråden, og fikk i all fall et par svar der om at de var rimelig klart positive, men synes jo selv at strekene var uklare. 

Ikke noen voldsomme symptomer, bare litt småting som også kan være pms. 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så du tenker at rfsu-strekene ikke er ordentlige streker, men kun skygge?har ikke brukt disse testene før, men la de ut under graviditetstest-tråden, og fikk i all fall et par svar der om at de var rimelig klart positive, men synes jo selv at strekene var uklare. 

Ikke noen voldsomme symptomer, bare litt småting som også kan være pms. 

Ts

Jeg har ikke så peil, men mente skyggestreken ser positiv ut:) Tipper du er gravid og håper du får det du ønsker deg av resultat :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miranda Bailey skrev (7 minutter siden):

Skal det være et kryss eller en strek ved siden av? Fordi jeg synes å se en svak strek ved siden.. Men uansett, ta en ny test i morgen. 

Det skal være strek, men det er ingen strek der. Må være noe med bildet, for har sett på den i alle mulige typer lys, og den er helt hvit altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rfsu tidligtester kjøpt i butikk gir falske streker, som gjerne synes etter tiden. 

Anonymkode: 1ab9e...fde

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der fikk jeg brunlig utflod forresten. Sånn mensen pleier å starte. Så da var det nok en kjemisk graviditet 😥

Angrer sånn på at jeg i det hele tatt testet. Hadde egentlig klart å slappe av ganske godt denne pp, og hadde ikke de store forhåpninger. 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Rfsu tidligtester kjøpt i butikk gir falske streker, som gjerne synes etter tiden. 

Disse er ikke tidligtester, og bildet er tatt rett etter resultat. Innen 5 min etter kontakt med urin.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Disse er ikke tidligtester, og bildet er tatt rett etter resultat. Innen 5 min etter kontakt med urin.

Ts

Åja, da vet jeg ikke. Har dårlig erfaring med rfsu. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Åja, da vet jeg ikke. Har dårlig erfaring med rfsu. 

Ja, det har jeg fått også nå 😔 noen tester du kan anbefale som ikke er alt for dyre? 

Ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, det har jeg fått også nå 😔 noen tester du kan anbefale som ikke er alt for dyre? 

Ts 

Babyplan sine tester er jeg fornøyd med. Aldri fått strek om jeg ikke var gravid. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Babyplan sine tester er jeg fornøyd med. Aldri fått strek om jeg ikke var gravid. 

Ok, da blir det storinnkjøp på nett 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...