AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #41 Del Skrevet 22. januar 2022 Hannah80 skrev (13 timer siden): Ååh, det er ham ja. Jeg hørte den episoden for en stund siden. Husker jeg ble kvalm da jeg hørte at damene han hadde sex med, og lurte økonomisk var psykisk utviklingshemmede. Går omtrent ikke an å synke lavere. Han driver nå og overnatter hos den utviklingshemmede eksdama han satte tvillinger på, sammen med sin nåværende forlovede som ikke ser ut til å like det. Anonymkode: 5e819...dd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #42 Del Skrevet 25. januar 2022 Blomsterpotta skrev (På 21.1.2022 den 20.27): Så vidt meg bekjent hat jeg aldri vært borti noen psykopat i hele mitt liv. En annen skriver i tråden her at alle kan havne i klørne på en psykopat, det kan kanskje stemme. Jeg vet ikke. En ting jeg iallefall vet 100% er at å havne i klørne på Harald kunne aldri i verden skjedd meg. De to damene i dokumentaren vil jeg vel si går som lettere utviklingshemmet og det er nok Harald også. Takk og pris for at de fjernet tvillingene. Jeg håper Monica får det godt i livet, men jeg skulle gjerne likt å visst hva Harald driver med for tiden. Har han fått nytt kvinnfolk å lure igjen eller hva? Enkelte personer skulle hatt total forbud mot å skaffe seg kjærester. Han og nydama bor hos Monica akkurat nå… bare trist! Anonymkode: 0b9ee...841 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #43 Del Skrevet 25. januar 2022 Hele dokumentaren ligger ute på brukeren Norwayy98 på TikTok. Bare å søke opp. Anonymkode: 51955...ae4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #44 Del Skrevet 25. januar 2022 Han er ikke psykopat. han har mange diagnoser på papiret, han bare vil være psykopat og syntes det er sååå kult! Anonymkode: 68b3a...48f 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #45 Del Skrevet 25. januar 2022 nomore82 skrev (På 21.1.2022 den 23.58): Problemet til Harald er Harald. Harald er selvdestruktiv og oppmerksomhetssyk. Han får ikke til det normale livet, så da oppfører han seg i stede som en trassig treåring uten grenser og prøver å finne ut hvor langt han kan gå før noen stopper han. Og når han blir stoppet så syter og klager han over maktmisbruk. Veien til selvdestruksjonen kjent som Harald er med fokus på oppmerksomhet. Og folk flest finner det underholdende at en voksen mann som Harald kan gjøre som Harald gjør. Og det folk da finner underholdning i gir Harald oppmerksomhet. Som å svindle folk åpenlyst, svindle sosialsystemet vårt, utnytte andres sympati, få barn med andre minst like uegnede foreldre som han, leke polamorøs (forhold med flere), flytte oftere enn andre bytter ost i kjøleskapet, tisse og bæsje i senga, kreve at staten dekker regningen for helt horrible ting, påstå at han er bifil og på jakt etter menn og nå driver han med drag. Harald har opparbeidet seg enormt med gjeld. Allikevel ser vi han i sosiale medier går og shopper ustanselig, handler enorme mengder mat og reiser landet rundt. På skattebetalerene sin regning. Så han tenker åpenbart at han bare kan fortsette. Vi skattebetalere tar regningen hans uansett. Omgangskretsen hans består av enkle mennesker som Harald, eller mennesker som finner han underholdende ei stund til han blir kastet videre til neste. Det samme gjelder forhold. De han har hatt et forhold til over den siste tiden er damer som for åpent kamera dokumenterer og viser til ganske mange ulike diagnoser og utfordringer. Ofte mentale. Noe som Harald vet å utnytte både for å ha en nær relasjon men og for å få tilgang til deres trygd. Noe han trenger da han bruker egne penger på å kjøpe ting til de så de blir virker det som. Alt dette gjør at Harald blir underholdning. Og trist. Samtidig. Og det gir Harald oppmerksomhet som gjør at han fortsetter i samme tralten som før. Og kanskje finner på nye sprell. Selv om det egentlig er mye av det gamle hele tiden. Det er bunnen av bunnen på underholdning. Harald er ikke psykopat. Det har han ikke evner til. Han er bare enkel. Det er lett å se handlingsmønstrene hans om en følger litt med på kanalene hans og hva han legger ut. Det er ikke psykopatiske trekk der. Det er et skrik om hjelp og oppmerksomhet og han gjør bare det han har funnet ut at virker for å overleve og bli sett. Men dette er bare min mening. Tror man skal slutte å glorifisere det å ha psykopati som noe ekstraordinært som ikke er "enkelt". Det er jo det psykopati i stor grad er. Det er en sånn mediamyte at psykopater er intelligente og maniupulerende. Jeg tror til og med det finnes forskning som indikerer at de i snitt har lavere intelligens enn gjennomsnittet. Nå finnes vel egentlig ikke diagnosen psykopat heller, men han har defintivt null empati, og er kun interessert i seg selv. Jeg vet ikke hva som må til for å regnes som psykopat hos deg, men noe sier meg at du tror dette er noe som krever sofistikasjon, høyere intelligens osv. Det gjør det jo definitivt ikke. Det er betegnelsen på noen uten empati og impulsiv adferd, som ikke skyr noen midler for å få det de vil ha. Der passer han perfekt. Anonymkode: eb93c...ef9 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #46 Del Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Han og nydama bor hos Monica akkurat nå… bare trist! Anonymkode: 0b9ee...841 Det er trist. Jeg så Monicas live for noen dager siden og det virket som hun ar lei av å ha dem boende men ikke turte å si ifra. Anonymkode: 5e819...dd3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 25. januar 2022 #47 Del Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tror man skal slutte å glorifisere det å ha psykopati som noe ekstraordinært som ikke er "enkelt". Det er jo det psykopati i stor grad er. Det er en sånn mediamyte at psykopater er intelligente og maniupulerende. Jeg tror til og med det finnes forskning som indikerer at de i snitt har lavere intelligens enn gjennomsnittet. Nå finnes vel egentlig ikke diagnosen psykopat heller, men han har defintivt null empati, og er kun interessert i seg selv. Jeg vet ikke hva som må til for å regnes som psykopat hos deg, men noe sier meg at du tror dette er noe som krever sofistikasjon, høyere intelligens osv. Det gjør det jo definitivt ikke. Det er betegnelsen på noen uten empati og impulsiv adferd, som ikke skyr noen midler for å få det de vil ha. Der passer han perfekt. Anonymkode: eb93c...ef9 Som du er inne på er ikke psykopat egentlig en ting. I tilfelle med Harald så er det han selv som omtaler seg som psykopat. Og om du følger han litt og ser hvordan han legger dette frem så er det rimelig klart at han gjør dette av to årsaker: - "Ikke kødd med meg - jeg er psykopat og kan dermed få viljen min" (altså han mener han selv er smart nok til å utnytte dette) - "Gi meg sympati og omsorg da jeg er psykopat og kan ikke noe for det" (altså han vil at folk skal synes synd på han og la han slippe lett unna) Dette er Harald. Og mønsteret gjentar seg. Men så ser en at han er ikke smart nok til å være den psykopaten han fremstiller seg som. Han er enkel. Alt for enkel til det. Og så kan man lure på hvor mye sympati man skal ha med en som gjør dumme ting fordi det gir han oppmerksomhet. Han er som en unge i trassalderen. Gir man ikke ungen oppmerksomhet finner ungen på noe dumt for å skape en reaksjon og få oppmerksomheten din. Og får ungen oppmerksomhet så er ungen fornøyd og gjentar oppskriften igjen og igjen. Og Harald får oppmerksomhet. Og gjør det samme om igjen og om igjen. Og når han er lei og kjeder seg så finner han på noe annet. Og hva tenker Harald gir oppmerksomhet? Hans økonomiske situasjon som han blottlegger vet han gir seere. Samme med å prate om sex. Jo mer vulgært jo bedre. Alkohol? Absolutt. Alt som er over streken. Som å ta kollektiv transport med påvist smitte. Eller uten munnbind når det er munnbindpåbud. Igjen så kan en dra paralleller til småbarn. Forteller man en fastlåst trassig treåring at han ikke skal gå i sofaen med sko på. hva gjør treåringen da? Går i sofaen med sko på... Og der har du Harald. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 25. januar 2022 #48 Del Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han og nydama bor hos Monica akkurat nå… bare trist! Anonymkode: 0b9ee...841 Herregud, stakkars dame 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #49 Del Skrevet 15. mars 2022 nå skal han visst i fengsel. Anonymkode: 5e819...dd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #50 Del Skrevet 16. mars 2022 Hva heter han og damen på snap? Anonymkode: 8f60c...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #51 Del Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva heter han og damen på snap? Anonymkode: 8f60c...8ae Tror det er først og fremst TikTok disse folka holder til på? Har i alle fall fått opp han Harald en gang i blant. Anonymkode: 51955...ae4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #52 Del Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror det er først og fremst TikTok disse folka holder til på? Har i alle fall fått opp han Harald en gang i blant. Anonymkode: 51955...ae4 Det er primært på tiktok ja, og noe på snap. Haraldtancred31 heter han ihvertfall. Anonymkode: 5e819...dd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #53 Del Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror det er først og fremst TikTok disse folka holder til på? Har i alle fall fått opp han Harald en gang i blant. Anonymkode: 51955...ae4 Ok, jeg fant han på snap , legger ut noe om et mulig voldtektsforsøk mot en utviklingshemmet dame som sendte live. En ansatt prøvde å få henne opp i sengen. Jeg er usikker på om det er et voldtektsforsøk, hva tror dere? Anonymkode: 8f60c...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #54 Del Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, jeg fant han på snap , legger ut noe om et mulig voldtektsforsøk mot en utviklingshemmet dame som sendte live. En ansatt prøvde å få henne opp i sengen. Jeg er usikker på om det er et voldtektsforsøk, hva tror dere? Anonymkode: 8f60c...8ae Jeg så liven og fikk ikke inntrykket av at det var et voldtektsforsøk. Ville ikke folk i kommentarfeltet reagert annerledes da? Jeg skjønner heller ikke i det klippet hva som visstnok skulle være overgrepslyder. Anonymkode: 5e819...dd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #55 Del Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg så liven og fikk ikke inntrykket av at det var et voldtektsforsøk. Ville ikke folk i kommentarfeltet reagert annerledes da? Jeg skjønner heller ikke i det klippet hva som visstnok skulle være overgrepslyder. Anonymkode: 5e819...dd3 Jeg er enig med deg. Trist for den ansatte å bli hengt ut sånn Anonymkode: 8f60c...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #56 Del Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er enig med deg. Trist for den ansatte å bli hengt ut sånn Anonymkode: 8f60c...8ae Her er det nok noen som bare er ute etter drama, Harald innrømmer jo at han leter etter drama og gjerne hauser opp brukerne på tiktok, ofte utviklingshemmede eller mennesker fra " livets harde skole" uten sperrer . Anonymkode: 5e819...dd3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 16. mars 2022 #57 Del Skrevet 16. mars 2022 Harald har null troverdighet. Allikevel kan slike påstander ødelegge liv. Ironisk nok i seg selv at H skulke påta seg jobben som moralens og lovens vokter… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beneviento Skrevet 16. mars 2022 #58 Del Skrevet 16. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er enig med deg. Trist for den ansatte å bli hengt ut sånn Anonymkode: 8f60c...8ae Jeg så det og det var slett ikke noe overgrep, men hun mistet mobilen bak og under senga og den ansatte som skulle gå av kveldsvakt som kom inn for å si ha det ville hun skulle klare å hente den selv. Det er klippet slik med vilje så det lett kan misforstås siden hun kaver endel for å få mobilen frem fra senga. En av de som var inne på chatten fra starten av har også bekreftet dette. Endret 16. mars 2022 av Beneviento 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 16. mars 2022 #59 Del Skrevet 16. mars 2022 Dette må man vite om Harald. Om han er hissig eller engasjert så er det fordi han spiller. Dette har han selv sagt. Og han har støttet opp rundt det med publisering av utredninger av han. Om han gjør noe for noen er det alltid for egen vinning. Alltid. Betingelsesløst finnes ikke i hans ordbok. Når han sprer rundt seg med store og råflotte ord så vet han sjeldent hva de betyr eller bruken av de. Og han plukker de som regel opp i forbindelse med egne saker i helsevesen, rettsvesen eller NAV. Når han er involvert i noe drama har han enten skapt det selv eller bidratt stort til å hause det opp. Når han åpner munnen så lyver han. Han er aldri uskyldig. Men i hans verden er det alltid alle andre sin feil. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #60 Del Skrevet 3. mai 2022 Så dokumentaren i går. For en syk, syk fyr! Hvor gammel er han? Noen som vet? Anonymkode: 16b00...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå