AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #21 Del Skrevet 28. september 2021 Jeg er høyere enn mannen jeg elsker🥰 Har aldri plaget meg. Anonymkode: 615f0...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 28. september 2021 #22 Del Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har sett en fyr på Tinder jeg synes er kjekk. Han er 205 cm høy, men jeg tør ikke å like helt ennå. Har litt noia for at det er stor konkurranse om han. Han er 47 og jeg 36. Tror jeg må tenke meg om litt 🤔 Anonymkode: 7ed8c...880 Det du spør om er i realiteten om det finnes flere kvinner som vil ha en høy mann enn det finnes menn som faktisk er høye. Og svaret er ja. Men dette betyr ikke at "alle" kvinner vil ha en høy mann. For det stemmer nemlig ikke, men det trenger det heller ikke gjøre. Eksempelvis er færre enn 1 av 50 norske menn over 1,95. Og det er definitivt mer enn 2% av norske kvinner som synes en slik høyde er veldig flott, for å si det forsiktig… Men 2,05 er veldig høyt. På den ene siden så sjeldent at det nok fremdeles er flere kvinner som vil ha en så høy mann enn det finnes menn på denne høyden. Men på den annen side altfor høyt for de aller fleste kvinner. Så hva dette i praksis vil si for ham er vanskelig å vurdere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #23 Del Skrevet 28. september 2021 5 hours ago, micromaya said: Hehe, hva ER det egentlig med alle disse høydegreiene...?! 😅 Han er altfor høy for meg, og sikkert mange andre. Kjør på! Ja, det blir jo et evig mas å måtte senke dusjekranen hele tiden. Ikke passer dyner og senger heller. Anonymkode: 269b5...496 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #24 Del Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har sett en fyr på Tinder jeg synes er kjekk. Han er 205 cm høy, men jeg tør ikke å like helt ennå. Har litt noia for at det er stor konkurranse om han. Han er 47 og jeg 36. Tror jeg må tenke meg om litt 🤔 Anonymkode: 7ed8c...880 205 er jo bare komisk - ikke særlig mer hot enn 165. Anonymkode: 99416...1f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wandagirl Skrevet 28. september 2021 #25 Del Skrevet 28. september 2021 Det er ikke så mye å tenke på. Synes du han er attraktiv liker du han på tinder. Sånn helt seriøst, spiller jo ingen rolle om andre finner han attraktiv om det er deg han setter sine øyne på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #26 Del Skrevet 28. september 2021 Jeg elsker høye menn. 205 er kanskje litt for høyt. Men 190 er perfekt! Giftet meg med en på 173.... Skulle gjerne sett at han var høyere. Jeg er 164. Anonymkode: 80f52...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet 28. september 2021 #27 Del Skrevet 28. september 2021 47 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det blir jo et evig mas å måtte senke dusjekranen hele tiden. Ikke passer dyner og senger heller. Anonymkode: 269b5...496 Jeg er 160. 205 er nesten en halvmeter mer enn meg ;). Og ja, har bare 2 meters dyner ☺️. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #28 Del Skrevet 28. september 2021 Selvfølgelig er det stor "konkurranse" om høye menn, men er det en konkurranse med tapere og vinnere da? Alle som vil får jo en bit? Anonymkode: 84742...e70 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #29 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Selvfølgelig er det stor "konkurranse" om høye menn, men er det en konkurranse med tapere og vinnere da? Alle som vil får jo en bit? Anonymkode: 84742...e70 Nei. Det er ikke nok damer til alle. Så noen må alltid tape. Det er grusom stollek. Anonymkode: cc332...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå