Gjest Lionda unplugged Skrevet 11. oktober 2002 #41 Del Skrevet 11. oktober 2002 Poenget er jo at man bør debutere med noen man føler seg trygg nok på til at man ikke er flau over å være uerfaren, og da er det knekkende likegyldig om det er en uerfaren eller en erfaren en! Det viktige er jo at man får en god opplevelse med noen man stoler på og virkelig ønsker å ha sex med, mener nå jeg.. Lionda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Utlogga på jobb Skrevet 11. oktober 2002 #42 Del Skrevet 11. oktober 2002 Her var det mange meninger......Selv debuterte jeg da jeg var 20 - i et "elskerinne forhold" - med en mann som er 18 år eldre enn meg. Han ville rett og slett ha "en avveksling". Passa meg fint, for jeg ville ikke inn i noe fast forhold. Og dessuten var det spennende. Har alltid hatt dragning til menn som er eldre enn meg, men har også hatt sex med de på samme alder. Det er bare hvordan mannen er som utgjør forskjellen, ikke alderen. Finnes både gode og dårlige unge/"eldre". Jeg synes folk selv skal velge hvem de vil ligge med, og synes ikke menn som liker yngre jenter skal stemples som "griser", "perverse" og "pedofile". Kan jo være at de faktisk liker yngre jenter for dem de er. (Selv om jeg leste at unge jenter gir menn status) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siljem Skrevet 11. oktober 2002 #43 Del Skrevet 11. oktober 2002 Siljem: er du virkelig sikker på at du vil ha kontakt med denne manne. Har du lest 1. innlegget???? Han satt vel ting litt på spissen her, ville vel provosere et (i mine øyne) A4 samfunn. Selvsagt er det ikke riktig at alle unge jenter bør debutere med en eldre mann, med det var heller ikke slik jeg oppfattet innlegget. Jeg ser på det slik at han mener eldre og unge kan ha mye å gi hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 11. oktober 2002 #44 Del Skrevet 11. oktober 2002 Det er godt for menn som HC at det finnes jenter som deg, Siljem. Som får en mann med slike holdninger til å føle seg stor og sterk og erfaren og in-charge, mener jeg. Men jeg blir litt flau når unge kvinner ikke viser litt mer styrke og egenkontroll. For det er det dette dreier seg om. Det blir pinlig å høre voksne menn omtale jenter, og i tillegg se at jenter sluker det rått, som usikre, små bevrende kaninunger som etter en real omgang sex med et mannfolk plutselig vil tre frem som en skråsikker, blomstrende, trygg (???) og sterk (???) sexdiva som vet hva hun vil. Hørt sånn sprøyt. Som om egenverd og trygghet er noe man bare kan trylle frem ved at en voksen mann greier å treffe riktig hull og gi en jente en orgasme? Kanskje var jeg ubegripelig sen å få igang, men det med seksuell styrke er bare enkelt og greit noe som kommer med mer enn ren teknisk erfaring. Tryggheten min har vokst seg sterk med langt flere og viktigere faktorer enn hvordan jeg får orgasmer. Og den søte fomlingen som jeg drev med når det hele startet, var bare deilig. Litt sånn klønete, søt, uskyldig og ok. En del av det å vokse opp til å bli en kvinne. For min del, så hadde jeg ingen ambisjoner eller ønsker om å være seksuelt blasert i en alder av 16-17 år. Tror selvsikkerhet og trygghet begynner et helt annet sted enn mellom bena, med fare for at enkelt er dypt uenig selvsagt Og selv den gang, så ville jeg, konfrontert med sånt rør som Hans Christian skriver, sett rart på ham og sagt : "stuff it" Lite søtt, egentlig... Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RomeoBoy! (17år) Skrevet 12. oktober 2002 #45 Del Skrevet 12. oktober 2002 Jeg synes dette høres helt idiotisk ut! Det er bare et forslag, for at eldre menn skal få knulle med unge jenter på! Jeg synes jenta skulle vente med å ha sex, til hun blir trygg på kjæresten sin. Og jeg tror det beste vil være hvis ingen av dem har gjort det før, det er ikke nødvendig at første gang man har sex skal være den gangen man har best sex, det beste er hvis man selv kan lære hva som skal til, for at akkurat du har sex. Det jeg vil framtil er at det er best å ha sex med en du er sammen med, og som du føler deg trygg på, ikke en kåt og "erfaren" 40 åring som bare vil knulle deg, men en gutt som er glad i deg Klem RomeoBoy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RomeoBoy! Skrevet 12. oktober 2002 #46 Del Skrevet 12. oktober 2002 Jeg tror ikke man har den beste sexen med folk som er veldig erfarene, men med personer som elsker deg, og som vil gjøre alt for at du skal få det godt! Klem RomeoBoy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 12. oktober 2002 #47 Del Skrevet 12. oktober 2002 10 poeng til deg, Romeo-Boy! Helt enig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. oktober 2002 #48 Del Skrevet 12. oktober 2002 Synes Hans Christian skal komme på banen igjen nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RomeoBoy! Skrevet 12. oktober 2002 #49 Del Skrevet 12. oktober 2002 Takker PostItSer ut til å ha samme meninger Noen som skjønner hva jeg mener Klem RomeoBoy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siljem Skrevet 13. oktober 2002 #50 Del Skrevet 13. oktober 2002 slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå