AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #41 Del Skrevet 29. september 2021 Snakk med ham. Har også vært sammen i snart to tiår og når jeg nærma meg 35 endra sexlysten og behovet seg veldig.. Ofte vil jeg ha mye oppvarming og komme minst en gang, men noen ganger så er det faktisk kjappiser som ender med å tenne meg mest.. Mye mer enn sakte start og forsiktig oppvarming så er det noe med å bli tatt rundt hoftene og "whisked away" som er særdeles tennende. I rette lunet er dette uten orgasme like gøy som en timers lang massasje og småkyssing MED en orgasme. Så.. Si hva du vil ha. Spør hva han vil ha. Snakk sammen. Ofte! Anonymkode: af3b5...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #42 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Du hadde vært konemateriale de luxe hadde det ikke vært for at du er en flyfille, ikke har lyst på barn, og tvinger mannfolka som besudler deg til å ødelegge nytelsen med mer gummi rundt svampelegemet enn Sir Alex Ferguson hadde i kjeften da han var trener for Manu. Anonymkode: d2b33...ee6 Hvor lang tid brukte du å skrive på dette krampaktige innlegget? Anonymkode: c3941...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Equinox Skrevet 29. september 2021 #43 Del Skrevet 29. september 2021 Hadde jeg vært seksuelt aktiv så er det en selvfølge at jeg hadde brydd meg om hennes orgasme, noen kvinner sliter jo med det så det jo ikke like enkelt for alle, men jeg hadde garantert spurt helt åpent om hva hun liker, ville jeg skulle gjøre osv. Tålmodig som jeg er hadde det ikke vært mye egoisme i sengen fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 29. september 2021 #44 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Helt ærlig? Betyr det noe? Mye? Ikke? Jeg tror ikke min mann bryr seg så mye. Han kommer alltid. Jeg ca 30% av gangene. Og han har aldri spurt om han skal fullføre meg etterpå. Er det ego? Unormalt? Jeg hae sagt at jeg ikke trenger å komme hver gang. Nyter det uansett. Men litt mer innsats fra han hadde jeg satt pris på. Sier jeg ikke kommer så fort og lett som han. Vi har forresten vært gift i 15 år, og det har alltid vært slik. Men nå har jeg fått mer sexlyst og vil komme mer. Mulig han er bortskjemt? Tips til hva jeg kan si? Anonymkode: d3cc0...24d Dette er på ingen måte ment som noe skrytete, arrogant eller douchbag greier. samboeren min og meg har aldri hatt sex uten at hun har hatt orgasme. Ikke 1 eneste gang. Igjennom 10-11 år med et aktivt sexliv. Hun er heldigvis en av de kvinnene som aldri har hatt vanskelig for å oppnå orgasme. Verken alene eller med partner. I tillegg er ofte hennes nytelse og orgasme viktigere for meg en min egen orgasme 😆. Den ene, store tingen som tenner meg og gir meg mye glede, er min partners nytelse. Jeg kan lett ha sex uten selv å måtte komme. Det har skjedd en Haug ganger uten at det spiller noen rolle for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 29. september 2021 #45 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Takk for omtanken, men det er ikke kjipt. Jeg bryr meg egentlig ikke om det er normalt. Hun trenger mest stimuli for å komme i mål. Jeg tenner på å stimulere henne, så for oss er det vinn vinn. Anonymkode: 40817...69e Tror dette er vanlig. Vi sørger alltid dor min samboers orgasme, før vi inder hele tatt begynner selve samleie/penetrering. forspillet er 90% av sexen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #46 Del Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 28.9.2021 den 23.42): Helt ærlig? Betyr det noe? Mye? Ikke? Jeg tror ikke min mann bryr seg så mye. Han kommer alltid. Jeg ca 30% av gangene. Og han har aldri spurt om han skal fullføre meg etterpå. Er det ego? Unormalt? Jeg hae sagt at jeg ikke trenger å komme hver gang. Nyter det uansett. Men litt mer innsats fra han hadde jeg satt pris på. Sier jeg ikke kommer så fort og lett som han. Vi har forresten vært gift i 15 år, og det har alltid vært slik. Men nå har jeg fått mer sexlyst og vil komme mer. Mulig han er bortskjemt? Tips til hva jeg kan si? Anonymkode: d3cc0...24d Nei så lenge jeg får levet "varene" mine er jeg fornøyd. Hun får ordne seg selv om hun vil komme. Anonymkode: f7a96...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå