Gå til innhold

Noen her fra Sørum kommune?


Arwen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke bodd der men har hørt at det skal være ok. Litt lite sentrum men det er jo ikke så langt til Lillestrøm og Strømmen hvis man vil shoppe. ;)

Vi driver å ser på bolig og har Sørum/ Sørumsand som alternativ. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørum er et veldig bra sted å bo.

ca 30 min med tog til Oslo.

Gode skoler , godt nærmiljø og ok handlemuligheter i Sørumsand.

Aktivt idrettsmiljø for barn og ungdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare bodd i lørenskog området, men vi så på hus på sørumsand.. Litt langt å kjøre for vår del, men det jeg tenkte på var at veien dit var fæl å kjøre, veldig smal og svingete! Tenkte på vinteren og sånn, hadde bekymret meg mye når mannen skal kjøre til og fra jobb hver dag på den veien!

Men koselig sted syns jeg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veien og avstanden fra ting spiller ingen rolle. Lurer egentlig mest på miljøet der ute. :) Vi kommer ganske sikkert til å flytte dit - har noen måneder til å bestemme oss på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Hei! Bor i Sørum, nærmere bestemt Blaker. Flytta hit i mai, veldig fornøyd med nærmiljøet (ikke minst naboene!) så langt. Synes det er så deilig å bo litt utpå landet, stille og rolig, men ikke så langt til folk likevel :) Har nærbutikk/post, skole og barnehager rett i nærheten, og greie shoppingmuligheter på Sørumsand og Aurskog. Men det er jo ikke langt til Lillestrøm/Strømmen/Lørenskog/Jessheim heller!

Ikke er det så dyrt med hus her heller! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

var for noen år siden et av hovedstedene i norge for nynazisme,,er ingen utesteder der mere i helgene pga utrolig mye gjengvold osv.

helt ok sted for barnefamilier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...