AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #21 Del Skrevet 29. september 2021 Merker han ikke klarer å holde mer igjen når jeg kommer Anonymkode: 9a67d...117 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konghung Skrevet 29. september 2021 #22 Del Skrevet 29. september 2021 Ja, absolutt! Jeg tenner voldsomt på at dama har det godt og at hun kommer er en bekreftelse på det. Gir meg personlig en mye bedre selvfølelse om vi begge har «fått»😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #23 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun skal selvfølgelig også komme. Helst først, da jeg vet at jeg er utslått etterpå. Hun kan få en energiboost av det. Anonymkode: 0491e...afd Haha, samme her! Min mann blir trøtt og "lat" etterpå, mens jeg har masse energi og er klar for alt🙊😅 Anonymkode: 4a506...6a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #24 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Likestilling, ansvar for egen orgasme. Anonymkode: 70bf7...57a Så da er det slik for menn også - de må stimulere seg selv siden de har ansvaret? Anonymkode: 3150c...826 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 29. september 2021 #25 Del Skrevet 29. september 2021 Det må da være hele hensikten? iallfall for de romantiske, der mann vil ta vare på henne og vise omtanke, og fortelle hvor betydningsfull hun er for han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #26 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Helt ærlig? Betyr det noe? Mye? Ikke? Jeg tror ikke min mann bryr seg så mye. Han kommer alltid. Jeg ca 30% av gangene. Og han har aldri spurt om han skal fullføre meg etterpå. Er det ego? Unormalt? Jeg hae sagt at jeg ikke trenger å komme hver gang. Nyter det uansett. Men litt mer innsats fra han hadde jeg satt pris på. Sier jeg ikke kommer så fort og lett som han. Vi har forresten vært gift i 15 år, og det har alltid vært slik. Men nå har jeg fått mer sexlyst og vil komme mer. Mulig han er bortskjemt? Tips til hva jeg kan si? Anonymkode: d3cc0...24d Hos oss er ansvarsfordeling slik: - Ansvar for at hun får orgasme: jeg - Ansvar for at jeg kommer: jeg Ahhh...fun times! 🙁 Anonymkode: 1a4ab...a1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grandidosa83 Skrevet 29. september 2021 #27 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Helt ærlig? Betyr det noe? Mye? Ikke? Jeg tror ikke min mann bryr seg så mye. Han kommer alltid. Jeg ca 30% av gangene. Og han har aldri spurt om han skal fullføre meg etterpå. Er det ego? Unormalt? Jeg hae sagt at jeg ikke trenger å komme hver gang. Nyter det uansett. Men litt mer innsats fra han hadde jeg satt pris på. Sier jeg ikke kommer så fort og lett som han. Vi har forresten vært gift i 15 år, og det har alltid vært slik. Men nå har jeg fått mer sexlyst og vil komme mer. Mulig han er bortskjemt? Tips til hva jeg kan si? Anonymkode: d3cc0...24d Menn og kvinner er forskjellig når det kommer til opplevelsen av / rundt sexbehov. En av disse er at menn, generelt sett, er veldig «ferdig» etter orgasme. Poenget med å si dette er ikke at det er en blankofullmakt til å gi faen, men heller at man er langt mer motivert / påskrudd før orgasmen. Typisk gjør jeg alltid mitt beste for å få henne i mål i forkant, enn motsatt.. Slik jeg forstår dette henger det faktisk sammen med hormonet Testosteron, og transpersoner har rapportert om enorm endring på synet på sex før/etter orgasme i etterkant av horomendringer. Dette er altså ikke bare egoisme som er årsaken. Dernest tror jeg det er viktig å være tydelig om egne ønske og behov. Ikke vær redd for å kjøpe noen leketøy til å hjelpe deg selv. Det være womanizer, magic stick eller whatever. Her vet jeg ikke hva menn flest tenker/opplever, men for egen del er det veldig greit at hun bruker nødvendige hjelpemidler når hun vil/ønsker. Forøvrig hjelper det selvfølgelig å spice opp sexen litt. Vet ikke hva fin «kopp med te» er, men etter 15 år ville jeg vært litt lei av misjonæren.. Avslutningsvis er det selvfølgelig et moment at dine behov endrer seg. Han kjenner jo til den du har vært i 15 år, og dersom du har endret oppfatning må du nesten fortelle ham om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArneAnd Skrevet 29. september 2021 #28 Del Skrevet 29. september 2021 Jeg gir meg aldri før hun har kommet, gjerne flere ganger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@Tone Skrevet 29. september 2021 #29 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hos oss er ansvarsfordeling slik: - Ansvar for at hun får orgasme: jeg - Ansvar for at jeg kommer: jeg Ahhh...fun times! 🙁 Anonymkode: 1a4ab...a1b kunne dere ikke begge være ansvarlig da kose med hverandre trigger hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 29. september 2021 #30 Del Skrevet 29. september 2021 Absolutt! Om dama ikke kommer, anser jeg sexen som heller mislykket. Og om det etterhvert blir tydelig at hun ikke kommer til å få orgasme, så avslutter jeg aller helst uten å komme selv. Dette for å unngå å føle meg som en mislykket tulling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trøst Skrevet 29. september 2021 #31 Del Skrevet 29. september 2021 Resignert skrev (1 minutt siden): Absolutt! Om dama ikke kommer, anser jeg sexen som heller mislykket. Og om det etterhvert blir tydelig at hun ikke kommer til å få orgasme, så avslutter jeg aller helst uten å komme selv. Dette for å unngå å føle meg som en mislykket tulling. Nå er det jo ikke ditt ansvar at kvinnen skal få orgasme, og det er ikke din feil om hun ikke klarer det heller. Nøkkelen til kvinnens orgasme sitter som oftest i hodet hennes, og der har du ikke tilgang alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jmcclane Skrevet 29. september 2021 #32 Del Skrevet 29. september 2021 Selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #33 Del Skrevet 29. september 2021 Selvfølgelig ikke. Så lenge jeg får lettet på trykket betyr det ingenting om den madrassen jeg har manipulert til å bli polert av staken min får noen rykninger i dåsemikkelen eller ikke. Anonymkode: d2b33...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #34 Del Skrevet 29. september 2021 Etter drøye 15 år samboerskap gjør jeg lite for at samboer skal nå klimaks. Kanskje ikke så rart når vi sjelden har sex og hun de siste årene har nevnt utallige ganger at hun har liten sexlyst, men synes det er godt med kos en gang i uken. Min elskerinne derimot sier at hun elsker å ha sex med meg, og hun elsker alt jeg gjør med henne. Da legger jeg i en ekstra innsats for at hun også skal nå klimaks og ha det deilig. Så min samboer kommer kanskje 20 til 30 % av gangene mens elskerinna mi kommer både 2, 3 og 4 ganger hver gang vi har sex. Anonymkode: 802dd...d63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 29. september 2021 #35 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Helt ærlig? Betyr det noe? Mye? Ikke? Jeg tror ikke min mann bryr seg så mye. Han kommer alltid. Jeg ca 30% av gangene. Og han har aldri spurt om han skal fullføre meg etterpå. Er det ego? Unormalt? Jeg hae sagt at jeg ikke trenger å komme hver gang. Nyter det uansett. Men litt mer innsats fra han hadde jeg satt pris på. Sier jeg ikke kommer så fort og lett som han. Vi har forresten vært gift i 15 år, og det har alltid vært slik. Men nå har jeg fått mer sexlyst og vil komme mer. Mulig han er bortskjemt? Tips til hva jeg kan si? Anonymkode: d3cc0...24d Selvfølgelig bryr jeg meg om det. Jeg gjør mitt beste for at hennes opplevelse skal være den beste. Jeg hadde ikke orket en slik mann. Jeg dumper etter få ganger om ikke interessen for min opplevelse er god. Den blir ihvertfall ikke bedre etter hvert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #36 Del Skrevet 29. september 2021 Trøst skrev (4 minutter siden): Nå er det jo ikke ditt ansvar at kvinnen skal få orgasme, og det er ikke din feil om hun ikke klarer det heller. Nøkkelen til kvinnens orgasme sitter som oftest i hodet hennes, og der har du ikke tilgang alltid. Du hadde vært konemateriale de luxe hadde det ikke vært for at du er en flyfille, ikke har lyst på barn, og tvinger mannfolka som besudler deg til å ødelegge nytelsen med mer gummi rundt svampelegemet enn Sir Alex Ferguson hadde i kjeften da han var trener for Manu. Anonymkode: d2b33...ee6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #37 Del Skrevet 29. september 2021 Behøver ikke anstrenge meg, hun kommer alltid mange ganger. Og takk for det. Anonymkode: 962eb...7c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trøst Skrevet 29. september 2021 #38 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du hadde vært konemateriale de luxe hadde det ikke vært for at du er en flyfille, ikke har lyst på barn, og tvinger mannfolka som besudler deg til å ødelegge nytelsen med mer gummi rundt svampelegemet enn Sir Alex Ferguson hadde i kjeften da han var trener for Manu. Anonymkode: d2b33...ee6 Haha! Da passer det fint at jeg ikke vil ha ring på fingeren heller. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 29. september 2021 #39 Del Skrevet 29. september 2021 20 minutter siden, Trøst said: Nå er det jo ikke ditt ansvar at kvinnen skal få orgasme, og det er ikke din feil om hun ikke klarer det heller. Nøkkelen til kvinnens orgasme sitter som oftest i hodet hennes, og der har du ikke tilgang alltid. Tenker vi sier nesten aldri, om jeg skal være ærlig Og så er det sånn at nøkkelen til min tenning, nytelse og tilfredsstillelse ligger i hennes orgasmer. Snakk om å ha gjort det vanskelig for seg (meg) selv.....,,,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trøst Skrevet 29. september 2021 #40 Del Skrevet 29. september 2021 Resignert skrev (8 minutter siden): Tenker vi sier nesten aldri, om jeg skal være ærlig Og så er det sånn at nøkkelen til min tenning, nytelse og tilfredsstillelse ligger i hennes orgasmer. Snakk om å ha gjort det vanskelig for seg (meg) selv.....,,,, Løsningen for deg er da å finne en kvinne som er trygg på seg selv og som vet selv hva hun trenger for å få orgasme. Utstråler du trygghet og omsorg så er det ikke vanskelig å slappe av med deg heller. Det er mange av disse kvinnene, du har nok vært uheldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå